Meni puhelin liittymä kiinni vaikka laskun maksaminen oli KUNNIANLOUKKAUS ja minä olin vielä vahingossa maksanut niitä puhelimen liittymä maksuja vaikka se oli kunnianloukkaus.
Minä sitten lopetin liittymän laskujen maksamisen, koska oli kunnianloukkaus niin nyt en kyllä tiedä miten pitää toimia, koska tässä tapahtui minusta SUORA SYRJINTÄ jo.
Minun pitää heti alkaa käyttämään päätä, kun olen aamu pasianssit sekä kaikki muut toimeni suorittanut.
Ei tämä ruman turjake naisen aamukaan tänään lähtenyt ihan NOUSU KIITOON vaan kyllä tämä lähti rytinällä alamäkeen ja silmissä siintää visio suoraan eli TEKNOLOGIAN AIKA ALKAA OLLA OHI ja tämä tie on ilmeisesti kuljettu loppuun.
Oli kyllä kumma homma
Anonyymi-ap
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa valjeta mitä ne aikoinaan tulleet mykät puhelut oli. Täällä ihmiset siis jakaa myös toisten puhelinumeroita.
Aika vaikea tilanne olis, jos kaivattu soittaisikin. On nuo naapurit, jotenkin vähän liian intiimiä vielä kun oikein yrittää virittyä sisään.
Mutta viestien vaihtaminen kaivatun kanssa... Voi hyvänen aika sentään. Onko joillakin ihmisillä semmoista onnea?! Se ois varmaan aivan, wau.- Anonyymi
... kiusallista, ei intiimiä. - >
- Anonyymi
Ilmeisesti ei ollut neito S, ei olla nähty irl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803