pura vida kokemuksia

Anonyymi-ap

Kahdessa viikossa eroon diabeetteksestä 37 eurolla. Esittely erittäin epäilyttävää mainonta. Onko joku kokeillut.

16

1486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko joku kokeillut.
      Tilasin purkin, purkissa ei löydy tablettien sisällöstä mainintaa eikä löydy enää lääkäri Antti Heikkilän suosituskirjoitusta missä oli tablettien sisältämät kasvien nimet sekä prosentit.
      Purkki oli suljettu vaatimattomalla teipillä, minkä sai helposti revästyä pois
      Epäilys minullakin heräsi.
      Harmi, kun verkon kautta myydään tosi paljon ja niistä montaa ei uskalla tilata.

• Anonyymi

Jos joku keksii lääkkeen tai aineen, jolla pääsee kahdessa viikossa tai edes kahdessa vuodessa eroon diabeteksesta, se on Nobelin palkinto heti. Eli tuote on huijausta!

Mutta ei kai niin tyhmää ja tietämätöntä ihmistä ainakaan Suomessa ole, että uskoisi tuotteen tehoon. Miksi lääkärit eivät tiedä tuotteesta? Miksei tuotetta saa apteekista?

• Anonyymi

Olet syönyt jo kauan lääkkeitä diabetekseen ja haluat jatkaa ja pilata elimistösi?
        Olet saanut tiputettua painoasi ?
        Syötkö oikein ?
        Syöt oikeita ainesosia ?
        Jos nämä yllä olevat eivät ole toimisi niin Heikkilän kertomat "vammautumiset" tulevat hitaasti mutta varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet syönyt jo kauan lääkkeitä diabetekseen ja haluat jatkaa ja pilata elimistösi?
        Olet saanut tiputettua painoasi ?
        Syötkö oikein ?
        Syöt oikeita ainesosia ?
        Jos nämä yllä olevat eivät ole toimisi niin Heikkilän kertomat "vammautumiset" tulevat hitaasti mutta varmasti

Pilalle menee vielä sinunkin elimistösi vuosien myötä. Lopulta kuolet, varmasti.

• Anonyymi

"Mutta ei kai niin tyhmää ja tietämätöntä ihmistä ainakaan Suomessa ole, että uskoisi tuotteen tehoon. Miksi lääkärit eivät tiedä tuotteesta? Miksei tuotetta saa apteekista?"

Lääkärit ovat korruptoituneita Antti Heikkilää lukuun ottamatta.

• Anonyymi

Minun mielestä tällaisilla kampanjoilla rahastetaan hyvä uskoisia diabetekseen sairastuneita ihmisiä! Totta kai minäkin sairastunut toivon, että löytyisi mahdollisimman hyvä lääke hoidoksi. Tätä toivoa jopa pitkänlinjan lääkärit ja professorit käyttävät hyväkseen röyhkeästi!

• Anonyymi

Kiitos aloituksesta, myös minäkin haksahdin tilaamaan pura voidaan. Koen itseni petetyksi!

• Anonyymi

Lare. Tutkija Mikael Pulkkisen esittelemä diabalance lääke on paras, sen kun ostaa, kuriiri tuo ovelle, mutta rahat pitää olla antaa käteen. Purkin hiñta on n. 100€. Ja sokeriarvot tulevat alas. Tutkijan, lääkärin nimeä ei kyllä näy googlessa, että pääsis häneen enemmän perehtymään!?

• Anonyymi

Ihmeellistä, että lääkärit sotkeutuvat epämääräisiin ja epäilyttäviin lääkemmainoksiin, jotka koskevat vaativan sairauden, diabeteksen hoitoa! Olisi aika Lääkäriliiton ottaa asiaan kantaa! Mistä on kysymys??

• Nuo ovat feikkejä eikä takana ole tosiaankaan lääkärit tai tutkijat.

• Anonyymi

Mikael Pulkkinen nimistä lääkäriä ei ole olemassakaan/Valviran Terhikki.

Huijausta tuollaiset.

• Anonyymi

Kuka hullu uskoo tollasta.

• Anonyymi

Tilasin verkosta, Diabeatilta verensokerimittarin , joka mittaa ilman neuloja, näyttäen sokeriarvot suoraan, laitetta mainostettiin vanhuksille ja kotimaan matkaajille. Kun laite minulle tuli, se oli Oximeter, joka mittaa veren happipitoisuuden, sykkeen ja hengitys taajuuden. Ei mittaa sokeria. Ainakin vielä tänään verkossa mainostettiin valokuvan kera samaista Oximeteria sokerimittarina. Diabetikkojen rahat näyttävät kiinnostavan!!!

• Anonyymi

Kyllä noita huijareita on tarjolla joka sairauteen.
        Nivelrikkosi paranee kahdessa viikossa. Vaivaisenluut oikenevat ja jos vaikka mitä muuta.

• Anonyymi

Aivan laillistettua petosta,ikävä kyllä huijaus on helppoa.

• Anonyymi

Antti Heikkilä ei mainosta mitään lääkkeitä tai pillereitä. Mainos on tehty tekoälyllä ja on täysi huijaus. Kysyin Antti Heikkilältä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6524
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4462
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3098
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2977
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1895
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1554
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1536
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1485
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1330
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      44
      1230
    Aihe