Kokoomuksen eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja Ville Kaunisto tivaa nyt Sdp:ltä ratkaisuja.
– Vaikuttaa siltä, että kokoomus huutelee Sdp:tä apuun, kun on ensin epäonnistuttu niin talous- kuin työelämätavoitteissa,
Sdp:n kansanedustaja ihmettelee kokoomuksen edustajien päivittäisiä kysymyksiä ensi vaalikauden sopeutuksen kohdentamisesta.
– Joka päivä löytyy joku kokoomuslainen kyselemään Sdp:ltä kaksi vuotta etukäteen ensi vaalikauden sopeutuksen tarkasta kohdentumisesta, vaikka kyselijät eivät itse osaa kertoa yhden yhtä keinoa heidän itsensä aiheuttaman sotkun siivoamiseksi
Kokoomuslaiset pyrkivät aktiivisesti unohtamaan, että heidän vahtivuorollaan Suomi velkaantuu historiallisen nopeasti, työllisyyskehitys on ollut Euroopan heikointa, yritysten konkurssit ovat jo lama-ajan lukemissa ja keskituloisen suomalaisen verorasitus on tänä vuonna korkeimmillaan kymmeneen vuoteen.
– Kokoomuksen johdolla nykyinen hallitus on jättämässä karmaisevan perinnön seuraajalleen. On suorastaan vastuunpakoilun Suomen ennätys alkaa jo kuluvan kauden puolivälissä kyselemään Sdp:ltä ensi kauden sopeutuksen kohdentamisesta, kun viimeksi kevään puoliväliriihessä hallitus syvensi julkisen talouden ahdinkoa omilla päätöksillään
Huhuu Ville Kaunisto kaada se hallitukses
6
104
Vastaukset
- Anonyymi
Vasu aivosi lämpötila nyt: 83 celsiusta
siirry jääkaapille
taju menee jos suolessa ei ole maksalaatikkoa.
Edelleen
vodka njet - Anonyymi
Nyky hallitus on niin paljon tuonut heikennyksiä työntekijöiden ja opiskelijoiden tuloihin etten Villeä äänestä enää ikinä.
- Anonyymi
Yritykset on myös vaikeuksissa. Konkursseja on lähes 90-luvun laman tahtiin ja yrityksillä ennätysmäärä maksuvaikeuksia. Hallitus vaan leikkaa ja pistää kaikelle kulutukselle stopin.
- Anonyymi
No eikös kaikki tuon ymmärrä. No juu, ei Kokoomuksen vaalikarja jotka sitten siivellä taas nauttii kun muut korjaa vahingot. Historia toistaa itseään mutta vaalikarja ei sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Totuus Kouvola on seksuaalisesti sairas saatto hoidossa oleva vanhusten vanhain koti.......Asukkaat vähenee ja vanhnee........Tää on kylmä totuus......Suomi ämmä ei halua synnyttää ......
- Anonyymi
Tornionmäkeen perustetaan uusi autokorjaamo – "Pitäisi tulla Kouvolan isoin"
Ei mitään uutta Kouvolassahan on kaikki niin suurta ja mahtavaa.
Pallonpompottajasta ja Fittness pissis Wehringistä lähtien. Toikka jostain syystä pakenemassa kun ei Kouvolassa suksi luista.
Sheikki 🤡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 152186
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1712164- 1051067
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46857Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢114854Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah161826Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35796Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30756- 43714
- 115713