Pyhäjärvi on niin vasemmistolainen

Anonyymi-ap

... että täältä on päästävä pois!
Milloin????

36

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jälleen yrittää Kepun emoji saada riitaa aikaiseksi.Sellainen vittuilija hän on.Ala mennä ,ei sinua täällä kukaan jää kaipaamaan Päinvastoin.

• Anonyymi

Ei ole Te-ha the Emoj.

• Anonyymi

Hyvä homma, kun lähdet niin kaupungin älykkyysosamääärä lähtee nousuun.

• Anonyymi

Ainakin suiden keskimääräinen koko pienee, jos vasemmistokammoinen muuttaa pois.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä se olet varmaan oikea kruununkynttilä, varjele vakainen luoja, kepun verkkoon uimasta.

• Anonyymi

Hankalaa muuttaa kun meitä PERSUja ei kohta oteta vastaan muualle kuin hautuumaalle..maineemme on levinnyt ympäri maapalloa ettemme pääse edes pakolaisiksi vaan meidät teloitetaan menemme minne hyvänsä🌈💦💦💦💦

• Anonyymi
        UUSI

UG kapteeni on puhunut ug

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

UG kapteeni on puhunut ug

Mielisairas vihassaan taas väärän henkilön kimpussa. Laittaa ensiksi itse typerän provon ja syyttää siitä sitten syytöntä.

• Anonyymi
        UUSI

Sinuako isä Kirill odottaa, ugh.

• Anonyymi
      UUSI

Niin kyllä, keskusta, vasemmisto ja sdp kyllä ne vasureille näyttää.
      Ei siitä mihinkään pääse.
      Mitäpä tuota uikutat sano vasuri.

• Anonyymi
        UUSI

Oikein sanoi. Käpykaartilaiset mölisevät takarivissä ilman mekrkitystä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein sanoi. Käpykaartilaiset mölisevät takarivissä ilman mekrkitystä.

Saman asian toistuva hokeminen voi olla merkki monista asioista, ja se on yleensä oire jostain taustalla olevasta ongelmasta. Se voi liittyä kognitiivisiin vaikeuksiin, kuten muistiongelmiin, tai se voi olla merkki ahdistuksesta, stressistä tai muusta mielenterveyden häiriöstä. Joissain tapauksissa se voi olla myös merkki neurologisesta sairaudesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saman asian toistuva hokeminen voi olla merkki monista asioista, ja se on yleensä oire jostain taustalla olevasta ongelmasta. Se voi liittyä kognitiivisiin vaikeuksiin, kuten muistiongelmiin, tai se voi olla merkki ahdistuksesta, stressistä tai muusta mielenterveyden häiriöstä. Joissain tapauksissa se voi olla myös merkki neurologisesta sairaudesta.

Ongelma liittyy siihen, että äänestäjät pettäneet käpykaartilaiset häiritsevät mölinällään kokousta. Eivät tyhmyyttään älyä, että he ovat ihmisä ilman merkitystä ns. roskasakkia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saman toistaminen voi johtua yös yksinäsyydestä.Pitää paineet purkaa johonkin viattomaan sivulliseen .Hän kirjoitti toisaalla ""aina kun minun kirjoituksista syytetän syytöntä jos hänellä on edes yksi ystävä niin voisiko hän puhua hänen kanssaan." puhuuko itsestään "jos hänellä(itsellään) olisi edes yksi ystävä"" Onko kirjoitukset äänetön avunhuuto yksinäiseltä ihmiseltä??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saman toistaminen voi johtua yös yksinäsyydestä.Pitää paineet purkaa johonkin viattomaan sivulliseen .Hän kirjoitti toisaalla ""aina kun minun kirjoituksista syytetän syytöntä jos hänellä on edes yksi ystävä niin voisiko hän puhua hänen kanssaan." puhuuko itsestään "jos hänellä(itsellään) olisi edes yksi ystävä"" Onko kirjoitukset äänetön avunhuuto yksinäiseltä ihmiseltä??

Yrität siirtää asian pois kohteesta. Milloin isosuinen muuttaa vai mölisekö tässäkin tapansa mukaisesti?

• Anonyymi
        UUSI

Ei huolta olen terve. En ole Siikajoelta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä siltä somekäytöksesi vaikuta, että olisit terve.
        Ootpa sitten vaikka mistä, ei varmasti syntymäkuntasi ole sinusta ylpeä.
        Ymmärrätkö, olkoon puoluetaustasi mikä vaan, häirikkö olet ja pysyt hoidosta huolimatta, skitso olet ja skitsona jankutat!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis Kärsämäeltä muuttanut tänne.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet siis Kärsämäeltä muuttanut tänne.

En ole myöskään sinun vihaama ihminen. Olen iahan alkujaan pyhäjärvinen.

Muuten tiedätkö, että tuo vihaamasi on paljon sinua parempi ihmisenä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin Kepu puhuisi Totta.Ei koskaan.Näkihän tuon palopojankin syyttely ovien paiskomisista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oi joi oletko taas olevinasi oraakkeli?

Maistanut vai lipaissut ko. molempia, koska ja missä?

Pyhäjärviset, me rehelliset ihmiset, olkoon meitä vaikka kourallinen, me häpeämme sinua suunsoittajana asian vierstä!
        Somesaastaa jaat ja siksikin ilmeisen itsekeskeisen egosi porskuttaa räkä poskella, eli olet sinetöinyt itsesi paskapuheiden levittäjänä.

• Anonyymi
      UUSI

Kahtokaapa Sanomien juttua pöydän ääressä istuvista ,vaikka oikealla puolella istuvaa Herraa.
      On ihan kuin veljekset niin rehellisen näköisiä suomalaisia miehiä.

• Anonyymi
        UUSI

Niin toista ovat mm. Oulaskankaasta valehdelleet!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ressukka tosiaan osaa muuta kuin toistella samaa sontaa.Olet varmaan eskoululaisen tasolla noin älyllisesti.Emoji Pelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ressukka tosiaan osaa muuta kuin toistella samaa sontaa.Olet varmaan eskoululaisen tasolla noin älyllisesti.Emoji Pelle.

Etkö tosiaan Siikajoen emoji pelle osaa muuta. Muuten minä olen oikeassa ja sinä tapasi mukaan väärässä. Taitaa keljuttaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otitko ihan niinkuin tosissaan. 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tosiaan Siikajoen emoji pelle osaa muuta. Muuten minä olen oikeassa ja sinä tapasi mukaan väärässä. Taitaa keljuttaa?

Huonosti kyllä osaat valehdella.Missä asiassa olet oikeassa? Tähän astiolet kyllä valehdellut.Kärsämäen emoji pinokkio.Ei yhtään keljuta huvittaa vain .Porukalla nauretaan sun sepustuksille.Niissä kun ei ole mitään järkeä mukana Monta hupaisaa iltaa olemme viettäneet sinun valheita lukien. Tällaista lisää!!!!!!!!!!!Huumorinkukka se on kaunein kukka.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huonosti kyllä osaat valehdella.Missä asiassa olet oikeassa? Tähän astiolet kyllä valehdellut.Kärsämäen emoji pinokkio.Ei yhtään keljuta huvittaa vain .Porukalla nauretaan sun sepustuksille.Niissä kun ei ole mitään järkeä mukana Monta hupaisaa iltaa olemme viettäneet sinun valheita lukien. Tällaista lisää!!!!!!!!!!!Huumorinkukka se on kaunein kukka.

Kuinka monena näet itsesi, kun porukassa naureskelit.

Toisaalta silloin asiat menee tasan. Porukassa ja suuressa heillekin nauretaan. Sinua ei pidetä edes naurun arvoisnea paremminkin säälitään ja toivotaan, että itselle ei kävisi noin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monena näet itsesi, kun porukassa naureskelit.

Toisaalta silloin asiat menee tasan. Porukassa ja suuressa heillekin nauretaan. Sinua ei pidetä edes naurun arvoisnea paremminkin säälitään ja toivotaan, että itselle ei kävisi noin.

Etkö ole koskaan huomannut kuinka halveksivasti ihmiset kommentoivat "kirjoituksiasi" Hyvin monet ovat sitä mieltä että hoitoon sinut pitäisi viedä,.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö ole koskaan huomannut kuinka halveksivasti ihmiset kommentoivat "kirjoituksiasi" Hyvin monet ovat sitä mieltä että hoitoon sinut pitäisi viedä,.

Siis yksi mielenterveyspotilas kommentoi. Et ole monikossa ihmisiä.

• Anonyymi
      UUSI

Apua saa mielenterveystoimistosta. Voin viedä jos kyytiä tarvitsee.

• Anonyymi
      UUSI

...ei pidä paikkaansa, oikeisto malliin Sipilän perintöä, älä ole hölmö.

• Anonyymi
      UUSI

Voi kyllä aloittaja on nyt surullinen

• Anonyymi
        UUSI

Milloin Pyhäjärven isosuisin muuttaa vai onko sekin vain ison suun louskutusta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin Pyhäjärven isosuisin muuttaa vai onko sekin vain ison suun louskutusta?

Ei vittuillakseenkaan muuta. Pitäähän olla veronmaksajia kun on niin paljon sossuntuilla eläjiä. Ja erehdyt pahasti siinä keneksi luulet.

• Anonyymi
      UUSI

Lapsenteko konetta taas ahdistaa 😅

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2726
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1174
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      969
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      60
      940
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      76
      858
    7. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      805
    8. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      99
      802
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      708
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe