... että täältä on päästävä pois!
Milloin????
Pyhäjärvi on niin vasemmistolainen
39
370
Vastaukset
- Anonyymi
Jälleen yrittää Kepun emoji saada riitaa aikaiseksi.Sellainen vittuilija hän on.Ala mennä ,ei sinua täällä kukaan jää kaipaamaan Päinvastoin.
- Anonyymi
Ei ole Te-ha the Emoj.
- Anonyymi
Hyvä homma, kun lähdet niin kaupungin älykkyysosamääärä lähtee nousuun.
- Anonyymi
Ainakin suiden keskimääräinen koko pienee, jos vasemmistokammoinen muuttaa pois.
- Anonyymi
Sinä se olet varmaan oikea kruununkynttilä, varjele vakainen luoja, kepun verkkoon uimasta.
- Anonyymi
Hankalaa muuttaa kun meitä PERSUja ei kohta oteta vastaan muualle kuin hautuumaalle..maineemme on levinnyt ympäri maapalloa ettemme pääse edes pakolaisiksi vaan meidät teloitetaan menemme minne hyvänsä🌈💦💦💦💦
- Anonyymi
UG kapteeni on puhunut ug
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UG kapteeni on puhunut ug
Mielisairas vihassaan taas väärän henkilön kimpussa. Laittaa ensiksi itse typerän provon ja syyttää siitä sitten syytöntä.
- Anonyymi
Sinuako isä Kirill odottaa, ugh.
- Anonyymi
Niin kyllä, keskusta, vasemmisto ja sdp kyllä ne vasureille näyttää.
Ei siitä mihinkään pääse.
Mitäpä tuota uikutat sano vasuri.- Anonyymi
Oikein sanoi. Käpykaartilaiset mölisevät takarivissä ilman mekrkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein sanoi. Käpykaartilaiset mölisevät takarivissä ilman mekrkitystä.
Saman asian toistuva hokeminen voi olla merkki monista asioista, ja se on yleensä oire jostain taustalla olevasta ongelmasta. Se voi liittyä kognitiivisiin vaikeuksiin, kuten muistiongelmiin, tai se voi olla merkki ahdistuksesta, stressistä tai muusta mielenterveyden häiriöstä. Joissain tapauksissa se voi olla myös merkki neurologisesta sairaudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman asian toistuva hokeminen voi olla merkki monista asioista, ja se on yleensä oire jostain taustalla olevasta ongelmasta. Se voi liittyä kognitiivisiin vaikeuksiin, kuten muistiongelmiin, tai se voi olla merkki ahdistuksesta, stressistä tai muusta mielenterveyden häiriöstä. Joissain tapauksissa se voi olla myös merkki neurologisesta sairaudesta.
Ongelma liittyy siihen, että äänestäjät pettäneet käpykaartilaiset häiritsevät mölinällään kokousta. Eivät tyhmyyttään älyä, että he ovat ihmisä ilman merkitystä ns. roskasakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman toistaminen voi johtua yös yksinäsyydestä.Pitää paineet purkaa johonkin viattomaan sivulliseen .Hän kirjoitti toisaalla ""aina kun minun kirjoituksista syytetän syytöntä jos hänellä on edes yksi ystävä niin voisiko hän puhua hänen kanssaan." puhuuko itsestään "jos hänellä(itsellään) olisi edes yksi ystävä"" Onko kirjoitukset äänetön avunhuuto yksinäiseltä ihmiseltä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saman toistaminen voi johtua yös yksinäsyydestä.Pitää paineet purkaa johonkin viattomaan sivulliseen .Hän kirjoitti toisaalla ""aina kun minun kirjoituksista syytetän syytöntä jos hänellä on edes yksi ystävä niin voisiko hän puhua hänen kanssaan." puhuuko itsestään "jos hänellä(itsellään) olisi edes yksi ystävä"" Onko kirjoitukset äänetön avunhuuto yksinäiseltä ihmiseltä??
Yrität siirtää asian pois kohteesta. Milloin isosuinen muuttaa vai mölisekö tässäkin tapansa mukaisesti?
- Anonyymi
Ei huolta olen terve. En ole Siikajoelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä siltä somekäytöksesi vaikuta, että olisit terve.
Ootpa sitten vaikka mistä, ei varmasti syntymäkuntasi ole sinusta ylpeä.
Ymmärrätkö, olkoon puoluetaustasi mikä vaan, häirikkö olet ja pysyt hoidosta huolimatta, skitso olet ja skitsona jankutat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Kärsämäeltä muuttanut tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis Kärsämäeltä muuttanut tänne.
En ole myöskään sinun vihaama ihminen. Olen iahan alkujaan pyhäjärvinen.
Muuten tiedätkö, että tuo vihaamasi on paljon sinua parempi ihmisenä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten tiedätkö, että tuo vihaamasi on paljon sinua parempi ihmisenä?Milloin Kepu puhuisi Totta.Ei koskaan.Näkihän tuon palopojankin syyttely ovien paiskomisista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten tiedätkö, että tuo vihaamasi on paljon sinua parempi ihmisenä?Oi joi oletko taas olevinasi oraakkeli?
Maistanut vai lipaissut ko. molempia, koska ja missä?
Pyhäjärviset, me rehelliset ihmiset, olkoon meitä vaikka kourallinen, me häpeämme sinua suunsoittajana asian vierstä!
Somesaastaa jaat ja siksikin ilmeisen itsekeskeisen egosi porskuttaa räkä poskella, eli olet sinetöinyt itsesi paskapuheiden levittäjänä.
- Anonyymi
Kahtokaapa Sanomien juttua pöydän ääressä istuvista ,vaikka oikealla puolella istuvaa Herraa.
On ihan kuin veljekset niin rehellisen näköisiä suomalaisia miehiä.- Anonyymi
Niin toista ovat mm. Oulaskankaasta valehdelleet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ressukka tosiaan osaa muuta kuin toistella samaa sontaa.Olet varmaan eskoululaisen tasolla noin älyllisesti.Emoji Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ressukka tosiaan osaa muuta kuin toistella samaa sontaa.Olet varmaan eskoululaisen tasolla noin älyllisesti.Emoji Pelle.
Etkö tosiaan Siikajoen emoji pelle osaa muuta. Muuten minä olen oikeassa ja sinä tapasi mukaan väärässä. Taitaa keljuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otitko ihan niinkuin tosissaan. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tosiaan Siikajoen emoji pelle osaa muuta. Muuten minä olen oikeassa ja sinä tapasi mukaan väärässä. Taitaa keljuttaa?
Huonosti kyllä osaat valehdella.Missä asiassa olet oikeassa? Tähän astiolet kyllä valehdellut.Kärsämäen emoji pinokkio.Ei yhtään keljuta huvittaa vain .Porukalla nauretaan sun sepustuksille.Niissä kun ei ole mitään järkeä mukana Monta hupaisaa iltaa olemme viettäneet sinun valheita lukien. Tällaista lisää!!!!!!!!!!!Huumorinkukka se on kaunein kukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonosti kyllä osaat valehdella.Missä asiassa olet oikeassa? Tähän astiolet kyllä valehdellut.Kärsämäen emoji pinokkio.Ei yhtään keljuta huvittaa vain .Porukalla nauretaan sun sepustuksille.Niissä kun ei ole mitään järkeä mukana Monta hupaisaa iltaa olemme viettäneet sinun valheita lukien. Tällaista lisää!!!!!!!!!!!Huumorinkukka se on kaunein kukka.
Kuinka monena näet itsesi, kun porukassa naureskelit.
Toisaalta silloin asiat menee tasan. Porukassa ja suuressa heillekin nauretaan. Sinua ei pidetä edes naurun arvoisnea paremminkin säälitään ja toivotaan, että itselle ei kävisi noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monena näet itsesi, kun porukassa naureskelit.
Toisaalta silloin asiat menee tasan. Porukassa ja suuressa heillekin nauretaan. Sinua ei pidetä edes naurun arvoisnea paremminkin säälitään ja toivotaan, että itselle ei kävisi noin.Etkö ole koskaan huomannut kuinka halveksivasti ihmiset kommentoivat "kirjoituksiasi" Hyvin monet ovat sitä mieltä että hoitoon sinut pitäisi viedä,.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole koskaan huomannut kuinka halveksivasti ihmiset kommentoivat "kirjoituksiasi" Hyvin monet ovat sitä mieltä että hoitoon sinut pitäisi viedä,.
Siis yksi mielenterveyspotilas kommentoi. Et ole monikossa ihmisiä.
- Anonyymi
Apua saa mielenterveystoimistosta. Voin viedä jos kyytiä tarvitsee.
- Anonyymi
...ei pidä paikkaansa, oikeisto malliin Sipilän perintöä, älä ole hölmö.
- Anonyymi
Voi kyllä aloittaja on nyt surullinen
- Anonyymi
Milloin Pyhäjärven isosuisin muuttaa vai onko sekin vain ison suun louskutusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Pyhäjärven isosuisin muuttaa vai onko sekin vain ison suun louskutusta?
Ei vittuillakseenkaan muuta. Pitäähän olla veronmaksajia kun on niin paljon sossuntuilla eläjiä. Ja erehdyt pahasti siinä keneksi luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vittuillakseenkaan muuta. Pitäähän olla veronmaksajia kun on niin paljon sossuntuilla eläjiä. Ja erehdyt pahasti siinä keneksi luulet.
Minä tiedän tämän mahtisuisen!
- Anonyymi
Lapsenteko konetta taas ahdistaa 😅
- Anonyymi
Sinut olisi kyllä saanut olla tekemättä emoji Pelle.
- Anonyymi
Aloittaja on vähän 🥹🫤😵💫😵😫😩😴😪🤧🤒🤕🤥☠️💀
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502224Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11904Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖23874- 68863
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt51821Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me117816Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9743vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22733