Täällä ei asioissa syytelty naisvihasta. Kaikki muistavat persujen ajatuspajan naisvihaa tihkuneen Halla-ahon ylistäneen kirja. Se joutuivat vetämään pois.
Nyt persut vastustavat naisten palkkojen parantamista.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011353406.html
Perussuomalaisten naisviha jatkuu
7
194
Vastaukset
- Anonyymi
Kävitkö sosialisti juomassa minun kahvit ja syömässä minun munkkini ?
Toivottavasti maistui ryökäle.
Sdp - Anonyymi
........ja sinulla jatkuu persujen +muiden viha jotka eivät ole sammoo mieltä kuin J
- Anonyymi
en vihaa edes aittor.
- Anonyymi
Totta, outoa vihaa, olkoon persut putkessaan ja pyrkiköön tekemään oikeita päätöksiä, eihä tuohon näytä pystyvän mikään muukaan puolue.
Uutiset suoltaa pastorista, joka oli entinen huumekauppias, menee malliinsa tämä herran sanan viljelykin, mitähän muuta meille sukeltaa.
Outoa kuitenkin tämä jonkun tyypin show noista persuista, menee yli ymmärryksen.
Mikä ihmeen mania siinä riipii, yrittääkö hakea irtiottoa kepusta, vai mikä riipii.
Nauttikaa edes hieman kesäisestä säästä, ehkä sieltä riipii valoa elämäämme.
- Anonyymi
Kahvini joit munkkini veit etkö yhtään tiedä minkä tempun mulle teit
- Anonyymi
Missä se noin pahasti repesi, ei vettä rantaa rakkaampaa, Pyhäjärvellä uinuu outoa sakkia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055721Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652562Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2401572- 941360
- 1241087
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8881- 66857
- 64853
- 72775
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741