Täällä ei asioissa syytelty naisvihasta. Kaikki muistavat persujen ajatuspajan naisvihaa tihkuneen Halla-ahon ylistäneen kirja. Se joutuivat vetämään pois.
Nyt persut vastustavat naisten palkkojen parantamista.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011353406.html
Perussuomalaisten naisviha jatkuu
8
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kävitkö sosialisti juomassa minun kahvit ja syömässä minun munkkini ?
Toivottavasti maistui ryökäle.
Sdp - Anonyymi
........ja sinulla jatkuu persujen +muiden viha jotka eivät ole sammoo mieltä kuin J
- Anonyymi
en vihaa edes aittor.
- Anonyymi
Totta, outoa vihaa, olkoon persut putkessaan ja pyrkiköön tekemään oikeita päätöksiä, eihä tuohon näytä pystyvän mikään muukaan puolue.
Uutiset suoltaa pastorista, joka oli entinen huumekauppias, menee malliinsa tämä herran sanan viljelykin, mitähän muuta meille sukeltaa.
Outoa kuitenkin tämä jonkun tyypin show noista persuista, menee yli ymmärryksen.
Mikä ihmeen mania siinä riipii, yrittääkö hakea irtiottoa kepusta, vai mikä riipii.
Nauttikaa edes hieman kesäisestä säästä, ehkä sieltä riipii valoa elämäämme.
- Anonyymi
Kahvini joit munkkini veit etkö yhtään tiedä minkä tempun mulle teit
- Anonyymi
Missä se noin pahasti repesi, ei vettä rantaa rakkaampaa, Pyhäjärvellä uinuu outoa sakkia.
- Anonyymi
Hiivatoosat nyrkin ja hellan väliin. Terv:PERSU🌈💦💦💦
- Anonyymi
Näinkö teillä toimitaan kun tulee kokemuksen rintaäänellä.Kepu.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407939Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323140Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3872221Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841770Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1481607Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211441- 1001239
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181122