Oon ihan sun pauloissasi mies

Oot ihan varmasti mua paljonkin nuorempi mut minkäs tunteilleen voi. Kun se kolahtaa niin kolahtaa. enkä mä pysty asian suhteen mitään tekemään. En halua todellakaan että sua ahdistais. Mut oot sä kyllä ☺️
23547
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

🥹😍Ei mua ahdista ollenkaan, vaan päinvastoin! Olenhan minäkin ihastunut sinuun. Mitä ikään tulee, näytän nuoremmalta mitä olenkaan.

Äänestä
  • Kiitos tästä 😄 mut tiedän että tässä on sen 0% mahdollisuus että olis oikealta 😅

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Kiitos tästä 😄 mut tiedän että tässä on sen 0% mahdollisuus että olis oikealta 😅

Oikeassa elämässä sitten. Huomaat minusta, että tykkään. En pysty peittämään ihastustani.

Äänestä

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Oikeassa elämässä sitten. Huomaat minusta, että tykkään. En pysty peittämään ihastustani.

Minkälaiseen naiseen? Sivusta kysyn.

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Sitä ei uskalla paljastaa, ku ei toista tunne ja tiedä minkälainen on luonteeltaan? Heti alkaa epäilyt, vainoamiset ja syyttelyt ja oman elämän pilaamiset olemaan mahdollisia, syyttömästä tehdään syyllinen? Sivusta koettua.

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Ei jaksa enempää tuuleen huudella. Oikeassa elämässä tapahtuu, jos molemmilla on menohaluja.

Äänestä

Ei se ahdistanut päinvastoin. Toivottavasti tykkäsit.

Äänestä
  • Tämä kans menee ihan ohi 😂

Äänestä

• Sivusta - tykkäsin kyllä mutta mihin katosit?

Äänestä

Sulla jäi lause kesken; oot sä kyllä mitä?

Äänestä
  • No aikalailla hän on kaikkea 😄

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

No aikalailla hän on kaikkea 😄

Yritä nyt edes 😁

Äänestä

Näittekö tänään?

Äänestä
  • Nähtiin ☺️

Äänestä

Me ollaan kyl niin jurassic park t-rexkin kädettönnä. Kai se merkkaa sit vaan raivopanemista kiinnosta yhtään näitten psykologiset analysoinnin. Liikaa jotain muuta ku tietokirjoja tuottavat täällä.

Äänestä
  • Tää menee nyt vähän ohi 😅 t. Ap

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Tää menee nyt vähän ohi 😅 t. Ap

Etkai täällä olisikaan jos joku olisi osunut. Eli? Ööööö?

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Etkai täällä olisikaan jos joku olisi osunut. Eli? Ööööö?

Anna edes ymmärtää nykyajan naiset. Jotain arvuuttelua ööö aaa oikeasta öööö aaa jostain mitä ei ole öööö aaa ööööö aaaaa ööööö....?!

Äänestä

• Nyt djhuty laittaa soimaan teille saturnus~neptunus aikajatkumoa. Näin...!

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Nyt djhuty laittaa soimaan teille saturnus~neptunus aikajatkumoa. Näin...!

Tervemenoa harhoihinnne.

Äänestä

• Anonyymi00017 kirjoitti:

Tervemenoa harhoihinnne.

Kuka tunnustaa hurjastelleensa?

https://trashy.com/products/p906

Syyte mielikuvituksen valloittamisesta.

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuka tunnustaa hurjastelleensa?

https://trashy.com/products/p906

Syyte mielikuvituksen valloittamisesta.

Sivellän tuon kattoon vielä A5:lle. Lė, la, Lė, La, Lė, La... nahkasohva nooooooin. Lė leimuaa. Laatikostoon Lė condons. Lė lastenohjelmaa... Lė.

Äänestä

Miksi et pysty tekemään asian suhteen mitään?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Oot ihan varmasti mua paljonkin nuorempi mut minkäs tunteilleen voi. Kun se kolahtaa niin kolahtaa. enkä mä pysty asian suhteen mitään tekemään. En halua todellakaan että sua ahdistais. Mut oot sä kyllä ☺️

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu