Seuraavassa lyhyessä artikkelissa on lyhyesti ja ytimekkäästi sähköveneilyn lähitulevaisuuden näkymät :
https://www.totalvene.fi/lue/uutinen/suomalainen-saehkoevenevalmistaja-hakeutui-konkurssiin
Sähköveneiden nykynäkymät
9
208
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka melkein kaikki veneilevät, harvalla on halua ja kykyä ostaa upouutta sähkövenettä.
Kun taloyhtiöissä ei tahdo löytyä maksajia ympäri vuoden käytössä oleville lauatuspistokkeille, on helppo päätellä, ettei sitä ole paljoa myöskään Juhannuksesta kuusi viikkoa kestävälle veneilykaudellekaan.
Kun vielä ottaa huomion, että vene kuluttaa 10 kertaisen määrän sähköä samalla matkalla autoon verrattuna, pitää latausinfrankin olla isompi.
Ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, mutta kovin nopeasti ei sähköveneisiin siirrytä. - Anonyymi
Eikös tässä kohti Etec-hörhön kuulu herätä ja mainita Etec:in loistavuudesta... Onkohan sammunut ? Kone ja kirjoittelija...
- Anonyymi
Minä kannatan kuusitahtista moottoria. Sillä on ylivoimaisesti paras hyötysuhde, vaikka teho-paino -suhde ei olekaan paras.
- Anonyymi
Candela on saanut myytyä kohtuu hyvin jopa vesibusseja pienveneiden lisäksi. Kulkevat hienosti foilaamalla, hauskan näköistä.
Ruotsissa luonnollisesti- Anonyymi
Juu, ihan ovat hinnaltaan normisiivoojan palkoilla ostettavissa...
- Anonyymi
Jos myy tappiolla, niin on vaikea olla saamatta myyntiä. Riittää, että ostaa kalliilla ja myy halvalla. Minäkin osaisin.
Sähköveneen tulevaisuus on vahvasti riippuvainen polittisista päätöksistä. Jos muita energiamuotoja rajoitetaan, ei ole muita vaihtoehtoja.
Laskun maksavat tietenkin kaikki, jotka käyttävät veneitä. Jos lasku on liian suuri, ei sähköveneitä tule ja muutkin katoavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ihan ovat hinnaltaan normisiivoojan palkoilla ostettavissa...
Ja millaisen uuden veneen siivoja voisi ostaa mielestäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojan palkka ei ole palkkahaitarin alimmaisena. Palkka huitelee 2300 euron nurkilla, tosin hajontaa on paljon.
Jos pariskunnasta toinen on siivooja ja toinen keskipalkkainen, kuukausiansiot ovat 6300 euroa. Sen jälkeen loppu on priorisointia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terhin kymppiheppaisella.... Mutta eipä tuota Candelaa pysty ostamaan keskituloinenkaan. Tai mikäli jollain on näyttöä että vaikkapa Pertsalla ja Merjalla Sauvosta tai vaikka Kustavista on ikioma Candela, niin uskotaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754