Oliko mies vetäytyminen

Anonyymi-ap

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.

61

977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ollut. Mutta kun ei voi ottaa yhteyttä vaikka kuinka haluaisi.
      Ps. Love you.

• Anonyymi

Sama. Noilla sanoilla. sivusta

• Anonyymi

Voi ottaa yhteyttä. Miksi ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ottaa yhteyttä. Miksi ei?

Mulla tulee ainakin 3 vaihtoehtoa mieleen miksei.

sivu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tulee ainakin 3 vaihtoehtoa mieleen miksei.

sivu

Mitkä ne on mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ne on mielestäsi?

Kyllä sulla varmaan sen verran mielikuvitusta on, että keksit itsekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä ne on mielestäsi?

Vaimo, kaulin ja paistinpannu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna ukon vouhottaa. Et tarvitse yhtään syytä mihinkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaimo estä mitään. Ajatus on MIEHEN omassa päässä. Hän HALUAA olla nykyisen vaimonsa kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Huh, tämäpä helpottava tietää. En turhaan odottele. Päästiinhän tässä lopulta eteenpäin! Kauan se otti, mutta kannatti.

• Anonyymi
        UUSI

Miksei muka voi ottaa yhteyttä? Kuka kieltää tai estää?

• Anonyymi

Öööö, kannattaa miettiä miksi.

• Anonyymi

No varattupa tietenkin. Leikkii toisen naisen tunteilla ja testaa omaa viehätysvoimaansa, kunnes palaa vaimonsa kainaloon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varattupa tietenkin. Leikkii toisen naisen tunteilla ja testaa omaa viehätysvoimaansa, kunnes palaa vaimonsa kainaloon.

Ikävää sinulle ja toistelet tuota mantraa päivästä toiseen täällä, sairasta. Minä vetäydyin koska nainen ei halua olla kanssani missään ylimääräisissä tekemisissä, enkä minä kestä rikkoa sydäntäni yhtään enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävää sinulle ja toistelet tuota mantraa päivästä toiseen täällä, sairasta. Minä vetäydyin koska nainen ei halua olla kanssani missään ylimääräisissä tekemisissä, enkä minä kestä rikkoa sydäntäni yhtään enempää.

🥲🤕 🪽 Kun on pakko pärjätä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kerätä särkyneen sydämen palaset ja liimata ne yhteen. Aina yksin. Kun ei kuitenkaan kukaan auta. Ihmettä tapahtuu kun sen oivaltaa. Ei kenenkään muun vastuulla. Vain minä itse. Ja sen teen. Taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppa gubbe hiljaa,sinun viinaan ei riitä kenenkään rahat,ei edes kelan!mies olet itsekin ja naisena esiinnyt!🚑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppa gubbe hiljaa,sinun viinaan ei riitä kenenkään rahat,ei edes kelan!mies olet itsekin ja naisena esiinnyt!🚑

Älä viitsi edes

• Anonyymi

Joskus vetäytyminen tulee luonnostaan, kun löytyy jotain muuta. Kun ei ole mitään lupailtu puolin eikä toisin.

• Anonyymi
        UUSI

Oliko parempi poka?

• Anonyymi

Onko tilanteesi muuttunut yhtään? Sivusta vastaan, että ei tietysti oli sitten kysymys mistä tahansa.

• Anonyymi

oon ikuisesti yksin. pitkän parisuhteen päätyttyä on tullut selväksi että olen ruma ja ällöttävä myös ulkopuolisten suusta. en todella tule päästämään ketään lähelle. sivusta joku

• Anonyymi

Oli vähän vaikea tilanne kun muutama naista kierrossa. Ei aika riitä.

• Anonyymi

Aivan vapaasti vaan 🫡

• Anonyymi
        UUSI

Kiertelevät ilmeisesti ihan muualla kuin sinä.

• Anonyymi

Aaaaaaa lloeleleleleloooooooo.. sitten mies tajusi ketä rakastaa ja se siit

• Anonyymi

I feel you still and it's not a good sign. I try not to think about you but your name is written in my soul. I try my best not to dream but it's so hard. Can I send you a message? 🤍🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

I feel you still and it's not a good sign. I try not to think about you but your name is written in my soul. I try my best not to dream but it's so hard. Can I send you a message? 🤍🔥

Oli kyllä muualle tarkoitettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Please, can you?

• Anonyymi

Kiusasit minut siihen pisteeseen että ei voinut muuta kuin luovuttaa omalta osaltani.

• Anonyymi

Ööööö, noinkohan.

• Anonyymi

Ja miten tämä kiusaaminen ilmeni

• Anonyymi

Kiusasin, millä tavoin?

• Anonyymi

Luulin että olisit ollut innoissasi kuin lähetin omasta mielestäni kivan viestin sinulle jossa lähestyin. Haukuit epänormaaliksi pakkomielteiseksi jne. Se sattui koitappa siinä sitten sen jälkeen tehdä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että olisit ollut innoissasi kuin lähetin omasta mielestäni kivan viestin sinulle jossa lähestyin. Haukuit epänormaaliksi pakkomielteiseksi jne. Se sattui koitappa siinä sitten sen jälkeen tehdä mitään.

Ei ollut sulle. Sanoisin sulle, että jos joku on sulle noin sanonut, on sun onni ettei siitä mitään tullut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se kiva viesti oli pippeIikuva, niin näiden vastaanottajat eivät kai yleensä innostu näistä siinä mielessä kuin lähettäjät toivovat.

• Anonyymi

Vetäytymisen veto :D kuin jokin intohimo . Italiassa joku tunsi vetoa lentokoneen moottoriin, eikä siinäkään hyvin käynyt.. mitäs Ap siihen moksautat..

• Anonyymi

Pupu meni pöksyyn. Nössönä miehenä ei nöyrrytä anteeksipyyntöön vaikka miten julmaa satuttamista ja loukkausta ja vetäytymistä. Juoppona ja tunnevammmasena ei toimi mikään oikein. Rikkinäisen pahan elämä on mahdoton ja itsekäs!

• Anonyymi

Kuulostaa oikein hienolta 👍

• Anonyymi

Mikä tuossa sitten on vikana, ethän ap. ole hakenut kuin panoja, viikosta toiseen ja kohde vaan vaihtuu.

• Anonyymi

Toivottavasti tää ei ollut mulle. En kyl oo ap. Suhdetta ja kokemuksia olen hakenut kun ei rakas ole ollut kiinnostunut sitoutumaan ja hänelle se oli ok että muita. Olisin toivonut että kertoo mitä toivoo niin olisin voinut toimia sen mukaan.

• Anonyymi

Olisit osoittanut tunteesi jos niitä oli.

• Anonyymi

Paraskin puhuja..

• Anonyymi

Ei paljon tunteita esitellä kun tietää tilanteen.

• Anonyymi

Selkeästi oli hänelle. Mies, johon minä olin ihastunut, vetäytyi. Tajuan kyllä syyt ja ymmärrän häntä. Kaipaan vielä hetken häntä, mutta päästän iri.

Ei muru oo siis multa.

Let it be. I will.

n.

• Anonyymi

Hyvin menee ei huolta

• Anonyymi

Eli souttaa siihen puhelimeen eikä hinttaile netissä

• Anonyymi

Mikä mättää?

• Anonyymi

Kuukautiset

• Anonyymi

En ole sokeri isukki, miksi kenties kuvittelet.
      Sinua on vedetty harhaan siellä "savuttajien seurakunnassa" kenties?
      Mielikuvitus ja harhat loivat minusta hahmon, joka en todellisuudessa ole.

• Anonyymi

Kyllä mulla tunteita on. En tiedä missä olet. Mihin tulla?

• Anonyymi

Tule vaikka asemalle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule vaikka asemalle.

Mille asemalle tulen?

• Anonyymi

Toistamiseen sama aloitus...

Vetäytyminen ja suojautuminen on just sitä itsesuojelua silloin kun tilanne tuntuu mahdottomalta. Se on silloin liian raskas. Varmaan molemmille.

Oma kokemukseni on että voin huonosti palstalla ja sen vuoksi oon rajannut täällä oloa.
      Rajaan sitä yhä enemmän jatkossa oman jaksamiseni vuoksi.
      Jatkan ja jaksan elämääni yksin.

• Anonyymi

Ei kiinnosta enää. :)

• Anonyymi

Ei kiinnosta minuakaan 🤝

• Anonyymi
      UUSI

Ei. Koska rakastan häntä ja se pitäisi saada kertoa. On niin surullinen olo koko ajan..

• Anonyymi
        UUSI

Ketä? Voitko kertoa etunimen ekan kirjaimen?

• Anonyymi
        UUSI

Mies jutellaan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä? Voitko kertoa etunimen ekan kirjaimen?

J-nainen. Ei ketään palstan J-nainen.

• Anonyymi
      UUSI

Vetäytyminen oli ainoa vaihtoehto. Ei riittänyt jaksaminen enää nolatuksi tulemisen jälkeen yrittää edes nähdä.

• Anonyymi
      UUSI

niinno se on siinä ja tässä. mun ratkasut ei oo aina parhaimmasta päästä muutenkaa niinku päätellä saattaa. ja mitä ny rakkauselämää tulee ni rakkaus tulee jos on tullakseen. todennäkösesti ei ole tullakseen kun oon ollu palstalla puolitoista vuotta putkeen eikä ole yhtä ainutta miestä eksyny viittä metriä lähemmäksi. oon vähä semmone ylijäämä ns. tai siltä se tuntuu plus että oon tosi ujo paitsi kun vedän viinaa sillon en. nykyään muuten oon kosk muurit on melkoset. ni vaikeaa se tietyst on lähestyä tiiän. mutta kunhan eivät pelkää mua :d. oon kiltti vaikka musta on jotaki psykopaattia leimattu mutta no sanottakoot et siihe mä en taivu

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2746
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      989
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      977
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      78
      888
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      842
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe