Muuta kun muumiesi pullan mussutusta. Olet surkea.
Varmasti auot päätäsi sinäkin facessa joka asiasta ja seisotat tissejäsi tai pientä vetistä munaasi kuvittelemalla olevasi edes jotenkin merkityksellinen.
Et kestä vajukki mitään
8
484
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos ei en ole siellä teidän feissarissa enkä muissakaan.. en hiplaile puhelinta kun ei ole hiplailupuhelinta. Ihan vaan iltamyöhällä näin pöytäkoneella saatte viihdyttää minua kuten sinäkin onneton.
- Anonyymi
En ole mikään onneton tulin vaan tänne paskantamaan vihani. Kiva jos tykkäät katella👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään onneton tulin vaan tänne paskantamaan vihani. Kiva jos tykkäät katella👍
No mutta pekkamarjatta aikas löysät päästit..
- Anonyymi
Kuunteleppa se Areenan podcast samalla kun siinä leikit poliisia. Siinä näet millaista on sinun muumiesi sivistys ja läpimätä sisus.
Et ehkä siksi kestä mitään muuta kun leikkiä, et mitään oikeita tunteita, oikeistokoira.
Hae keppi!
- Anonyymi
Millä tavalla luulee olevansa merkityksellinen?
Miten tämä teksti oli millään tavalla merkityksellinen tai syvä vihan purkaus? Projilisointia pahimmillaan.
- Anonyymi
Toivottavasti ampuu itsensä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510