Tämän vuoden pääesiintyjä ja lämppäriyhtye valittu. Yleisöäänestyksessä olisi ollut hyvä kysyä myös, tarvitaanko tilaisuuteen juontaja vai ei.
Mun mielipide, että ei todellakaan olisi tarvittu!
Tiedossa taas turhaa lässytystä.
POPPIA JA PIKNIKKIÄ 2025
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
M M :kö siellä juontamassa? Onko kaupunki jäävi valitsemaan tilaisuuden juontajaa = kaupungin työntekijä, jos esiintyjiä kaupunki äänestyksellä etsii. Juontajastakin äänestys.
- Anonyymi
Minua ärsyttää, tai ainakin kummastelen miksi juontajat esiintyjiä esitellessään ja tervetulleiksi toivottaessaan käyttävät monesti ylisanoja, kuten esim. Ihana, Upea, Mahtava...se ja se.
Eikö riittäisi nimen kertominen?
Tätä ylilyöntiä tekevät juontajat niin televisiossa kuin muissakin pippaloissa.- Anonyymi
Olisi rehellisempää sanoa vaikka, että "meleko keskinkertanen laolelija, mutta suostu halavalla essiintymmään ja kyllä se teille junteille välttää".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090