Terveiset MetsaManille Helsingistä

Anonyymi-ap

Mukava katsella täällä pääkaupungin rasittavassakin melskeessä maaseudun elämää.
Mukavaa piritystä arkeen.
Jatka samaan malliin!
Terveisiä Otolle ja kissanketaleille.

Ja muista: älä välitä valittajista, sillä heitä on löytynyt, löytyy ja tulee löytymään aina. Ihmisen luonne on joillakin sellainen että ovat sitä mieltä että jos jollakin on jotain niin se on toisilta pois. Se on sitä ns. Venäläistä kateutta.

Mukavaa kesää sulle, ja paskaa kesää valittajille.
Kippis ja skool täältä stadista🍺

20

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Terveiset maalta, kaupunkiin minua ei saisi asumaan millään 😊

• Anonyymi

Terve vaan.

• Anonyymi

Metsämanin tuottamaa ruokaa syömällä ei ainakaan teidän stadilaisten maha pyöristy.
      Eikä taida yhtäkään metsämanin tuottamaa ohranjyvää tuossa sinun nauttimassa oluessakaan olla.
      Samanlainen kuluttaja metsäman on kuin te kaikki hesalaisetkin, ehkä suurempikin

• Anonyymi

Ja vinkumisesi asia oli??

• Anonyymi

Aloittaja on aika läheltä Mania. Paskat mistään Helsingistä.
      Ja pikkukaupunkihan helsinki on. Samoja junantuomia lantakasoja ovat kuin tuusniemeläiset.

"Jatka samaan malliin"=typerysten käyttämä fraasi!

• Anonyymi

Ja mani vastaa aina, että näillä mennään kun ei muuta osata.

• Anonyymi

Kylläpä tuntuu korpeavan spugea.

• Anonyymi

Mene vaan rohkeesti kyläbileisiin 12.7. Riston kahvilaan. Sinut palkitaan varmasti lämpimin halauksin ja ilmasilla kahveilla. Eiköhän sieltäkin pussiin jotain kerätä.

• Anonyymi

Kyllä varmasti "tuomisia" lähtee mukaan taas kuvattavaksi.
        Pirjokin alkanut saada "tuomisia" jopa iltamyöhään portailleen!
        Tuomiset ovat muodissa Tuusniemellä!

• Anonyymi

Jumalan siunausta Sinulle Metsäman.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole ikinä edes käynyt Helsingissä. Junttihiki haisee tekstistä läpi.

• Anonyymi

Tuomiset on hyvää kontenttia. Yhtä pussia voi aukaista puolikin tuntia kaikkea sontaa jaaritellwn.

Nostain hattua kelaten jos joskus esiteltäisiin postin kiikuttama paskapaketti kyläläisiltä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sehän olisi samaa ainetta mitä tuottavat.
        Tarvitseeko edes ihmetellä miksi metsämanista ei maataloustuottajaa eikä koneurakoitsijaa tullut:
        https://youtu.be/eFLp4RpxnWs?si=abZEKf3vLxIPihP1

Ei ruvennut idiootien ammatteihin.

• Anonyymi

Onko sillä edes jarrut kunnossa? Jarruttomilla momentinmuunnin metsäkoneilla moni traktorimies laski kuivankosken, koska momentinmuunnin voimansiirrosta puuttui moottorijarrutus.
      Saab 96 henkilöautossa vapaakytkin vapaalla ajettaessa ei myöskään ollut moottorijarrutusta. Pienellä vaihteella alamäkeen ajettaessa vauhti vain kiihtyi.
      Myös motoriikka metsämanilla ei riitä monen liikkeen tekemiseen yhtä aikaa.

Ja totuus on ettei Kosulan kahdella konemiehellä ole edes tietoa midä bidäes harjoidella ja obedella, että se kauha ja koura niin kuin sen bidäisi kulkea.

• Anonyymi

Me rukoillaan tääl Hesas et saat oikeeta pillua vielä ja siitä vois alkaa sellanen eheytyminen pois kaikist perverssijutuista mitä siellä maalla harrastetaan.

• Anonyymi

Metsäman tuntuu hyvin eksoottiselata stadilaisten mielestä.

• Anonyymi

eksoottiselata?
        Ei tsiisus..

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei täällä mitään Helsinkiläisiä ole, ei tuota usko kukaan! Notkumisiin! :D

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3849
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3225
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2827
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2520
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2470
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2398
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2387
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2334
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2326
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2090
    Aihe