Persuja uhkaa jäätävä puhuri

Anonyymi-ap

38

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oikein tiedä pitäisikö näille toimittajille jotka kopio juttunsa muilta toimittajilta itkeä vai nauraa? Linjamuutosvaatimuksineen jne. ajankohdassa missä persut ovat valtansa huipulla saaden "pajatson tyhjäksi" viemällä eduskunnassa läpi puoleensa hankkeet joiden takia politiikkaan mukaan lähtivät. Hintana niistä hetkellinen kannatuskato minkä persut tiesivät olevan edessä hypätessään Orpon leikkurihallitukseen. Minkä takia keskusta naurun kanssa pakeni hallitusvastuita oppositioon ettei katoa puoluekartalta koko puolue hallitusvastuun seurauksena kannatuksen ollessa jo valmiiksi pohjamudissa.

      • Anonyymi

        Ainoa pajatso, minkä persut saavat tyhjennettyä, on oman kannatuksensa pajatso. EK-Kokoomuksen hyödyllisinä idiootteina.


      • Tyhjä pajatso on helppo saada tyhjäksi, kun siellä ei ole mitään pelattavaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa pajatso, minkä persut saavat tyhjennettyä, on oman kannatuksensa pajatso. EK-Kokoomuksen hyödyllisinä idiootteina.

        Heh heh...Yritä nyt ap päättää ovatko ne persut EK:n vai ay mafian renkejä kun sinä syytät niitä taas molemmista? Sinun raivotessa kuinka persut pelaa EK elämän pussiin esim. puolustamalla ay mafian tessejä EU:lta yms lataamokamaa mistä sinut aina tunnistaa jo kaukaa. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh...Yritä nyt ap päättää ovatko ne persut EK:n vai ay mafian renkejä kun sinä syytät niitä taas molemmista? Sinun raivotessa kuinka persut pelaa EK elämän pussiin esim. puolustamalla ay mafian tessejä EU:lta yms lataamokamaa mistä sinut aina tunnistaa jo kaukaa. 😂😂

        Hallapurralaisethan vihaavat ay-liikettä. Purra on pakoillut koko hallituskauden ammattiliittojen puheenjohtajia.

        "Purra moukaroi ay-liikettä – Nyt tuli SAK:n Elorannan täyslaidallinen"

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/abf119a0-0ea4-44c1-b5dd-a20277fe527c

        "Purra sanoi puolueensa pyytäneen vuosia ay-liikettä puuttumaan voimakkaasti halpamaahanmuutto-ilmiöön perussuomalaisten kanssa."

        "SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta sanoo, että hän on pyrkinyt kaksi vuotta valtiovarainministerin puheille, mutta tällä ei ole koskaan ollut aikaa ottaa vastaan.

        – Jos nyt sitten on niin, ei muuta kuin soittaa, niin sovitaan tapaamisaika, Eloranta toteaa ja on siis Purran toivomaan kokoontumiseen valmis."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa pajatso, minkä persut saavat tyhjennettyä, on oman kannatuksensa pajatso. EK-Kokoomuksen hyödyllisinä idiootteina.

        PS on EK,n ja kokkareiden orja.


    • Näin käy puolueelle, joka ei aja kenenkään etua.

      • Anonyymi

        Sanoit totuuden! Persut ei aja kenenkään etua, omaa hillotolppaa hamuavat!


    • Anonyymi

      2025-07-10 13:48:51
      Olisitko ystävällinen antipersuluotsi ja kertoisit perustelut viestin poistamiselle missä minä kerroin sen, ettei persut istu seuraavassa hallituksessa?????

    • Anonyymi

      2025-07-10 13:40:43
      landlord kirjoitti:
      Persuparka ei ymmärrä, että ylivoimaisesti suurin osa työttömistä ovat itse rahoittaneet ja tulevat myös rahoittamaan omasta palkastaan etuudet työttömyysvakuutusmaksulla.
      Näinpä he ovat ansainneet sosiaaliturvansa. Mutta se ei persun ajatusmaailmaan sovi. Varmaan siksi, koska ei ymmärrä järjestelmää.

      Lue lisää
      Avaatko hiukan ap kuinka esim. pitkäaikaistyöttömät ovat rahoittaneet omat työmarkkinatukensa? Esim. ne, jotka eivät ole olleet päivääkään ansiotyössä.

      • En oikein tiedä mikä on ap, mihin tässä viitataan moniin nimimerkkeihin.

        Järjestelmä toimii niin, että työssäkäyvät rahoittavat työttömyysvakuutusmaksuilla työttömyysetuja. Jotkin työssäkäyvät eivät tarvitse koskaan, jotkut työmarkkinoilla tarvitsevat sitä useinkin kuten esimerkiksi keikkatyöläiset.

        Se, että jos ei ole ollut vielä päivääkään töissä, niin se ei tarkoita sitä, etteikö olisi joskus töissä. Itsekin olen ollut joskus työttömänä ja rahattomana nuorena miehenä, työttömyyskorvauksilla päästiin pahimman ylitse ja siitä maksuttomaan opiskeluun uuden ammatin hankkimiseksi. Olen varmasti maksanut sotumaksuja monin verroin enemmän, kuin olen saanut tulonsiirtoja. Ilman sitä olisin jäänyt varmaan täysin varattomaksi ja ehkä ajautunut krimiksi, sehän olisi ollut kohdallani perussuomalaisen politiikan tulos.

        Se, että niputetaan kaikki työttömät samaan kastiin, on älyllistä epärehellisyyttä. Ihmettelen, miksi perussuomalaisilla on tarve lannistaa yksilöitä, ei voimaannuttaa toimimaan heitä.


    • Anonyymi

      2025-07-10 13:35:24
      landlord kirjoitti:
      Vai niin.
      Mutta miten itse asia, josta kirjoitin? Onko sinulla siihen kommentoitavaa?

      Lue lisää
      Minä kerroin jo edellä kuinka sinun kantasi aiheeseen vaihtuu nopeammin kuin vaihdat kalsarisi mikä tarkoittaa sitä, etten minä haaskaa aikaani tuollaiseen foliohattuun jonka omat mielipiteet aiheesta vaihtuu äärilaidasta toiseen minuutissa. Sen ollessa JÄLLEEN KERRAN sinä lantaloordi, joka jätit vastaamatta minun esittämiin kysymyksiin.

    • Anonyymi

      2025-07-10 12:35:41
      Anonyymi kirjoitti:
      Persueliitillä on kylmä rinki takamuksen ymprälllä. Äänestäjien antama lopullinen potku on taas päivää lähempänä.

      Lue lisää
      Joo, minäkään en tahdo malttaa odottaa sitä päivää, kun sinä rotuoppia julistava sinimustia fanittava Soi nisti ap saat kauan kaipaamasi vassarihallituksen. Persujen kannatuksen ampuessa sinun kauhuksesi pilviin oppositiossa samasta syystä...😁😁

    • Anonyymi

      2025-07-10 12:33:58
      "seuraava hallitus, mistä ikinä se koostuukaan, joutuu tekemään vaikeaa päätöksiä. Uskoisin jopa, että [Juha] Sipilän kauden kikyt jäävät kalpenemaan näiden rinnalla."

      Purra 14.09.2021

      "Kansa ei jättisopeutuksista vaaleissa välttämättä kiitä. Sen sai tuta pääministeri Juha Sipilä kautensa päätyttyä."

      Purra 31.12.2024

    • Anonyymi

      2025-07-10 12:33:07
      landlord kirjoitti:
      Persuparka ei ymmärrä, että ylivoimaisesti suurin osa työttömistä ovat itse rahoittaneet ja tulevat myös rahoittamaan omasta palkastaan etuudet työttömyysvakuutusmaksulla.
      Näinpä he ovat ansainneet sosiaaliturvansa. Mutta se ei persun ajatusmaailmaan sovi. Varmaan siksi, koska ei ymmärrä järjestelmää.

      Lue lisää
      Mene kertomaan se Soinille joka piti työttömien käsistä kiinni kun Lindström niitä turpaan veteli Sipilän käskystä.

    • Anonyymi

      2025-07-10 12:31:42
      Voi hellantuuteli sentään nytkö jopa työttömät pääsee suojeluksesi piiriin miljoonanikki lantaloordi? Joista olet kirjoittanut varmaan tuhansia avauksia joissa vaadit niitä potkittavan päähän että ne saa haisevan prseensä ylös sohvalta. Jotta alkavat elättämään itsensä sen sijaan että loisivat muiden veronmaksajien rahoilla. 😁😁

    • Anonyymi

      2025-07-10 13:41:23
      Anonyymi kirjoitti:
      Hallapurralaisethan vihaavat ay-liikettä. Purra on pakoillut koko hallituskauden ammattiliittojen puheenjohtajia.

      Lue lisää
      Missä ongelma ay mafiaa vihaava ap?

    • Anonyymi

      HS kirjoitukset voi jättää omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Onhan niissä oma viihdytysarvonsa. Aiheena toki aina yksi ja sama taivas helvetti asetelma pelastuksen tuojina maailmanlopulta vihervassarit mamuineen maailanlopun tuodessa helvetteineen persunatsit.


    • Anonyymi

      Niin vaan TUMPISTA tuli pressa!ei auttanut Suomen median satujutut!

      Kirjoittakaa vaan sannasta kiva kiva juttuja,ne on sopivat teille!,jooko!

      Saatte olutta ja makkaraa!..toimittajathan on persoja....sanonko!

      • Anonyymi

        ''....ei auttanut Suomen median satujutut!''

        Olivat spekulaatioita, osa perustui jenkkimedian juttuihin, gallupkyselyihin ym, ym.
        Jenkkilässä pressanvaalit kestää niin kauan että suosikkina ehtii olemaan useita ehdokkaita.


    • Anonyymi

      Ei siinä mitkään linjamuutokset enää auta kun kansalaisten luottamus on menetetty lupauksien pettämisellä. PS kaksinaamaisuus paljastui jo kaikille.

      • Anonyymi

        Miten joistain persuista voi muodostua niin paha pakkomielle että niiden perään pitää itkeä somessa 24/7 vuoden jokaisena päivänä ilman muuta elämää kuin em?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joistain persuista voi muodostua niin paha pakkomielle että niiden perään pitää itkeä somessa 24/7 vuoden jokaisena päivänä ilman muuta elämää kuin em?

        Miten joistain persuista voi muodostua niin paha pakkomielle SINULLE että niiden perään pitää itkeä somessa 24/7 vuoden jokaisena päivänä ilman muuta elämää kuin em?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joistain persuista voi muodostua niin paha pakkomielle että niiden perään pitää itkeä somessa 24/7 vuoden jokaisena päivänä ilman muuta elämää kuin em?

        Miten joistain persuista kirjoitetut jutut saa jonkun jatkuvasti kitisemään ????


    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe