Hallitus kurittaa lapsiperheitä

Anonyymi-ap

55

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikö edes meidän kovat oikeistolaiset perussuomalaiset puolusta heikommassa asemassa olevien kyykyttämistä?

• Anonyymi

Oikeasti huono homma, vaan tämä leikkaus olisi ollut paikallaan silloin, kun oli vielä töitä ja osa ei lähtenyt töihin sen takia , kun pärjäsi paremmin kotona työttömänä. Nyt kokoomus taas teki temput m.ei koske kokoomuksen kannattajia.
      Vaan onko hallituksen syy tuo lasten ylipaino?
      Ennen vanhaan ei ollut rahaa eikä kyllä tukia.
      Lapset söivät normi kotiruokaa ja ja liikkuivat paljon. Eikä ollut paino ongelmia.

• Anonyymi

Liikuntaa tässä pitäisi itsekin harrastaa. Jäisi persujen haukkuminen vähmmälle. Tunnustan.

• Anonyymi

Rikas rikastuu ja köyhä köyhtyy,
      näin se ryöstö kapitalismi toimii.

• Anonyymi

Auttaisko, jos edes yrittäisit hakea töitä?

• Anonyymi

Paraskin paskahousu siinä uhoilee, maha pois pöydältä.

• Anonyymi

Varakkaat maksavat iha tarpeeksi veroja

• Anonyymi

Miksi heille piti antaa tässä vaiheessa lainarahalla veroale? Maksetun veron määrä ei ole olennainen vaan käteen jäävä määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heille piti antaa tässä vaiheessa lainarahalla veroale? Maksetun veron määrä ei ole olennainen vaan käteen jäävä määrä.

Nyt en ymmärrä. Lainarahalla veroale?
        Täällä joku haukkuu persuja koko ajan ja kyllä kokoomus touhuaa mitä haluaa ja Persut saa syyt niskoilleen.
        Tuokin että vanhusväestön saa käydä TK maksun hinnalla yksityisellä. Maalla ei ole yksityisiä ja kaupungissa asuvat varakkaat eläkeläiset.
        Samoin kun tuli taas kela tuet niin jo oli noussut hinnat yksityisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Lainarahalla veroale?
        Täällä joku haukkuu persuja koko ajan ja kyllä kokoomus touhuaa mitä haluaa ja Persut saa syyt niskoilleen.
        Tuokin että vanhusväestön saa käydä TK maksun hinnalla yksityisellä. Maalla ei ole yksityisiä ja kaupungissa asuvat varakkaat eläkeläiset.
        Samoin kun tuli taas kela tuet niin jo oli noussut hinnat yksityisellä.

Valtio ottaa jatkuvasti enemmän ja enemmän velkaa ja jakaa samalla veroaleja esim. ministereille 6000 vuodessa= lainarahalla veroale.

Ei Kokoomus on yhtään parempi, mutta se toimii niin kuin ennen vaaleja puhui. Persut ova pettäneet kaikki puheensa.

Muutenkin tuo vanhemman väestön yksityislääkärillä käynti on Kokoomuksen ja Perussuomalaisten keino rapauttaa julkista terveydenhoitoa eli Juuson jolla siirretään verorahoja yksityisille.

• Anonyymi

Vastikkeetoman rahan jakaminen valtion rahakirstusta pitää lopettaa.
      Se on edesvastuutonta, luonnotonta ja epänormaalia.
      Ja johtaa valtion konkurssiin.

Sinä et ole velvollinen maksamaan ventovieraan ihmisen laskuja.

• Anonyymi

Minä olen velvollinen huolehtimaan, että kaikilla on edes minimi elämisen mahdollisuus. Tämä on juuri se asiassa, mikä saa minut vastustamaan Pyhäjärven ääripersuja siis näitä käpykaartilaisia, jotka ovat jatkuvasti äänessä.

Suostun vaikka veronkorotuksiin.

Koska olen hyvää ihminen niin lahjoitan mm. nuorten mielenterveystyöhön. (Tämä hyvä ihminen oli pakko laittaa...)

Uskoakseni kunnialliset tavalliset persujen äänestäjät ovat kanssani samaa mietä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen velvollinen huolehtimaan, että kaikilla on edes minimi elämisen mahdollisuus. Tämä on juuri se asiassa, mikä saa minut vastustamaan Pyhäjärven ääripersuja siis näitä käpykaartilaisia, jotka ovat jatkuvasti äänessä.

Koska olen hyvää ihminen niin lahjoitan mm. nuorten mielenterveystyöhön. (Tämä hyvä ihminen oli pakko laittaa...)

Uskoakseni kunnialliset tavalliset persujen äänestäjät ovat kanssani samaa mietä.

Hölmöä sanailua, itserakasta tarkoituksellista uhoa, lopettaisit jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi männä töihin....sieltä saa rahaaki.....

• Anonyymi

Alle 3 vuotiaan lapsilisä nousi 26€/kk. Tukia on ihan tarpeeksi. Osan voisi karsia pois.

• Anonyymi

Miksi sitten kurjuus ja köyhyys lisääntyy?

Auttaako siinä hallituksen velkarahalla varakkaille kustantama veroale? Näitä ns. etuuksia leikattiin ja mm. Oulaskankaan yöpäivystys lopetettiin, kun muka pit velkaa vähentää. Velka ei sitten enää huolettanut, kun Orpon ja Purran piti jakaa rahaa rikkaille.

Purra möi itsensä suojatyöpaikan toivoissa pettäen äänestäjänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kurjuus ja köyhyys lisääntyy?

Auttaako siinä hallituksen velkarahalla varakkaille kustantama veroale? Näitä ns. etuuksia leikattiin ja mm. Oulaskankaan yöpäivystys lopetettiin, kun muka pit velkaa vähentää. Velka ei sitten enää huolettanut, kun Orpon ja Purran piti jakaa rahaa rikkaille.

Purra möi itsensä suojatyöpaikan toivoissa pettäen äänestäjänsä.

Maailman tilanne on myös yksi syy. Kaikki varpaillaan.
        Toisaalta Suomessa on eletty pitkään yli varojen ja koko ajan tukia lisätty.
        Minä olen ollut sellaisessa seurassa jotka valittavat kuinka ei ole rahaa. Pitää hakea ruoka jonosta. Monta autoa pihassa, hankitaan uutta kännyä, ryyppäämiseen riittävät rahat. Missä silloin on vika? Olen nähnyt kaljat ja piltit ruokakärryssä ja kuullut samalla kuinka ruoka on kallista. On se noussut kieltämättä. Vaan katsotaan onko sipsit ja nämä tarpeellisia. Limsa ei todellakaan ole tarpeellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ollut sellaisessa seurassa jotka valittavat kuinka ei ole rahaa. Pitää hakea ruoka jonosta. Monta autoa pihassa, hankitaan uutta kännyä, ryyppäämiseen riittävät rahat. Missä silloin on vika? Olen nähnyt kaljat ja piltit ruokakärryssä ja kuullut samalla kuinka ruoka on kallista. On se noussut kieltämättä. Vaan katsotaan onko sipsit ja nämä tarpeellisia. Limsa ei todellakaan ole tarpeellinen.

Sinä olet siis yksi oikeistolaista leikkivä sälli, köyhillä ja köyhän kakaroilla ei saisi olla edes limupulloa tumpussa.
        Elämme vuotta 2025!
        Oikeisto alkaa siittämään jo naisia lapsenteko koneeksi, seuratkaa uutta Kelan pääjohtajaa, lapsilisät tapetilla.
        Turkissa päämies hönöttää samaa, pelkäävät, että kaksijalkaiset tappokoneet loppuu, panopuut loppuu lökäpöksyiltä.
        Hyi hitto, että käy vastenmieliseksi nämä jutut, tuolla tasolla olevalta, ei odottanut, että jutut kehkeytyisi rahalla hoidettavaksi.
        Mitähän seuraavaksi, pikku Orpo muistaakseni heitti taannoin samalla metodilla, kukahan hoitelisi nuo lapsilaumat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ilima kaliaaki pärjää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet siis yksi oikeistolaista leikkivä sälli, köyhillä ja köyhän kakaroilla ei saisi olla edes limupulloa tumpussa.
        Elämme vuotta 2025!
        Oikeisto alkaa siittämään jo naisia lapsenteko koneeksi, seuratkaa uutta Kelan pääjohtajaa, lapsilisät tapetilla.
        Turkissa päämies hönöttää samaa, pelkäävät, että kaksijalkaiset tappokoneet loppuu, panopuut loppuu lökäpöksyiltä.
        Hyi hitto, että käy vastenmieliseksi nämä jutut, tuolla tasolla olevalta, ei odottanut, että jutut kehkeytyisi rahalla hoidettavaksi.
        Mitähän seuraavaksi, pikku Orpo muistaakseni heitti taannoin samalla metodilla, kukahan hoitelisi nuo lapsilaumat.

Ei ole ollut vara limu pulloon ja silti työtä tekevä tullut.
        Ei ole vara reissuihin vaan en odotakaan sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kukaa ei valita että kalia ois kallista!! Vaa ruoka on.

• Anonyymi

Minulla on perustavaa laatua oleva eri kanta paikallisten persujen kanssa. Minun mielipide on semmottinen, että kaikki pitää pitää veneessä. Persujen mielestä vain varakkaiden edut ovat tärkeitä..

• Anonyymi

Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.

Mene töihin juuttaan pökiö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.

Mene töihin juuttaan pökiö!

Katos Haapavettä myöten persut hermona!

• Anonyymi

Varakkaat taitaa elättää sinutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaat taitaa elättää sinutkin.

Olet väärässä minua eivät varkaat elätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmyys Kepussa tiivistyy!! Eivät osaa edes lukea!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No uskon uskon ettei varkaat elätä sinua.
        Ei tarvitse noin pillastua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No uskon uskon ettei varkaat elätä sinua.
        Ei tarvitse noin pillastua.

Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purra eli 2004 - 2016 sossuntuilla.

Kyllä sulla on tuo sana hallussa.niiiin hyvää proosaa että..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sulla on tuo sana hallussa.niiiin hyvää proosaa että..

Totta miten henkilö, joka ei ole koskaan tehnyt töitä vaan elänyt yhteiskunnan elättinä voi kurittaa tavallaista kansaa kuten Purra tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikaisenko, diilerit, eikö ne ole nykyisin niitä, heillä on makuuhuonessa metrin setelinippuja, siihen se varakkuus taitaa Pyhäjärvelläkin kytkeytyä.

• Anonyymi

Nyt se on mallillaan, nimittäin Kelan uusi pääjohtaja kehottaa pariutumista ja lisäämään lapsilukua mahdollisimman nuorena.

Onkohan tämä oikeiston "uusi siementohtori" tullut ajatelleeksi,
      KUKA HOITAA NÄMÄ TUOTETUT SIKIÖT, ELÄTTÄÄ JA KANTAA VASTUUN, EI NIITÄ LAPSILISILLÄ RUOKITA, EIKÄ
      KIRKON AAMENELLA OELKÄDTÄÄN EVÄSTETÄ.
      MAAILMA ON MUUTTUNUT RAADOLLISEKSI, NYKYPOIKASISTA EI OLE ISÄKSI, EI VASTUUNKANTAJIKSI.
      Ne roikkuu ja rellestää, huumesätkä suupielessä, muusta vastenmielisestä puhumattakaan.
      Kuinka paljon on nytkin yksinhuoltajia, nuoria naisia, joilla isoja ongelmia saada rahansa riittämään. Asiaa riittäisi, kertokoon viisaammat.
      Jotenkin tuntuu suorastaan kornilta, että Kelan uusi pomo alkaa esittämään moisia viisauksia.
      Hyvä, ettei esitä arjalaista siitosoria hommaan, ehkä jopa itseään.
      Miehet ovat sitten viisaita, voi jeesus, armahda meitä, moisilta aatteilta.

• Anonyymi

Ei net taija syyttömiä olla ne yksinhuoltajatkaa...lemmittyjä lapsia nii arki ei suju....ei ees yritetä olla parisuhteessa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei net taija syyttömiä olla ne yksinhuoltajatkaa...lemmittyjä lapsia nii arki ei suju....ei ees yritetä olla parisuhteessa...

Nykyäijistä ei ole parisuhteeseen, joten ei heistä ole vastuunkantajiksi, lapsia ei tehdä kärsimään ja nälkää näkemään.

Afrikassa malli pahimmillaan, räkänokkia safarit pullollaan.
        Löytyy tämä ongelma meillä Suomessakin, ilman safaria.
        Syitä löytyy sysistä ja sepistä.
        Menköön omaan napaansa ne, joihin homma kalahtaa.

• Anonyymi

Me tarvitaan siis lapsentekokoneita???

• Anonyymi

Sinut on ilmeisesti tehty koneella.Valuvikoja runsaasti!

• Anonyymi

Suomessa pääsee Ministeriksi ilman työkokemusta/osaamista/älyä/ihmisenkäytöstapoja kunhan osaa imeä ja ottaa lastit nieluun/kasvoille🌈💦💦💦

• Anonyymi

Suomessa pääsee kapiaiseksi ilman ihmisen käytöstapoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa pääsee kapiaiseksi ilman ihmisen käytöstapoja.

Suurin osa heistä on persuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa heistä on persuja.

Sinäkin olet siis Persu, Kapteeni!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet siis Persu, Kapteeni!

Tämä oli paras päivä ikinä, rivisoltusta ylennettiin kapteeniksi! Kyllä nyt kelpaa, mutta persuksi en käänny.

• Anonyymi

Onkohan tehnyt enemmän töitä kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purran työkokemus 0v 0kk 0pv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunnan purkutöitä, eli kuten Berner teki Sipilän hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhteiskunnan purkutöitä, eli kuten Berner teki Sipilän hallituksessa.

Nyt hallitus tuhoaa yhteiskunta.

Tuorein uutinen on, että yritysten EK:n maksujen verovähennyksistä ei Purran mukaan voi lupua, vaikka ay-maksujen kanssa niin jo tehtiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt hallitus tuhoaa yhteiskunta.

Tuorein uutinen on, että yritysten EK:n maksujen verovähennyksistä ei Purran mukaan voi lupua, vaikka ay-maksujen kanssa niin jo tehtiin.

Niin siinä tuppaa käymään, kun puretaan jotain mielivaltaisesti, Orpon johtama tuhohallitus on nyt vauhdissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä tuppaa käymään, kun puretaan jotain mielivaltaisesti, Orpon johtama tuhohallitus on nyt vauhdissa.

Olisi hauska kuulla miten vain toisen puolen järjestäytymisen kohdalla voidaan lopettaa verovähennys?

• Anonyymi

Menee töihin nii ei vaikutusta!!!

• Anonyymi

Kerroppas tuo työnantajille ja kiellä menemästä konkkaan, jotta on työttömille töitä.

• Anonyymi

Miksi pitäisi yhteiskunnan maksaa lapsista? Jokaisen oma valinta. Voi jättää tekemättä.

• Anonyymi

Niin ovat jättäneetkin ja siksi väestö vanhenee liikaa, eipä sekään tunnu kelpaavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ovat jättäneetkin ja siksi väestö vanhenee liikaa, eipä sekään tunnu kelpaavan.

No ei taida talous olla syynä..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2154
    2. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      863
    3. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      843
    4. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      68
      834
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      112
      785
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      44
      756
    7. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      732
    8. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      729
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      693
    10. Salaisuus rakas.

Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!
      Ikävä
      47
      670
    Aihe