Hallitus kurittaa lapsiperheitä

Anonyymi-ap

23

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eikö edes meidän kovat oikeistolaiset perussuomalaiset puolusta heikommassa asemassa olevien kyykyttämistä?

• Anonyymi
      UUSI

Oikeasti huono homma, vaan tämä leikkaus olisi ollut paikallaan silloin, kun oli vielä töitä ja osa ei lähtenyt töihin sen takia , kun pärjäsi paremmin kotona työttömänä. Nyt kokoomus taas teki temput m.ei koske kokoomuksen kannattajia.
      Vaan onko hallituksen syy tuo lasten ylipaino?
      Ennen vanhaan ei ollut rahaa eikä kyllä tukia.
      Lapset söivät normi kotiruokaa ja ja liikkuivat paljon. Eikä ollut paino ongelmia.

• Anonyymi
        UUSI

Liikuntaa tässä pitäisi itsekin harrastaa. Jäisi persujen haukkuminen vähmmälle. Tunnustan.

• Anonyymi
      UUSI

Rikas rikastuu ja köyhä köyhtyy,
      näin se ryöstö kapitalismi toimii.

• Anonyymi
      UUSI

Auttaisko, jos edes yrittäisit hakea töitä?

• Anonyymi
      UUSI

Varakkaat maksavat iha tarpeeksi veroja

• Anonyymi
        UUSI

Miksi heille piti antaa tässä vaiheessa lainarahalla veroale? Maksetun veron määrä ei ole olennainen vaan käteen jäävä määrä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi heille piti antaa tässä vaiheessa lainarahalla veroale? Maksetun veron määrä ei ole olennainen vaan käteen jäävä määrä.

Nyt en ymmärrä. Lainarahalla veroale?
        Täällä joku haukkuu persuja koko ajan ja kyllä kokoomus touhuaa mitä haluaa ja Persut saa syyt niskoilleen.
        Tuokin että vanhusväestön saa käydä TK maksun hinnalla yksityisellä. Maalla ei ole yksityisiä ja kaupungissa asuvat varakkaat eläkeläiset.
        Samoin kun tuli taas kela tuet niin jo oli noussut hinnat yksityisellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt en ymmärrä. Lainarahalla veroale?
        Täällä joku haukkuu persuja koko ajan ja kyllä kokoomus touhuaa mitä haluaa ja Persut saa syyt niskoilleen.
        Tuokin että vanhusväestön saa käydä TK maksun hinnalla yksityisellä. Maalla ei ole yksityisiä ja kaupungissa asuvat varakkaat eläkeläiset.
        Samoin kun tuli taas kela tuet niin jo oli noussut hinnat yksityisellä.

Valtio ottaa jatkuvasti enemmän ja enemmän velkaa ja jakaa samalla veroaleja esim. ministereille 6000 vuodessa= lainarahalla veroale.

Ei Kokoomus on yhtään parempi, mutta se toimii niin kuin ennen vaaleja puhui. Persut ova pettäneet kaikki puheensa.

Muutenkin tuo vanhemman väestön yksityislääkärillä käynti on Kokoomuksen ja Perussuomalaisten keino rapauttaa julkista terveydenhoitoa eli Juuson jolla siirretään verorahoja yksityisille.

• Anonyymi
      UUSI

Vastikkeetoman rahan jakaminen valtion rahakirstusta pitää lopettaa.
      Se on edesvastuutonta, luonnotonta ja epänormaalia.
      Ja johtaa valtion konkurssiin.

Sinä et ole velvollinen maksamaan ventovieraan ihmisen laskuja.

• Anonyymi
        UUSI

Minä olen velvollinen huolehtimaan, että kaikilla on edes minimi elämisen mahdollisuus. Tämä on juuri se asiassa, mikä saa minut vastustamaan Pyhäjärven ääripersuja siis näitä käpykaartilaisia, jotka ovat jatkuvasti äänessä.

Suostun vaikka veronkorotuksiin.

Koska olen hyvää ihminen niin lahjoitan mm. nuorten mielenterveystyöhön. (Tämä hyvä ihminen oli pakko laittaa...)

Uskoakseni kunnialliset tavalliset persujen äänestäjät ovat kanssani samaa mietä.

• Anonyymi
      UUSI

Alle 3 vuotiaan lapsilisä nousi 26€/kk. Tukia on ihan tarpeeksi. Osan voisi karsia pois.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sitten kurjuus ja köyhyys lisääntyy?

Auttaako siinä hallituksen velkarahalla varakkaille kustantama veroale? Näitä ns. etuuksia leikattiin ja mm. Oulaskankaan yöpäivystys lopetettiin, kun muka pit velkaa vähentää. Velka ei sitten enää huolettanut, kun Orpon ja Purran piti jakaa rahaa rikkaille.

Purra möi itsensä suojatyöpaikan toivoissa pettäen äänestäjänsä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten kurjuus ja köyhyys lisääntyy?

Auttaako siinä hallituksen velkarahalla varakkaille kustantama veroale? Näitä ns. etuuksia leikattiin ja mm. Oulaskankaan yöpäivystys lopetettiin, kun muka pit velkaa vähentää. Velka ei sitten enää huolettanut, kun Orpon ja Purran piti jakaa rahaa rikkaille.

Purra möi itsensä suojatyöpaikan toivoissa pettäen äänestäjänsä.

Maailman tilanne on myös yksi syy. Kaikki varpaillaan.
        Toisaalta Suomessa on eletty pitkään yli varojen ja koko ajan tukia lisätty.
        Minä olen ollut sellaisessa seurassa jotka valittavat kuinka ei ole rahaa. Pitää hakea ruoka jonosta. Monta autoa pihassa, hankitaan uutta kännyä, ryyppäämiseen riittävät rahat. Missä silloin on vika? Olen nähnyt kaljat ja piltit ruokakärryssä ja kuullut samalla kuinka ruoka on kallista. On se noussut kieltämättä. Vaan katsotaan onko sipsit ja nämä tarpeellisia. Limsa ei todellakaan ole tarpeellinen.

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on perustavaa laatua oleva eri kanta paikallisten persujen kanssa. Minun mielipide on semmottinen, että kaikki pitää pitää veneessä. Persujen mielestä vain varakkaiden edut ovat tärkeitä..

• Anonyymi
        UUSI

Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.

Mene töihin juuttaan pökiö!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ap se vain pauhaa saamatta rauhaa.

Mene töihin juuttaan pökiö!

Katos Haapavettä myöten persut hermona!

• Anonyymi
        UUSI

Varakkaat taitaa elättää sinutkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varakkaat taitaa elättää sinutkin.

Olet väärässä minua eivät varkaat elätä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmyys Kepussa tiivistyy!! Eivät osaa edes lukea!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No uskon uskon ettei varkaat elätä sinua.
        Ei tarvitse noin pillastua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      19
      3737
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      24
      3049
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      2305
    4. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2105
    5. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      19
      1966
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1632
    7. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      40
      1586
    8. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      32
      1502
    9. Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta

Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava
      Luterilaisuus
      487
      1430
    10. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1414
    Aihe