Eikö Polvijärvellä todellakaan ole muita kiinteistön välittäjiä kuin Tilitoimisto Siimestö?
Kiinteistön välittäjä
10
725
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vissiin ole muita. Voisi olla useampia.
- Anonyymi
En ole minä löytänyt ja SP Kiinteistökeskus ja OP Kiinteistökeskus ei suostu Joensuusta tulemaan kun on liian pitkä matka. Siimestö saa mellastaa ihan rauhassa ja hinnoitella mutu tuntumalla. Montakohan kämppää sillä itsellään on ostettuna polku hinnalla.
- Anonyymi
Polvijärvellä Siimestö määrää hinnan ...olisi ihan hyvä jos voisi kysyä hintatasoa muiltakin.
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin kiinteistölle useamman kuin yhden kaverin arvioinnin.
- Anonyymi
Eipä ole muita keneltä kysyä.
- Anonyymi
On kyllä erikoinen systeemi jos yksi ukko hoitaa koko kylää ja joku toinen ukko taas naapurikylää . Reviirit niinkuin kissoilla.
- Anonyymi
Joensuun Huoneistokeskuksella ainakin mökkejä välityksessä.
- Anonyymi
Rohkeasti Joensuuhun ja siellä löytyy toinen toistaan fiksumpia kiinteistönvälittäjiä. Siimestö ei saa myydyksi juuri mitään minkä seurannut ilmoituksia.
Joensuusta löytyy isompia ja pienempiä firmoja jotka kilpailee keskenään, arvio kannattaa pyytää useammalta. - Anonyymi
Nykyään eikö liene sama miltä paikkakunnalta tuon välittäjän hommaat,jos paikallinen ei miellytä niin netti auki ja valitsemaan
- Anonyymi
Olkaa varovaisia ko. toimiston kanssa. Toiminta ei kestä kaikilta osin päivänvaloa,. On huonoja kokemuksia ja olen samaa kuullut muualta. Polvijärven ''hyvä veli'' -tyyli pitää yllä tätä toimintaa. Taloyhtiöiden kannattaa olla aktiivisia, ei kannata luottaa ko. toimiston kirjanpitoon. Asiakkaille tiedottaminen on passiivista, vaikka millainen hätä olisi. En suosittele asuntokauppoja, en mitään muutakaan tämän toimiston kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....638778Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076611Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523820
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541944
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216