Eikö Polvijärvellä todellakaan ole muita kiinteistön välittäjiä kuin Tilitoimisto Siimestö?
Kiinteistön välittäjä
11
1168
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vissiin ole muita. Voisi olla useampia.
- Anonyymi
En ole minä löytänyt ja SP Kiinteistökeskus ja OP Kiinteistökeskus ei suostu Joensuusta tulemaan kun on liian pitkä matka. Siimestö saa mellastaa ihan rauhassa ja hinnoitella mutu tuntumalla. Montakohan kämppää sillä itsellään on ostettuna polku hinnalla.
- Anonyymi
Polvijärvellä Siimestö määrää hinnan ...olisi ihan hyvä jos voisi kysyä hintatasoa muiltakin.
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin kiinteistölle useamman kuin yhden kaverin arvioinnin.
- Anonyymi
Eipä ole muita keneltä kysyä.
- Anonyymi
On kyllä erikoinen systeemi jos yksi ukko hoitaa koko kylää ja joku toinen ukko taas naapurikylää . Reviirit niinkuin kissoilla.
- Anonyymi
Joensuun Huoneistokeskuksella ainakin mökkejä välityksessä.
- Anonyymi
Rohkeasti Joensuuhun ja siellä löytyy toinen toistaan fiksumpia kiinteistönvälittäjiä. Siimestö ei saa myydyksi juuri mitään minkä seurannut ilmoituksia.
Joensuusta löytyy isompia ja pienempiä firmoja jotka kilpailee keskenään, arvio kannattaa pyytää useammalta. - Anonyymi
Nykyään eikö liene sama miltä paikkakunnalta tuon välittäjän hommaat,jos paikallinen ei miellytä niin netti auki ja valitsemaan
- Anonyymi
Olkaa varovaisia ko. toimiston kanssa. Toiminta ei kestä kaikilta osin päivänvaloa,. On huonoja kokemuksia ja olen samaa kuullut muualta. Polvijärven ''hyvä veli'' -tyyli pitää yllä tätä toimintaa. Taloyhtiöiden kannattaa olla aktiivisia, ei kannata luottaa ko. toimiston kirjanpitoon. Asiakkaille tiedottaminen on passiivista, vaikka millainen hätä olisi. En suosittele asuntokauppoja, en mitään muutakaan tämän toimiston kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661