Onko tietoa, mitä Satakunnan Kansan mainostama Porin suurin pehmis maksaa? Valuuko pehmis pahasti käsille näillä helteillä? Iso pehmis ja helteet ovat huono yhdistelmä.
Mitä maksaa Porin suurin pehmis?
37
518
Vastaukset
- Anonyymi
Neljä euroo luki iltahöpössä
- Anonyymi
Kiitos
- Anonyymi
Näillä helteillä ei ehdi kuin vähäsen nuolla päästä, kun koko höskä on valahtunut käsille. Hullua touhua..sanon minä.
- Anonyymi
?? kuulostaa kyl tosi härskiltä. . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
?? kuulostaa kyl tosi härskiltä. . . .
Isot pehmikset ovat härskejä juttuja.
- Anonyymi
Tuollainen jättimäinen pehmis on aivan liian iso näillä keleillä. Sulaa käsiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isot pehmikset ovat härskejä juttuja.
Enemmänkin surullisia. Sääli siinä tulee kun on iso pehmis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen jättimäinen pehmis on aivan liian iso näillä keleillä. Sulaa käsiin!
Nielaise kokonaisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nielaise kokonaisena
Oletko nähnyt, minkä pituinen se on? Jättipehmistä ei saa kerralla suuhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt, minkä pituinen se on? Jättipehmistä ei saa kerralla suuhun.
T; Aino 15 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T; Aino 15 v.
Sinun ikäisesi lähes aikuinen tyttö voi jo kokeilla jättipehmistä, mutta se ei oikeasti ole lapsille tarkoitettu. Aikuisillekin pehmis sulaa käsiin ennen kuin sen ehtii syödä.
- Anonyymi
Kai sieltä saa vastaavan pehmiksen myös normaalin kokoisena? Kaikki eivät halua kaloripommia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sieltä saa vastaavan pehmiksen myös normaalin kokoisena? Kaikki eivät halua kaloripommia?
Pehmiksen kalorimäärä vaihtelee tuotteen ja annoskoon mukaan. Yleisesti ottaen 100 grammaa pehmistä sisältää noin 150-222 kcal.
Jos jättipehmis on jotain 200 grammaa, siinä on mahdolisesti yli 400 kcal. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pehmiksen kalorimäärä vaihtelee tuotteen ja annoskoon mukaan. Yleisesti ottaen 100 grammaa pehmistä sisältää noin 150-222 kcal.
Jos jättipehmis on jotain 200 grammaa, siinä on mahdolisesti yli 400 kcal.Helsingin Sanomien jutussa ei mainita grammamääriä tai desilitroja, mutta jättipehmiksen koko luonnehditaan otsikon omaisesti: "Niin iso kuin vain pystyssä pysyy".
Sellaisella pehmiksellä ei mitään tekisikään, joka lerpahtaa tai kaatuu, kun sen saa omaan käteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Sanomien jutussa ei mainita grammamääriä tai desilitroja, mutta jättipehmiksen koko luonnehditaan otsikon omaisesti: "Niin iso kuin vain pystyssä pysyy".
Sellaisella pehmiksellä ei mitään tekisikään, joka lerpahtaa tai kaatuu, kun sen saa omaan käteen.Ammattilaisen mukaan: "Liian iso pienen naisen makuun, ehkä miehen vatsaan mahtuu. Ja vaatisi alle lautasen jos kaatuu."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaisen mukaan: "Liian iso pienen naisen makuun, ehkä miehen vatsaan mahtuu. Ja vaatisi alle lautasen jos kaatuu."
Jos se on liian iso pienelle naiselle, niin eihän niitä vaan myydä lapsille? Luulis joku ikäraja olevan myyntitiskillä ostajien nähtävissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ammattilaisen mukaan: "Liian iso pienen naisen makuun, ehkä miehen vatsaan mahtuu. Ja vaatisi alle lautasen jos kaatuu."
Näytä minulle porissa pieni nainen? Kaikki on kuin kiuruja, pituus ja leveys sama.Ahmitaan leipälapiolla kottikärrystä pullaa ja jäätelöä ja 10L sangosta suklaatikastiketta päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä minulle porissa pieni nainen? Kaikki on kuin kiuruja, pituus ja leveys sama.Ahmitaan leipälapiolla kottikärrystä pullaa ja jäätelöä ja 10L sangosta suklaatikastiketta päälle.
Olet siinä oikeassa, että eihän niitä ole montaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T; Aino 15 v.
Saanko kysyä Aino, oletko jo päässyt maistamaan jättipehmistä?
- Anonyymi
Miksi ketjusta on poistettu sääntöjen vastaisia viestejä, kun aiheena on pehmis-jäätelö? Ei luulisi jäätelöstä saavan sopimattomia kommentteja aikaiseksi, vaikka sana aikaiseksi päättyykin kirjaimiin seksi.
- Anonyymi
Tutkimattomia on keinoaivon tiet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimattomia on keinoaivon tiet.
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Eilen klo 14;00 oli noin 15m jono ostamassa pehmistä. Kaikki naisia tai lapsia.
Outo juttu ??- Anonyymi
On vähän outoa, jos sukupuolijakauma oli noin vinoutunut. Luulisi miestenkin jonottelevan jäätelökioskille.
Minä olen nin tylsä, että nautin kotona mieluummin Pappagallon vanilja- ja lakritsijäätelöä kuin seison pitkässä jonossa. Antaa jäden olla huoneenlämmössä 15 minuuttia ennen syömistä, niin pehmistähän se jo melkein on. Ei tarvitse ajaa kaupungin toiselle laidalle 15 metrin jätskijonoon.
Hellekeleillä saa nuolla vauhdilla, jos yrittää ehtiä pehmiksen nauttia ennen sen sulamista.
- Anonyymi
Ajoin juuri äsken ko. paikan ohi. Vanhoja naisia nuoli pehmistä aivan sikana.
Pelkäsivät, että valahtaa käsille, niin ne sitten lerpahti.
Täytyisi olla jotakin sidosainetta, että pehmikset pysyisi pystyssä.- Anonyymi
Mikä juttu tää on, että jättipehmis on iskenyt niin aikuisiin naisiin? Miehiä koko homma ei kiinnosta ja lapsille jättipehmis on aivan liian kookas. Onko oikeasti niin, että jättipehmis on alitajuisesti jonkin sortin fallossymboli naisille? Jonotetaan sitä, kun ei olla ennen saatu näin isoa?
Kun lämpömittari raapii melkein +30 C lukemia, niin sulahaan tuon kokoinen pehmis käsiin. Jättipehmis oli hyvä idea "15 C astetta sitten", mutta ei enää näillä keleillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä juttu tää on, että jättipehmis on iskenyt niin aikuisiin naisiin? Miehiä koko homma ei kiinnosta ja lapsille jättipehmis on aivan liian kookas. Onko oikeasti niin, että jättipehmis on alitajuisesti jonkin sortin fallossymboli naisille? Jonotetaan sitä, kun ei olla ennen saatu näin isoa?
Kun lämpömittari raapii melkein 30 C lukemia, niin sulahaan tuon kokoinen pehmis käsiin. Jättipehmis oli hyvä idea "15 C astetta sitten", mutta ei enää näillä keleillä.Olet nyt päässyt asian ytimeen. Pysy siellä.
- Anonyymi
No joo mut mä sain pinpiä siel
- Anonyymi
Hyvä, jos jäätelökioskista sellaistakin sait.
- Anonyymi
Kannattaa mennä jäätelökioskille ja kysellä sieltä. Kertovat kyllä, mikä se on.
- Anonyymi
Just kävin sen pehmoisen syömässä. Lämpötila ulkona 28 astetta. Hyvin kesti sulamatta. Vain vähän valui. Usein on jäätelöpallo valunut paljon enemmän. Hyvää oli, mutta oli puolen tunnin jono saada se. Kohtelias nuorimies myyjänä.
- Anonyymi
Kyllä on köyhillä aikaa jonottaa!
Joka hetki vähintään 30m jonoa. Kuka jaksaa tuossa helteessa jonottaa jotain pehmistä? Vaikka ilmaiseksi saisi, en jaksaisi tuolla jonossa kupata 15-30min- Anonyymi
En minäkään ymmärrä. Syön ennemmin jäätelöni kotona, mutta kukin tavallaan. Minä en jonota puolta tuntia yhtä pehmistä.
- AnonyymiUUSI
54 euroo
- AnonyymiUUSI
Mistä saa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saa?
Jonkun kaupan pihasta.
- AnonyymiUUSI
Älä pure mun ananasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.687899Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652793Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181988- 1571981
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191932Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381821Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291662- 1021477
- 381401
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411236