kuvailkaa paikallista mentaliteettia mutta jättäkää pois hokemat: iloisuus ja aitous
mielellään perustelut mukaan
kuvailkaa paikallista mentaliteettia
14
328
Vastaukset
- Anonyymi
PITÄISI SAADA UIMAHALLI HETI UIMAHALLI MIKSI EI OLE UIMAHALLIA
- Anonyymi
Karjalainen ihminen on aidosti iloinen.
- Anonyymi
ai toisen vahingosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai toisen vahingosta?
Ei, perheesi on erilainen. Yleensä karjalaiset ovat iloisia onnistumisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iloisiako? Minun kokemus on ja monen muun että ovat hyvin vahingoniloisia jos toiselle sattuu jotain kielteistä. Tästä on jotkut paikallisetkin kertoneet.
Ilkeitä, juoruavia ja erittäin kateellisia suurin osa. Ja vika on aina muissa, ei koskaan heissä itsessään. Puukottavat selkään mutta jos heitä kritisoi oikeutetusti, loukkaantuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä karjalaiset ovat vittumaista porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä karjalaiset ovat vittumaista porukkaa.
Kokemusperäisesti voin yhtyä mielipiteeseesi. En ole kuullut että missään muualla kuin täällä itä-suomessa esimerkiksi lähes systemaattisesti puukotettaisiin selkään toisia ihmisiä jotka on toimineet täysin reilulla tavalla.
Vahvasti narsistisia ihmisiä isoin osa. Kateellisia, kieroja ja juoruilevia. Pahaa aina puhutaan. Mihinkään ei voi luottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kiva kuulla perusteluita että millä tavalla karjalaiset on iloisia muiden onnistumisista? Mihin perustat tällaisen väitteen? Kun nimenomaan erittäin vahingoniloisia ovat. Pidäkkeetön riemu tulee kun toisella on epäonnea tai vaikeuksia ja mielellään vielä edistävät niiden syntymistä toiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemusperäisesti voin yhtyä mielipiteeseesi. En ole kuullut että missään muualla kuin täällä itä-suomessa esimerkiksi lähes systemaattisesti puukotettaisiin selkään toisia ihmisiä jotka on toimineet täysin reilulla tavalla.
Vahvasti narsistisia ihmisiä isoin osa. Kateellisia, kieroja ja juoruilevia. Pahaa aina puhutaan. Mihinkään ei voi luottaa.Tässä yksi kirjoittaja moittii karjalaisia kateelliseksi, kieroiksi ynnä muusta mutta itse kirjoittaa niin ilkeästi, kaunaisesti ja vihaisesti, ei taida itsekään huomata tahatonta ironiaa omassa kirjoituksessaan!!
Olet juuri sellainen ja oikeastaan vielä pahempi kuin me joita haukut! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä yksi kirjoittaja moittii karjalaisia kateelliseksi, kieroiksi ynnä muusta mutta itse kirjoittaa niin ilkeästi, kaunaisesti ja vihaisesti, ei taida itsekään huomata tahatonta ironiaa omassa kirjoituksessaan!!
Olet juuri sellainen ja oikeastaan vielä pahempi kuin me joita haukut!Tuossa logiikassa ei ole järjeä. Jos kritisoi pohjois-korean ihmisoikeustilannetta niin tokkopa kritisoija tulee vain sen vuoksi huonoksi ihmiseksi kun arvostelee vääryyttä.
Ja samalla logiikalla siitä ihmisestä ei tule pahantahtoista joka arvostelee p-karjalan alueella vallitsevaa laajaa kateutta ja pahansuopaisuutta.
Itseläni ei ole mitään vastaan moraalisia kivoja alueen ihmisiä vastaan. En kanna kaunaa enää. Olen sitä joitakin ihmisiä kohtaan aiemmin kantanut. Kirjoittelun motiivi on että paikalliset itse heräisi tekemään jotain asialle.
- Anonyymi
PITÄISI SAADA UIMAHALLI HETI UIMAHALLI MIKSI EI OLE UIMAHALLIA!
- Anonyymi
Säästöä säästöä!!
On maauimala Pielinen ja Pompa. - AnonyymiUUSI
Karjalaiset puhuu pahaa vain selän takana, edessä ollaan mielin kielin. Kaikkeen ollaan tyytymättömiä ja vika on tietenkin aina toisissa. Jos joku yrittää jotain, se teilataan heti.
- AnonyymiUUSI
Eli ite olet tyypillinen Karjalainen! Et itse vain huomaa, katkeruus ja pahansuopaisuus oikein huokuu kirjoituksistasi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882