Onneksi alkaa kesäloma. Lomarahat pistin bemarin käsirahaan. Mukava ajella ympäri kylää ja esitellä autoa. Kamarimusiikin eka viikonloppuna vois antaa muijan ottaa ensi puraisu uudesta autosta. Olisi kuskina mulle ja parhaalle kaverille. Pääse muijakin auton makuun. Kalateltalle pitää päästä. Siellä on kelankasvatit hiljaa kun soittelen 1399e Applellä kyytiä noutamaan. Seuraavan telttakojuun. Saapi etelänvetelät katsella menoa kateellisena muikku suussa.
Kesäloma alkaa
21
682
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa käydä myös kamarimusiikkikonsertissa.
- Anonyymi
Miksi bemarista pitää maksaa erikseen käsiraha, eikö pelkkä hinnan maksu enää riitäkään 🤔
- Anonyymi
BMW on herkkä viskoontumaan.
- Anonyymi
tiukilla rahat on jos pittää lomarahat autoon pistää mutta keskustelu saatiin aekaseks ja vi++ttuilu ketju
- Anonyymi
Ostin rahoituksella. Niinkuin naapurikin
- Anonyymi
Bemati sr on velkabemarikin 😅
- Anonyymi
Olisiko se jo liikaa vaadittu, että bemarin omistaja osaisi kirjoittaa, olisi varmaan.
- Anonyymi
Minulla ainakin bemari on miehisyyden jatke, siltikään ei meinaa tytöt lämmetä. Sain minä vappuna sormella koittaa, hyvälle tuntui.
- Anonyymi
Käytetyn Toyotan ostit kuitenkin.Siitä ei BMW- ä saa millään.
- Anonyymi
ketä jonkun auto kiinnostaa? mitä tyhjän norkoilevia ne on
- Anonyymi
Vässykkä vie auton huoltoon,oikea mies osaa itse pitää autot kunnossa.
- Anonyymi
Käsiraha 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jouduitko ottamaan Omenaan 36 kk käsirahan......😂🤣😂🤣😂
- Anonyymi
Vikuollu kylä
- Anonyymi
Kaikkihan ostaa kalliit puhelimet kuukausimaksulla . Tämänkin kylän tulotaso tietäen tai arvellen.
- Anonyymi
Hieno suunnitelma onko kuin isi jälkiasennusturbo kysessä?
- Anonyymi
Muutaman tonnin autoilla ajellaan järkeään. Lopuista on maksusuunnitelma. Rohkeimmat painelee nokkapystyssä firman nimissä.
- Anonyymi
Minulla on kaunis vaimo. Se on parempi kuin autorämä. Saa käydä hänen kanssa saunassa ja nukkua yöllä vieressä alasti...
- Anonyymi
Kuhmon kansallisauto
- Anonyymi
Mosse!
- Anonyymi
On se kumma kun kyhmossa onkauniita naisia. Katukuva antaa väärää tietoa. Vai laskeeko turismi keskiarvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125