Kesäloma alkaa

Anonyymi-ap

Onneksi alkaa kesäloma. Lomarahat pistin bemarin käsirahaan. Mukava ajella ympäri kylää ja esitellä autoa. Kamarimusiikin eka viikonloppuna vois antaa muijan ottaa ensi puraisu uudesta autosta. Olisi kuskina mulle ja parhaalle kaverille. Pääse muijakin auton makuun. Kalateltalle pitää päästä. Siellä on kelankasvatit hiljaa kun soittelen 1399e Applellä kyytiä noutamaan. Seuraavan telttakojuun. Saapi etelänvetelät katsella menoa kateellisena muikku suussa.

21

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa käydä myös kamarimusiikkikonsertissa.

• Anonyymi

Miksi bemarista pitää maksaa erikseen käsiraha, eikö pelkkä hinnan maksu enää riitäkään 🤔

• Anonyymi

BMW on herkkä viskoontumaan.

• Anonyymi

tiukilla rahat on jos pittää lomarahat autoon pistää mutta keskustelu saatiin aekaseks ja vi++ttuilu ketju

• Anonyymi

Ostin rahoituksella. Niinkuin naapurikin

• Anonyymi

Bemati sr on velkabemarikin 😅

• Anonyymi

Olisiko se jo liikaa vaadittu, että bemarin omistaja osaisi kirjoittaa, olisi varmaan.

• Anonyymi

Minulla ainakin bemari on miehisyyden jatke, siltikään ei meinaa tytöt lämmetä. Sain minä vappuna sormella koittaa, hyvälle tuntui.

• Anonyymi

Käytetyn Toyotan ostit kuitenkin.Siitä ei BMW- ä saa millään.

• Anonyymi

ketä jonkun auto kiinnostaa? mitä tyhjän norkoilevia ne on

• Anonyymi

Vässykkä vie auton huoltoon,oikea mies osaa itse pitää autot kunnossa.

• Anonyymi

Käsiraha 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Jouduitko ottamaan Omenaan 36 kk käsirahan......😂🤣😂🤣😂

• Anonyymi

Vikuollu kylä

• Anonyymi

Kaikkihan ostaa kalliit puhelimet kuukausimaksulla . Tämänkin kylän tulotaso tietäen tai arvellen.

• Anonyymi

Hieno suunnitelma onko kuin isi jälkiasennusturbo kysessä?

• Anonyymi

Muutaman tonnin autoilla ajellaan järkeään. Lopuista on maksusuunnitelma. Rohkeimmat painelee nokkapystyssä firman nimissä.

• Anonyymi

Minulla on kaunis vaimo. Se on parempi kuin autorämä. Saa käydä hänen kanssa saunassa ja nukkua yöllä vieressä alasti...

• Anonyymi

Kuhmon kansallisauto

• Anonyymi

Mosse!

• Anonyymi

On se kumma kun kyhmossa onkauniita naisia. Katukuva antaa väärää tietoa. Vai laskeeko turismi keskiarvoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
      Ikävä
      196
      7631
    2. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      5
      4657
    3. Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois

Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul
      Maailman menoa
      85
      4191
    4. Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen

Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji
      Maailman menoa
      388
      3674
    5. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      194
      3372
    6. Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen

haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota
      Maailman menoa
      104
      3020
    7. Suomessa valtavasti somalien yhdistyksiä, peräti 171 - mistä tulee rahat?

Suurin osa näistä sijoittuu pääkaupunkiseudulle tai Turun ympäristöön. Ovatko kaikki noista pelkkiä huijausyhdistyksiä
      Maailman menoa
      133
      2568
    8. Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota

Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma
      Maailman menoa
      31
      2547
    9. Liikaa vauhtia

Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp
      Suomussalmi
      62
      2115
    10. Milloin näit kaivattusi edellisen kerran?

Olitteko juttusilla vai sivusta vain? Miten reagoit?
      Ikävä
      21
      1973
    Aihe