.. vai ootko sä hankala, kuvittelenko? Pitäiskö itkeä vai nauraa, mutta onhan siitä jo..
Nainen vaalea ja hankala :) ..
13
485
Vastaukset
- Anonyymi
Taidetaan olla molemmat hänen kanssaan välillä hankalia, ja itsellä kyseessä enemmänkin kuin ihastuminen. 😌
- Anonyymi
En ole hankala🙂
- Anonyymi
Ja niin, on siitä aikaa😀
- Anonyymi
Kolme vastausta jo.. hankalaksi menee..
suunnilleen tasan kuusi vuotta kun tänne jonkin ehdotuksen poikasen väänsin..
mahtuuhan siihen aikaan paljon, esim koronahulluus otti aikaa..- Anonyymi
Kuusi vuottako olet ap ikävöinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi vuottako olet ap ikävöinyt?
Hyvin huomattu. Näin on käynyt.
- Anonyymi
Saattaisihan hän minua ehkä hankalana pitää tai ehkä liian vähän hankalana. Oskaltaisin kuitenkin väittää että tässä kuviossa se mies on se hankaluuksien mestari
- Anonyymi
En ole hankala. ☺️ vain rakastunut 😍 kyllä se siitä.
- Anonyymi
Sitä se voimakas ihastuminen tekee..ei saa sanotuksi mitään tai sitä mitä pitäisi.
- Anonyymi
Onhan mussa virikettä kerrakseen. Ei käy aika pitkäksi.
- Anonyymi
En ole hankala, mutta järkevä. Tyhmä kuin saapas, kun rakastun.
- Anonyymi
Rakas ❤️❤️❤️.. olen minä, omanlainen.
- Anonyymi
En mä mikään hankala ole. Mut on helppo pitää tyytyväisenä...kuha et unohda ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210