.. vai ootko sä hankala, kuvittelenko? Pitäiskö itkeä vai nauraa, mutta onhan siitä jo..
Nainen vaalea ja hankala :) ..
13
590
Vastaukset
- Anonyymi
Taidetaan olla molemmat hänen kanssaan välillä hankalia, ja itsellä kyseessä enemmänkin kuin ihastuminen. 😌
- Anonyymi
En ole hankala🙂
- Anonyymi
Ja niin, on siitä aikaa😀
- Anonyymi
Kolme vastausta jo.. hankalaksi menee..
suunnilleen tasan kuusi vuotta kun tänne jonkin ehdotuksen poikasen väänsin..
mahtuuhan siihen aikaan paljon, esim koronahulluus otti aikaa..- Anonyymi
Kuusi vuottako olet ap ikävöinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuusi vuottako olet ap ikävöinyt?
Hyvin huomattu. Näin on käynyt.
- Anonyymi
Saattaisihan hän minua ehkä hankalana pitää tai ehkä liian vähän hankalana. Oskaltaisin kuitenkin väittää että tässä kuviossa se mies on se hankaluuksien mestari
- Anonyymi
En ole hankala. ☺️ vain rakastunut 😍 kyllä se siitä.
- Anonyymi
Sitä se voimakas ihastuminen tekee..ei saa sanotuksi mitään tai sitä mitä pitäisi.
- Anonyymi
Onhan mussa virikettä kerrakseen. Ei käy aika pitkäksi.
- Anonyymi
En ole hankala, mutta järkevä. Tyhmä kuin saapas, kun rakastun.
- Anonyymi
Rakas ❤️❤️❤️.. olen minä, omanlainen.
- Anonyymi
En mä mikään hankala ole. Mut on helppo pitää tyytyväisenä...kuha et unohda ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768