Kannattais jatkaa aukioloaikaa koska teatteriesitys loppuu 21.30 ja grilli sulkee 21.00....olis varmaan paljon nälkäisiä asiakkaita....ja yleensä grillit on auki puolille oin. Tuossa paikassa saa kyllä hyvää ruokaa...yrittäjä hox hox
Koljonvirran grili
7
402
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäteatterissa loppu grillimakkarat kesken....savolaiset en teidän bisnesälyä ymmärrä
- Anonyymi
Hox Hox Hox Hox Hox, Suomen Kielen kaunoinen kukkanen Hox Hox, hoksooks
- Anonyymi
Ja savipellon kioskin myyjä ukko on kuin petolinnunperse, sen oloinen että menkää vittuun asiakkaat häiritsemästä.
- Anonyymi
Yrittäjä tekee niin kuin parhaaksi näkee. Jos ei pienet ylimääräiset tulot kiinnosta, niin sitten ei kiinnosta.
- Anonyymi
Koesoittelitko nää että äkkiä leipyä tullooko ?.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koesoittelitko nää että äkkiä leipyä tullooko ?.
Mitä kieltä tuo on? Translator ei ymmärtänyt.
- Anonyymi
Teatteriesityksen jälkeinen kysyntähuippu lienee liian iso pala pienelle grillille. Sadan metrin jonossa saattaa jopa järjestyshäiriöitä sattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090