Huumori on taitolaji, sanoi täällä joskus joku, muistaakseni... mutta kukahan tämä Jaska* Jasenen*, voisikaan ollen?
Vihje 1 - ei ymmärrä sarkasmia.
Vihje 2 - ei ymmärrä lukemaansa.
Vihje 3. - vetäisee helposti pikakahvin purut ja aidon kahvin pavut nenäänsä.
*) nimet muutettu
Peukalon imeskely VS suklaapatukan nautinto.
17
170
Vastaukset
- Anonyymi
Vihje 4. Kattilansa on kilahtanut jo ainakin kolme kertaa.
- Anonyymi
Tuskinpa sun sarkasmia kukaan hullujenhuoneen ulkopuolella ymmärtää.
- Anonyymi
Onko talkkipylly senssu huoneesi (vuokra sellainen) siirtynyt äskettäin Hua Hinistä Simonkylään?
- Anonyymi
Siksikö kirjoittelet pasasviestejäsi tänne?
Kerro lisää siitä hullun huoneestasi vuokralla asuen, siitä missä vietit vitunkatkeranaidioottina 10 vuotta kylmäätaltivoiden seinien sisällä.
Tietääkö muuten tämä milloin hammaslääkäri, milloin pankkineitisi, mitä SINÄ tänne suollat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö kirjoittelet pasasviestejäsi tänne?
Kerro lisää siitä hullun huoneestasi vuokralla asuen, siitä missä vietit vitunkatkeranaidioottina 10 vuotta kylmäätaltivoiden seinien sisällä.
Tietääkö muuten tämä milloin hammaslääkäri, milloin pankkineitisi, mitä SINÄ tänne suollat?PS. ihan mitä vaan vetoa, niin sinusta ei ole vastaamaan näihin kysymyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko talkkipylly senssu huoneesi (vuokra sellainen) siirtynyt äskettäin Hua Hinistä Simonkylään?
Ihan sama, mutta....
- Anonyymi
Helppoa tämä vihapuhe, vittuilla ja huoritella, vai mitä Suoli24 Pattayan tyypit?
- Anonyymi
Nokipannu kahvit kiehahti yli ja nuotio sammui.
- Anonyymi
Musta laku on paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta laku on paras.
Ihmiselle jolla on jo kaikkea
https://aijaa.com/2x5Yr6 - Anonyymi
Mutta silti...
Otan Pupelta hanuriin 55555
By NumBall
- Anonyymi
Otan Pupelta hanuriin 55555
By NumBall - Anonyymi
Hampaaton nainen imaisi minut kuiviin.
- Anonyymi
Imeskeletkö mieluummin puppelisen pippelistä, vai suklaista etusormea? Kummasta isompi nautinto?
- Anonyymi
Öööh...., en tiiä, mutta?
Otan silti Pupelta hanuriin 55555
By NumBall - Anonyymi
Pasasella kuorrutettu peukalo on paras.
> § <
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834