En ilman voi olla, en luoksesi koskaan pääse, et ikinä halua lähelleni, ikävä lisääntyy vaikka ei nähdä, satutat uudelleen ja uudelleen, rakastan ja vihaan, en jaksa..
Mitä teen
24
763
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus miehelle vai naiselle??
- Anonyymi
Haloo? Suomessa on yli puoli miljoonaa naista ja yli miljoona miestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös hevosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset elää vanhemmiksi kuin miehet, joten taitaa naisia olla enemmän kuin miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös hevosia.
🤣👍
- Anonyymi
Miehelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah, naisia on kyl enemmän, jos kaikki lasketaan...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi kirjoitti:
naisia on kylläkin enemmän
- Anonyymi
Näin se on. Olisin ollut hänen.
- Anonyymi
Laita yksi viesti ja tulen viivana luoksesi.
- Anonyymi
En voi nähdä sua kun vihaat mua...
- Anonyymi
Minä en vihaa sinua.
Ps. Söpö kuva sinusta siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en vihaa sinua.
Ps. Söpö kuva sinusta siellä.No missä muka kuva? Toivon ettet ole vihainen.
- Anonyymi
Älä ylianalysoi vaan ota yhteyttä.
- Anonyymi
Enemmän sinä olet satuttanut seuralaistesi läsnäoloilla ja välinpitämättömyydelläsi minua. Silti, ikävä sinua.
- Anonyymi
Unohda. Me ei tulla olee yhes.
- Anonyymi
En pääse rakkaudesta eroon, vaikka mitä tekisin. Mies vei sydämeni lopullisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pääse rakkaudesta eroon, vaikka mitä tekisin. Mies vei sydämeni lopullisesti.
Se onkin vaikeaa kestää. Kokemuksia on miehenä jonka sydän on viety useasti leikkimällä tunteilla.
- Anonyymi
Jos vihaat, jotain on pahasti pielessä. Ei ole aineksia aikuiseen suhteeseen.
- Anonyymi
Ehkä voisit puhua. Jos ei vain ymmärrä. Usein alussa vaikeaa.
- Anonyymi00021UUSI
minä en välttämättä tarvitse miestä enään mihinkään! tulen sen aina kertomaan kaikille miten kaikki meni elämässäni ja kuinka loppuaika on lisä aikaa ja toipumista kaikesta siitä! rakastan vain lapsiani ja se riittää vallanmainiosti minulle! naimisiin meno olisi mahdollista vain jos erilliset osoitteet ja tiedän varmasti että mies ei halua lapsia kanssani!
- Anonyymi00022UUSI
mahdoton yhtälö, pahoittelut
- Anonyymi00024UUSI
Kuuma on
- Anonyymi00025UUSI
Paljonko on aikaa, kk vai vuosia kun rakastuit noin onnettomasti, jos?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3762386IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk631849- 1541423
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131247Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021201Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90874
- 71842
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla43815- 28813