Olisiko nuorempaa heppua joka olisi kiinnostunut vanhemmasta sedästä, olen helsingistä.
Halukas mies
21
1358
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä!
- Anonyymi
19v poitsu täällä. Haluisin saada munaa julkisella paikalla esim uimahalli
- Anonyymi
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet. Miksi et ole jo työntänyt
- Anonyymi
No kerro miksi se ei ole työtänyt.
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
Voin tulla Ouluun nussitko mua ku mun pikkuveli kattoo
- Anonyymi
Minkä ikänen oot?
- Anonyymi
Jep toki on ja vanhempaa kaveria haenkin..kerro lisää
- Anonyymi
Jep tässä olisi ja haenkin vanhempaa siistiä kaveria kerro lisää
- Anonyymi
Oon 18 voisit imee mun teinikullia. Pitäisin sun päästä kiinni ja tukehduttaisin. Sä kakoisit ja mä sanoisin jeeaa vanha pappa ime mua.
- Anonyymi00021
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00034
Käsimies19 kirjoitti:
Olen 60 176 95 14
Komeat mitat
- Anonyymi00027
Satasesta voisit 22v peppuu saada ;)
- Anonyymi00029
Tääl 18v laiha poju jota saa nussia. Oik..e..st1'....😚'''6
Oon äänekäs ja tykkään pissaa ku mua nussitaa - Anonyymi00030
Täältä löytyisi kolmekymppinen, en toki asu helsingissä, mutta emännän kanssa usein siellä käydään rentoutumassa. Ehkä sen kaiken kahdenkeskeisen ajan lomassa voisi vähän salaa muutakin tehdä jos sulta paikka löytyy.
- Anonyymi00031
Haluutko panna mua kauppakeskuksen vessassa
- Anonyymi00032
Voit tulla mun luo myös kuhan lähetä pois ennen 6
- Anonyymi00033
Heinolan setä on etsimäsi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa3383860Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard1202822Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks12437SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän972305Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1122076Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --632017Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂331772Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1311627Tulli ja Poliisi HAZMAT-suojauksin varustettuna omakotitaloa tutkimassa.
Todennäköisesti kysymyksessä huumelaboratorio, jossa käsitellään tappavia ja vaarallisia kemikaaleja. Tulli ja poliisi241439Nainen sä olet
Ihailtava ihminen siinä mielessä että teet miten sydän käskee ja toisaalta taas pidättäydyt kaikesta. Pakenet ja lähest771378