Olisiko nuorempaa heppua joka olisi kiinnostunut vanhemmasta sedästä, olen helsingistä.
Halukas mies
21
1325
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä!
- Anonyymi
19v poitsu täällä. Haluisin saada munaa julkisella paikalla esim uimahalli
- Anonyymi
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet. Miksi et ole jo työntänyt
- Anonyymi
No kerro miksi se ei ole työtänyt.
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
Voin tulla Ouluun nussitko mua ku mun pikkuveli kattoo
- Anonyymi
Minkä ikänen oot?
- Anonyymi
Jep toki on ja vanhempaa kaveria haenkin..kerro lisää
- Anonyymi
Jep tässä olisi ja haenkin vanhempaa siistiä kaveria kerro lisää
- Anonyymi
Oon 18 voisit imee mun teinikullia. Pitäisin sun päästä kiinni ja tukehduttaisin. Sä kakoisit ja mä sanoisin jeeaa vanha pappa ime mua.
- Anonyymi00021
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00034
Käsimies19 kirjoitti:
Olen 60 176 95 14
Komeat mitat
- Anonyymi00027
Satasesta voisit 22v peppuu saada ;)
- Anonyymi00029
Tääl 18v laiha poju jota saa nussia. Oik..e..st1'....😚'''6
Oon äänekäs ja tykkään pissaa ku mua nussitaa - Anonyymi00030
Täältä löytyisi kolmekymppinen, en toki asu helsingissä, mutta emännän kanssa usein siellä käydään rentoutumassa. Ehkä sen kaiken kahdenkeskeisen ajan lomassa voisi vähän salaa muutakin tehdä jos sulta paikka löytyy.
- Anonyymi00031
Haluutko panna mua kauppakeskuksen vessassa
- Anonyymi00032
Voit tulla mun luo myös kuhan lähetä pois ennen 6
- Anonyymi00033
Heinolan setä on etsimäsi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025