Olisiko nuorempaa heppua joka olisi kiinnostunut vanhemmasta sedästä, olen helsingistä.
Halukas mies
20
1111
Vastaukset
- Anonyymi
Tsemppiä!
- Anonyymi
19v poitsu täällä. Haluisin saada munaa julkisella paikalla esim uimahalli
- Anonyymi
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet. Miksi et ole jo työntänyt
- Anonyymi
No kerro miksi se ei ole työtänyt.
- Anonyymi00028
Anonyymi kirjoitti:
Tuuhhan ouluun uimaan🥹
Voin tulla Ouluun nussitko mua ku mun pikkuveli kattoo
- Anonyymi
Minkä ikänen oot?
- Anonyymi
Jep toki on ja vanhempaa kaveria haenkin..kerro lisää
- Anonyymi
Jep tässä olisi ja haenkin vanhempaa siistiä kaveria kerro lisää
- Anonyymi
Oon 18 voisit imee mun teinikullia. Pitäisin sun päästä kiinni ja tukehduttaisin. Sä kakoisit ja mä sanoisin jeeaa vanha pappa ime mua.
- Anonyymi00021
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00027
Satasesta voisit 22v peppuu saada ;)
- Anonyymi00029
Tääl 18v laiha poju jota saa nussia. Oik..e..st1'....😚'''6
Oon äänekäs ja tykkään pissaa ku mua nussitaa - Anonyymi00030
Täältä löytyisi kolmekymppinen, en toki asu helsingissä, mutta emännän kanssa usein siellä käydään rentoutumassa. Ehkä sen kaiken kahdenkeskeisen ajan lomassa voisi vähän salaa muutakin tehdä jos sulta paikka löytyy.
- Anonyymi00031
Haluutko panna mua kauppakeskuksen vessassa
- Anonyymi00032
Voit tulla mun luo myös kuhan lähetä pois ennen 6
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voit tulla mun luo myös kuhan lähetä pois ennen 6
Missä sinulla olisi paikka. Vastaa [email protected]
- Anonyymi00033UUSI
Heinolan setä on etsimäsi
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭903928PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23863Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1053508Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa553207"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1023124IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-702788Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.1062596Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma372557Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282272Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä271797