Anna iti tutti ja lakkautta heti!!!!!! đĄđĄđĄđ¶đ»đ¶đ»đ¶đ»
Vauva saa kohta laivalin!!!!
17
246
Vastaukset
- Anonyymi
Hus hus vesikauhunen baarikÀrpÀnen. MistÀ sirkuksesta sÀ oot karannut?
- Anonyymi
MÀÀ menin kyllÀ vaa terangin ohi, se oli sit joku muu varmaan
- Anonyymi
Ota tÀstÀ tutti vlutti.
- Anonyymi
Onks tÀÀ nyt se illemmalla tehty palstavauva?
- Anonyymi
Kirjoitus voi olla henkilöltÀ, joka harrastaa "vaippailua", ettÀ kÀyttÀÀ toisinaan esim. tutia ja vaippaa kotonaan fetissinÀ. Tai joku haluaa huomiota, kun on lapsena jÀÀnyt vaille.
- Anonyymi
Jaa no hyvĂ€ palstasetĂ€ kun tekstiĂ€si avasitđ
- Anonyymi
MinkÀhÀn huvipurren olet laittanut tilaukseen?
- Anonyymi
Laivali on lastattu banaaneilla, ja pÀÀrynöillÀ. PÀÀrynöitÀ ei oikeasti ole lastattu ne on vain kommentin jatkeena ettei poisteta liian lyhyen tekstin takia.
- Anonyymi
Ja siskokset polkee oliiveja jotta olis tarpeeks följyÀ vkl-rientoihin...jos edes kerran e-lÀmÀssÀ...
- Anonyymi
vauva-vero pitÀisi olla eli ensin pitÀÀ maksaa miljoona euroa jotta on lupa synnyttÀÀ lapsi.
- Anonyymi
Olet viisivuotiaan tasolla jali.
- Anonyymi
Juu. Laivajali.
Ketjusta on poistettu 8 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
Raimo laamanen
Onko Raimo siirtynyt ylÀkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.223041Ulosotossa olevan tulisi saada itse pÀÀttÀÀ
Maksetaanko hÀnen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tÀnne, kuten ulos1922776Sanna Marin veti posket lommolla röökiÀ Ruisrockissa
Tai ainakin röökin nĂ€köistĂ€, liekö itse kÀÀrittyĂ€ đ«ą1681753Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jÀtkÀÀn, niin Antin piti kÀydÀ irroittamassa tÀti ja pelastamassa poikanen. Pah2551441- 1101243
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinÀ jÀit sydÀmeen enkÀ vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elÀmÀs401076Olet ollut aika törkeÀ minua kohtaan
SillÀ tavalla ovelasti, ettei mitÀÀn "todisteita" ole mistÀÀn. Eli niin kuin, ettÀ mitÀÀn et ole tehnyt, mutta toisaalta461017- 137912
Saisipa sitÀ palata ajassa taaksepÀin
maailmaan jossa oli vielÀ edes joku jÀrki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erÀÀn henkilön nÀkemises32904Voi ei kuvitteletkohan sÀ
Nyt etten ookaan susta kiinnostunut đżđż ethĂ€n ajattele niin đ„ș43804