En tykkää kovista miehistä. Pitää olla kiltti ja mukava mies. 😌
Kiltti mies
23
309
Vastaukset
- Anonyymi
Niin naiset aina sanoo. Sitten kiltit miehet on kuulemma just niitä toksisimpia
- Anonyymi
No totta kai.
Pimppi kun tekee valinnan niin pitää ättäröidä miksi kiltti ei kelpaa ja miksi kiltti on katkera kun kova paska jätkä laittaa pimpin kutisemaan kivasti - Anonyymi
Naisten puheet eivät yleensä vastaa heidän tekojaan tai valintojaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai.
Pimppi kun tekee valinnan niin pitää ättäröidä miksi kiltti ei kelpaa ja miksi kiltti on katkera kun kova paska jätkä laittaa pimpin kutisemaan kivastiOletko itse tullut usein ns valituksi? 🤭
- Anonyymi
Onko niin, että toksidius aiheuttaa toksisuutta?
- Anonyymi
Onko se latinaa
- Anonyymi
Latinalainen toksisuus on poisonoivaa.
- Anonyymi
Hiljaa, tai alkaa lätisemään
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Hevonsontaa.
Tuohon kukaan usko ellei kyseessä 9v tyttö tai 50 v muija jonka panot on pantu ja lapset saatu- Anonyymi
Voimmeko päätellä tästä että hormonit pilaavat naisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimmeko päätellä tästä että hormonit pilaavat naisen?
Kyllä ja tätä voimme käyttää selittävänä tekijänä about kaikkeen. Twist
- Anonyymi
Miten kukaan voi edes vetää tällaisen aihealueen aloituksen aiheeseen?? Järkeä ei löydy
- Anonyymi
kiltti eli pehmeä, pullea ja lihava
mutta niin nukkumiskeino jos on hellettä, niin joku satiininen lakana vain päällä ja pikkuhousuilla, tuntuu hauskan viileällekin nukkua- Anonyymi
Liittyykö tähän kertomukseen ny se emätin
- Anonyymi
Kiitos palstasetä tiedosta, ei oo moni matadori loppuun asti päässy ottelemaan
- Anonyymi
Voi mitä sontaa😒näin puhuu nainen joka pitää raksamiehen kovista otteista sängyssä..
- Anonyymi
Itse olen kiltti ja pehmeä ja lempeä. Mutta kärsin tosi huonosta itsetunnosta. En mene koskaan mihinkään kutsumatta, siksi koska epäilen aina haluavatko muut nähdä minua. Epäilen usein äitiänikin, että haluaako nähdä. Semmoinen olen. Siksi en voi olla naisen kanssa jota kaipaan. Kun olen tämmöinen omituinen.
- Anonyymi
Käytän kilttiä aina kotioloissa mukavan viileä kesällä
- Anonyymi
Oikein😊🤗😉
- Anonyymi
Minä on kova mies? Sellainenkin joka ulkoisesti mielikuvien mukaan näyttää kivalta, käyttäytyy kuin kova, tämäkin mielikuvien mukaan ja muuten onkin sitten pehmeä.
Vai..sellainen tavis mies jota ei oikein huomata, kiltti ja huomaavainen, uskaltaa näyttää tunteet ja tiukan paikan tullen onkin sitten ns. toiminnan mies, ei hätkähdä mitään eikä panikoi.- Anonyymi
Siis...mikä on kova mies..?
- Anonyymi
Haaveilet siis, hattaramiehestä. Luita ei saa omata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834