Oikeusministeri Leena Meri (ps) ehdottaa, että osa Suomen vangeista lähetettäisiin Viroon, kertoo Helsingin Sanomat.
HS:n mukaan ministeriö selvittää Meren ehdotusta vuokrata vankilapaikkoja.
Oikeusministeri ehdottaa, että osa Suomen vangeista lähetettäisiin Viroon
6
118
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä idea.
Vettä ja leipää
saa virostakin- Anonyymi
Juu, vankilat alkaa olla täynnä, johonkin " Rikolliset " -pitää panna Lusimaan
- Anonyymi
Tutustuvat vain siellä ruotsalaisiin ja virolaisiin ja ongelmat vain pahenee.
- Anonyymi
Minun mielestäni suurinosa2 vangeista pitäisi siirtää pakkotyöleirille Maailman köyhimpiin maihin, missä vankilassa oleminen ei ole kuin hotelli. Suomen vankilat ovat kuin hotelleja. Vangit ei ota opikseen rikoksista, koska liian pienet tuomiot ja hyvät oltavat. Monihan istuu mielellää 5-vuoden kakun suomalaisessa vankilassa, koska oltavat ovat huippu luokkaa. Moni vanhuskin jää aidan toiselle puolelle ruikutttamaan.
- Anonyymi
Viro liian hyvä suosittelen Ruandaa.
- Anonyymi
Tässä asiassa poikkeuksellisesti kannatan yhteistyön avaamista venäjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273