Rintojen, vulvan ja emättimen erogeeniset ja vastenmieliset tunneaistimukset koskettelussa

Anonyymi-ap

Tutkimus (Tammikuu 2025), lähde: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/39566929/

DuckDuckGo käännöstä: Tulokset: Useammat vastaajat valitsivat yhden tai useamman vulvan alueen erogeenisiksi (82,0 %) verrattuna rintoihin (77,4 %) ja emättimeen (59,4 %). Rinnan kaksi erogeenisintä aluetta olivat myöskin vastenmielisimpiä: rintakudos (57,8 %; 5,4 %) ja nännit (42,7 %; 6,5 %). Vastaajat ilmoittivat yleisimmin nämä alueet vastenmielisiksi seuraavista syistä: "Se on liian herkkä" ja "Se sattuu". Yleisimmin valitut vulvan erogeeniset kohdat olivat emättimen introitus (50,8 %), periuretra (42,6 %) ja klitoris (41,3 %). Eniten vastenmieliset kohtia olivat peräaukko (34,0 %) ja väliliha (7,9 %), ja ensisijaiset syyt olivat: "Se on ällöttävää", "Se sattuu" ja "Olen häpeissäni/nolostunut". Emättimen viisi erogeenista kohtaa olivat: Pinnallinen etualue (48,1 %) ja pinnallinen posteriorinen (32,9 %) olivat kaksi eniten valittua. Kohdunkaula (6,8 %), pinnallinen takaosa (5 %) ja syvät takaosat (3,4 %) olivat eniten vastenmieliset kohtia kuvauksilla "Se sattuu" ja/tai "Se on liian herkkä". /Käännöksen loppu

Klitoriksen nuppi on siis vasta kolmannella sijalla, emättimen suuaukko on ensimmäisellä ja virtsa-aukon ympäristö toisella sijalla.

Sodomia puuhat eivät kiinnosta 34% naisista, eikä välilihan ropeloiminen kiinnosta 7,9% naisista (tai vain 34% vastaajien miehistä on vinoutunut sodomiaan, ja vain 7,9% on kokenut välilihan ropelointia).

Syvä tunkeutumien vaginaan on vastenmielistä mutta vain noin 5% naisille (tämä pieni tulos saattaa johtua vastaajien miesten meisselin keskimääräisestä lyhyydestä).

0

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        88
        3445
      2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        25
        3053
      3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        51
        2952
      4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        59
        2803
      5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        58
        2618
      6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        49
        2608
      7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        54
        2379
      8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        80
        2251
      9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
        Ikävä
        69
        2118
      10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        45
        2112
      Aihe