Ollaanko me tyhmiä mies?

Anonyymi-ap

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten?
Jos toisesta tykkää, näinhän se homma hoidetaan 🤭, ettei jää epäilystäkään mistään muusta kuin tykkäämisestä.

Hyvää perjantaita!

69

1156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, ihan käsittämätöntä. Toinen nainen Sivusta.

• Anonyymi

Uteliaisuus, epäileväisyys, luottamuksen puute muita kohtaan, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdalla, vesittää helposti hyvänkin suhteen alkuun pääsemisessä? Epäonninenko vain vai huono ajoitusten kanssa?

Toteaa pohtiva mies, joka kadottanut mahdollisuuden rakastaa naista, joka synnyttää sitä hyvää tuntemusta itsessä? Joku aina lopuksi epäilyttää, onko tällainen edes itselle mahdollista (rakastaa ja saada rakkautta)?

Tyhmyydestä rangaistaa, mut niin se voi olla rohkeudestakin, jos kohtaa vääränlaisen ihmisen itselle (luonne-erot). Ymmärrys voi kohdata myös haluttomuutta ymmärtää. Menneisyyden haamut sotkee aina kuvioita...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uteliaisuus, epäileväisyys, luottamuksen puute muita kohtaan, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdalla, vesittää helposti hyvänkin suhteen alkuun pääsemisessä? Epäonninenko vain vai huono ajoitusten kanssa?

Toteaa pohtiva mies, joka kadottanut mahdollisuuden rakastaa naista, joka synnyttää sitä hyvää tuntemusta itsessä? Joku aina lopuksi epäilyttää, onko tällainen edes itselle mahdollista (rakastaa ja saada rakkautta)?

Tyhmyydestä rangaistaa, mut niin se voi olla rohkeudestakin, jos kohtaa vääränlaisen ihmisen itselle (luonne-erot). Ymmärrys voi kohdata myös haluttomuutta ymmärtää. Menneisyyden haamut sotkee aina kuvioita...?

Mulle kävi juuri noin yhen miehen suhteen. Ihan älyttömät kemiat. Odotin ja odotin, ymmärsin ja olin kärsivällinen ja koitin itsekkin lähestyä.

Lopulta vain tympiinnyin ihan totaalisesti, vaikka myönnän silti ajattelevani häntä joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Väsyin myös henkisesti pahasti ja katkeroiduin niin etten enää halua edes nähdä häntä, saati esim koskettaa

Viimeksi mietin, miltä tuntuisi nähdä hänet suhteessa johonkin toiseen omin silmin. Ja miltä siitämiehestä tuntuisi siinä tilanteessa, varsinkin kun tiesi pilanneensa meidän välit ja otti helpomman suhteen, ehkä kauniimman naisen ja silleen.

Yhtä en tajua. Että kun kerrat olet sinäkin aikuinen ihminen ja tiedät omat vikasi, niin miksi helvetissä et korjaa suhtautumistasi vaan annat vaan mennä ja pilaat muidenkin elämää kun et vaan viitsi oikeasti kohdata ja ylittää ongelmiasi?

Mieluummin satutat ja pilaat sen ihmisen elämän joka olisi ollut hyvä sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi juuri noin yhen miehen suhteen. Ihan älyttömät kemiat. Odotin ja odotin, ymmärsin ja olin kärsivällinen ja koitin itsekkin lähestyä.

Lopulta vain tympiinnyin ihan totaalisesti, vaikka myönnän silti ajattelevani häntä joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Väsyin myös henkisesti pahasti ja katkeroiduin niin etten enää halua edes nähdä häntä, saati esim koskettaa

Viimeksi mietin, miltä tuntuisi nähdä hänet suhteessa johonkin toiseen omin silmin. Ja miltä siitämiehestä tuntuisi siinä tilanteessa, varsinkin kun tiesi pilanneensa meidän välit ja otti helpomman suhteen, ehkä kauniimman naisen ja silleen.

Yhtä en tajua. Että kun kerrat olet sinäkin aikuinen ihminen ja tiedät omat vikasi, niin miksi helvetissä et korjaa suhtautumistasi vaan annat vaan mennä ja pilaat muidenkin elämää kun et vaan viitsi oikeasti kohdata ja ylittää ongelmiasi?

Ehkä olisit voinut puhua hänelle. Se usein selventää asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin tuossa, että koitin tehdä aloitetta ja lähestyä, etkö osaa lukea? Siitäkös vasta epäluulot syttyikin kun herkesin puhumaan! Mitään ymmärtävän hoivaajan kohtausta en ala järjestämään🤮 Mies itse oli niin tuppisuu ettei mitään rajaa. Sekin olisi tosin ollut minulle mieleistä kun en ole kovin puhelias ihminen arjessa. Mutta kyllä nyt jotain täytyy pystyä sanomaan.

Kyllä epäilin lopulta itse että mikälie. Se jäänyt vallitsevaksi tunteeksi pitkäksi aikaa ja varmaan syöpynyt aivoihini. Mutta vain hänen suhteensa, niin tyhmä en nimittäin ole, että raahaan aiemmat kokemukseni kivireessä alttarille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä todennut, että naisen aloitteellisuuteen miehelle suhtaudutaan paljon myönteisemmin kuin miehen aloitteellisuuteen naiselle. Nainen on paljon haastavampi lähestyttävä ja huonolla ajoituksella mies voi saada ärsyyntyneen naisen raivoamisen niskaansa vielä kaupan päälle? Jollet ole sitten top-10 mies hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä todennut, että naisen aloitteellisuuteen miehelle suhtaudutaan paljon myönteisemmin kuin miehen aloitteellisuuteen naiselle. Nainen on paljon haastavampi lähestyttävä ja huonolla ajoituksella mies voi saada ärsyyntyneen naisen raivoamisen niskaansa vielä kaupan päälle? Jollet ole sitten top-10 mies hänelle.

Olokeehan hamemiehet vaan toistenne kaa ja jättäkää toiset rauhaan,ei mitään kiinnostusta teitä kohtaan henk.kohtaisesti,mut kaikki,mitä veitte ilman lupaa,toisitte takaisin! Jo vuodesta 2014,olette kerenneet viedä paljon.📿

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat jankuttaa ja ehdottaa tätä samaa kun vastailet fakkiintuneesti näihin palstaäijän performansseihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Näin kerran bussin ikkunasta epämiellyttävän kohtauksen kadulla bussipysäkillä, kun joku mies ilmeisesti jotain sanoi ja nainen veti totaalikilarit. Mies oli nolon näköinen, joten päättelin, että kyseessä oli ehkä avuntarjous tai kohteliaisuus. Nainen oli ihan tavallinen, nuorehko nainen ehkä 25, mies ehkä muutaman vuoden vanhempi ja siistin ja ystävällisen näköinen. Muistan tuon kohtauksen.

Jotkut nuoret ihmiset on todella epämiellyttäviä, vaikka ulospäin näyttävät harmittomilta ja viehättäviltä perusnuorilta, niin heissä on kuitenkin ahdasmielinen ja aggressiivinen olemus ja myös ikärasismia ja töykeyttä muita kohtaan usein. Heidän egoistinen paha olonsa oikein lyö silmille kun kohtaa.

Ihan turha kaikkia naisia leimata tuollaisten vuoksi tai tuntea huonommuutta. Paskiaisia mahtuu jokaiseen ikäpolveen, kukin tyylillään.

• Anonyymi

Ollaan, tykätään, et pitänyt kun muita naisia.

• Anonyymi

Eikä ollut muita naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä ollut muita naisia.

Tämä olettamus sotkee kuviot aina. Luottamuksen puute toiseen/ itseensä ja uskon puute hyvään omalla kohdalla? Näin ainakin omalla kohdalla monesti kuivahtaa sit kokonaan. Mielenkiinto katoaa, ku aistimukset jää enemmän taka-alalle, eivät tunnu samalla tavalla enää mahdolliselta?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Notkeesti kannattelee mekkoa. Pakko ihailla käsi sydämellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Notkeesti kannattelee mekkoa. Pakko ihailla käsi sydämellä.

housuissa se käsi kuitenkin on....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

housuissa se käsi kuitenkin on....

Totta 😉

• Anonyymi

En sekaannu työkavereihin.

• Anonyymi

Et varmaan niin, esim ihan jo ensimmäiseen ns

• Anonyymi

Sukulaisiin vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sukulaisiin vaan

Haluatko kertoa näistä sinun omista sexuaalisista fantasioistasi lisää täällä internetissä? Sivusta eräs utelias

• Anonyymi

olen ennemmin kokonaan yksin :)

• Anonyymi

Ok, sellainenkin ihminen voi olla.

• Anonyymi

Aika on itseasiassa paras opettaja 🤭

• Anonyymi

No siinähän on monta..kuivaharjoitusta ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän on monta..kuivaharjoitusta ym

Wax on wax off

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wax on wax off

Sun avain on mun taskussa tuu hakee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun avain on mun taskussa tuu hakee.

Älä yllytä hullua ☝️

• Anonyymi

Aika on huono opettaja, kun juttu pitkittyy, se mutkistuu. Yleensä hiipuu sitten kokonaan.

• Anonyymi

Liikaa liikkuvia osia, jos luottamus puuttuu mitään muutakaan ei ole. Palstakavereista saat pikahelpotusta läheisyyteen.

• Anonyymi

Miksi luottamus puuttuu?

ap

• Anonyymi

Toivotaan että tämäkin henkevä aloituksesi lähtee rokkaamaan ja rollaamaan aloittajaäijä 🥱

• Anonyymi

Katkeruus on toinen kompastus. Miten näkee asiat… Herännyt väärällä jalalla. Liikkuva osa olikin väärä. Luottamusta oikean jalan käyttöön ei ollut 😂

• Anonyymi

Eroseksi paras seksi. Tuu rullaamaan vaan, valmiina ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eroseksi paras seksi. Tuu rullaamaan vaan, valmiina ollaan.

Eroseksi? Enpä tiedä, mihin tarvitsisin eroseksiä…

• Anonyymi

Katkeruus on ihan terve tunne joka tulee vastaan kun ymmärryksen sietokyky on ylitetty aivan totaalisesti ja lopullisesti. Kun huomaa katkeruuden, on syytä painaa jarrut pohjaan.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin miksi pelätään rakas naapurin mies..onnea ei voi saavuttaa.

• Anonyymi

Milloin sinä opit, että peruskohteliaisuus kollegoiden kesken ei ole viestintää ihastumisesta?

• Anonyymi

Juuri noin olen sen ajatellut olevan. Mutta koska en voi sietää tietyn ihmisen toimintaa, enkä hänen persoonaansa, niin minun on täysin mahdotonta olla missään tekemisissä koskaan hänen kanssaan! Ja jos tämä ei muuten mene perille sanon sen hänelle kasvotusten, jotta hän vihdoinkin ymmärtäisi, ettei hän ole sellainen ihminen jota haluaisin auttaa millään tavalla koskaan! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

• Anonyymi

Kuuluuko peruskohteliaisuuteen myös koskettelu ja silmäpeli?

• Anonyymi

Onko tämä kollegoihin liittyvä teema ollut pitkään pinnalla näissä naisena esiintymisissäsi, aloittajaäijä? Joku epätoivonen maalittaja vielä peukuttanut

• Anonyymi

Vakiotrolli sotkee ketjua ja johdattelee tarinaa tyylillisesti toiseen suuntaan. Tyypin tunnistaa hanakasta ja päällekäyvästä otteesta, sekä englannin kielisistä muka nasevista, asiaan kuulumattomista jutuista. 🤭

• Anonyymi

Eipä näihin sinun ketjuihin vastaa juuri kukaan muu kuin sinä itse, aloittajaäijä

• Anonyymi

Herkkä ihminen kun ihastuu varattuun niin voi käydä höpösti.

• Anonyymi

Herkkyys voi olla täydellistä jos ne kohtaa. Nykyisin on runsain mitoin kohtaantomisen kohtaamattomuutta. Vai oliko se kehtausta sittenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys voi olla täydellistä jos ne kohtaa. Nykyisin on runsain mitoin kohtaantomisen kohtaamattomuutta. Vai oliko se kehtausta sittenkin.

Ehkä se on kehtaamisen puutetta tai asioiden ajattelemista jotenkin liian vaikeasti. Seuraan joskus koiran käytöstä lenkillä. Jos kohtaaminen on hyvä, haistellaan toisen koiran takapuolta hyvässä yhteisymmärryksessä. Jos kohtaaminen on huono räyhätään tai kartellaan. Joskus alkuräyhääminen ja karttelu johtaa hyvään haistelukontaktiin, jonka jälkeen kaikki on hyvin.
        Eli pitäisi luontevammin jotenkin uskaltaa tutustua…

ap

• Anonyymi

Näin pääsi käymään. Tunnen olevani ihan lytyssä. Toivottavasti kykenen vielä korjaamaan itseni.

• Anonyymi

Näin kävi tilanteesta huolimatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on kehtaamisen puutetta tai asioiden ajattelemista jotenkin liian vaikeasti. Seuraan joskus koiran käytöstä lenkillä. Jos kohtaaminen on hyvä, haistellaan toisen koiran takapuolta hyvässä yhteisymmärryksessä. Jos kohtaaminen on huono räyhätään tai kartellaan. Joskus alkuräyhääminen ja karttelu johtaa hyvään haistelukontaktiin, jonka jälkeen kaikki on hyvin.
        Eli pitäisi luontevammin jotenkin uskaltaa tutustua…

ap

Tahdotko sitten, että haistellaan toistemme pyllyjä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdotko sitten, että haistellaan toistemme pyllyjä? 🤔

Kyllä pikku haistelut voi tehdä 😁

• Anonyymi

Tämä ei ole minulta.. en ole ihastunut sen kummemmin. Toisen käytös vaan ihmetyttää.

• Anonyymi

Miksi ihmettelet käytöstä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmettelet käytöstä?

Siksi, koska se on kiinnostunut ja vähän ihastunut, mutta ei vielä myönnä sitä 😆
        Sivusta

• Anonyymi

No mut haistelkaa ihmiset rohkeasti toisianne, se oli tän aamun pointti 🤭

Mä lähden nyt haistelemaan ulkoilmaa.
      ap

• Anonyymi

Ei kannata haistella. Olen feromonien perusteella ihastunut 20 vuotta nuorempaan. Pelkkää tuskaa!

• Anonyymi

Täysin tolloja olemme, pakko myöntää.

• Anonyymi

Miksi puhuminen on niin hankalaa...vaikea ymmärtää mitään merkkejä.

• Anonyymi

Koska ollaan Suomessa siksi.

• Anonyymi

oon henkisesti raiskattu täst kaikest kiitos vaan jokaselle

• Anonyymi

Olet siis aloittajasedän monologi uhri suhteessa johonkin? Kerro lisää

• Anonyymi

Monella varmaan on puhumattomuus ja epätietoisuus syynä.

• Anonyymi

En tie kuinka sä siitä teit pitkällisen ja masokistisen mu mä tein sen ainakin niin että tein riittävän vaikeaa osoitteen selvittämisestä ja itsestäni tein mahdottoman edes välittää useimmalle siksi hieman yllätyin ettäkö joku muukin kuin oma lapseni olisi mua kykenevä rakastamaan

• Anonyymi

Hyvin päätelty kivat sulle myös.

• Anonyymi

Jännittää, koska kärsin virtsankarkailusta. Ei ole mikään vitsi.

• Anonyymi

Voi olla joukossa aimo annos tervettä järkeä sillä emme taida olla hyväksi toisillemme.

• Anonyymi

Tämän varmasti kumpikin ymmärtää, sen takia ei ole tarvetta heittäytyä. Himolla ei pitkälle pötkitä vaikka aika pitkälle pötkittiinkin

• Anonyymi

Kieltämättä on joutunut turruttamaan itseään kestääkseen tämän koettelemukset ja turhautumisen. Pelkääkö sitten eniten sitä, ettei koskaan rakastaisi. Eikä ajatusta siitä, että seuraisi väärää sydäntä.

• Anonyymi

Moni asia voi pelottaa. Joskus se on vaan niin monimutkainen tilanne. Asiat jää jotenkin epäselviksi. Ei voi unohtaa, eikä osaa oikein toimia mitenkään myöskään.

• Anonyymi

Kylmäävää touhua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3295
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3107
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2478
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      2274
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1913
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82