Ollaanko me tyhmiä mies?

Anonyymi-ap

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten?
Jos toisesta tykkää, näinhän se homma hoidetaan 🤭, ettei jää epäilystäkään mistään muusta kuin tykkäämisestä.

Hyvää perjantaita!

50

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Joo, ihan käsittämätöntä. Toinen nainen Sivusta.

• Anonyymi
        UUSI

Uteliaisuus, epäileväisyys, luottamuksen puute muita kohtaan, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdalla, vesittää helposti hyvänkin suhteen alkuun pääsemisessä? Epäonninenko vain vai huono ajoitusten kanssa?

Toteaa pohtiva mies, joka kadottanut mahdollisuuden rakastaa naista, joka synnyttää sitä hyvää tuntemusta itsessä? Joku aina lopuksi epäilyttää, onko tällainen edes itselle mahdollista (rakastaa ja saada rakkautta)?

Tyhmyydestä rangaistaa, mut niin se voi olla rohkeudestakin, jos kohtaa vääränlaisen ihmisen itselle (luonne-erot). Ymmärrys voi kohdata myös haluttomuutta ymmärtää. Menneisyyden haamut sotkee aina kuvioita...?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uteliaisuus, epäileväisyys, luottamuksen puute muita kohtaan, epävarmuus ja uskon puute hyvään omalla kohdalla, vesittää helposti hyvänkin suhteen alkuun pääsemisessä? Epäonninenko vain vai huono ajoitusten kanssa?

Toteaa pohtiva mies, joka kadottanut mahdollisuuden rakastaa naista, joka synnyttää sitä hyvää tuntemusta itsessä? Joku aina lopuksi epäilyttää, onko tällainen edes itselle mahdollista (rakastaa ja saada rakkautta)?

Tyhmyydestä rangaistaa, mut niin se voi olla rohkeudestakin, jos kohtaa vääränlaisen ihmisen itselle (luonne-erot). Ymmärrys voi kohdata myös haluttomuutta ymmärtää. Menneisyyden haamut sotkee aina kuvioita...?

Mulle kävi juuri noin yhen miehen suhteen. Ihan älyttömät kemiat. Odotin ja odotin, ymmärsin ja olin kärsivällinen ja koitin itsekkin lähestyä.

Lopulta vain tympiinnyin ihan totaalisesti, vaikka myönnän silti ajattelevani häntä joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Väsyin myös henkisesti pahasti ja katkeroiduin niin etten enää halua edes nähdä häntä, saati esim koskettaa

Viimeksi mietin, miltä tuntuisi nähdä hänet suhteessa johonkin toiseen omin silmin. Ja miltä siitämiehestä tuntuisi siinä tilanteessa, varsinkin kun tiesi pilanneensa meidän välit ja otti helpomman suhteen, ehkä kauniimman naisen ja silleen.

Yhtä en tajua. Että kun kerrat olet sinäkin aikuinen ihminen ja tiedät omat vikasi, niin miksi helvetissä et korjaa suhtautumistasi vaan annat vaan mennä ja pilaat muidenkin elämää kun et vaan viitsi oikeasti kohdata ja ylittää ongelmiasi?

Mieluummin satutat ja pilaat sen ihmisen elämän joka olisi ollut hyvä sinulle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle kävi juuri noin yhen miehen suhteen. Ihan älyttömät kemiat. Odotin ja odotin, ymmärsin ja olin kärsivällinen ja koitin itsekkin lähestyä.

Lopulta vain tympiinnyin ihan totaalisesti, vaikka myönnän silti ajattelevani häntä joka ikinen päivä, monta kertaa päivässä. Väsyin myös henkisesti pahasti ja katkeroiduin niin etten enää halua edes nähdä häntä, saati esim koskettaa

Viimeksi mietin, miltä tuntuisi nähdä hänet suhteessa johonkin toiseen omin silmin. Ja miltä siitämiehestä tuntuisi siinä tilanteessa, varsinkin kun tiesi pilanneensa meidän välit ja otti helpomman suhteen, ehkä kauniimman naisen ja silleen.

Yhtä en tajua. Että kun kerrat olet sinäkin aikuinen ihminen ja tiedät omat vikasi, niin miksi helvetissä et korjaa suhtautumistasi vaan annat vaan mennä ja pilaat muidenkin elämää kun et vaan viitsi oikeasti kohdata ja ylittää ongelmiasi?

Ehkä olisit voinut puhua hänelle. Se usein selventää asioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä olisit voinut puhua hänelle. Se usein selventää asioita.

Kirjoitin tuossa, että koitin tehdä aloitetta ja lähestyä, etkö osaa lukea? Siitäkös vasta epäluulot syttyikin kun herkesin puhumaan! Mitään ymmärtävän hoivaajan kohtausta en ala järjestämään🤮 Mies itse oli niin tuppisuu ettei mitään rajaa. Sekin olisi tosin ollut minulle mieleistä kun en ole kovin puhelias ihminen arjessa. Mutta kyllä nyt jotain täytyy pystyä sanomaan.

Kyllä epäilin lopulta itse että mikälie. Se jäänyt vallitsevaksi tunteeksi pitkäksi aikaa ja varmaan syöpynyt aivoihini. Mutta vain hänen suhteensa, niin tyhmä en nimittäin ole, että raahaan aiemmat kokemukseni kivireessä alttarille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itse miehenä todennut, että naisen aloitteellisuuteen miehelle suhtaudutaan paljon myönteisemmin kuin miehen aloitteellisuuteen naiselle. Nainen on paljon haastavampi lähestyttävä ja huonolla ajoituksella mies voi saada ärsyyntyneen naisen raivoamisen niskaansa vielä kaupan päälle? Jollet ole sitten top-10 mies hänelle.

• Anonyymi
      UUSI

Ollaan, tykätään, et pitänyt kun muita naisia.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Notkeesti kannattelee mekkoa. Pakko ihailla käsi sydämellä.

• Anonyymi
      UUSI

En sekaannu työkavereihin.

• Anonyymi
        UUSI

Et varmaan niin, esim ihan jo ensimmäiseen ns

• Anonyymi
        UUSI

Sukulaisiin vaan

• Anonyymi
      UUSI

olen ennemmin kokonaan yksin :)

• Anonyymi
        UUSI

Ok, sellainenkin ihminen voi olla.

• Anonyymi
      UUSI

Aika on itseasiassa paras opettaja 🤭

• Anonyymi
        UUSI

No siinähän on monta..kuivaharjoitusta ym

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siinähän on monta..kuivaharjoitusta ym

Wax on wax off

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Wax on wax off

Sun avain on mun taskussa tuu hakee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sun avain on mun taskussa tuu hakee.

Älä yllytä hullua ☝️

• Anonyymi
      UUSI

Liikaa liikkuvia osia, jos luottamus puuttuu mitään muutakaan ei ole. Palstakavereista saat pikahelpotusta läheisyyteen.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi luottamus puuttuu?

ap

• Anonyymi
      UUSI

Toivotaan että tämäkin henkevä aloituksesi lähtee rokkaamaan ja rollaamaan aloittajaäijä 🥱

• Anonyymi
      UUSI

Katkeruus on toinen kompastus. Miten näkee asiat… Herännyt väärällä jalalla. Liikkuva osa olikin väärä. Luottamusta oikean jalan käyttöön ei ollut 😂

• Anonyymi
        UUSI

Eroseksi paras seksi. Tuu rullaamaan vaan, valmiina ollaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eroseksi paras seksi. Tuu rullaamaan vaan, valmiina ollaan.

Eroseksi? Enpä tiedä, mihin tarvitsisin eroseksiä…

• Anonyymi
        UUSI

Katkeruus on ihan terve tunne joka tulee vastaan kun ymmärryksen sietokyky on ylitetty aivan totaalisesti ja lopullisesti. Kun huomaa katkeruuden, on syytä painaa jarrut pohjaan.

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

Niin miksi pelätään rakas naapurin mies..onnea ei voi saavuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Milloin sinä opit, että peruskohteliaisuus kollegoiden kesken ei ole viestintää ihastumisesta?

• Anonyymi
        UUSI

Juuri noin olen sen ajatellut olevan. Mutta koska en voi sietää tietyn ihmisen toimintaa, enkä hänen persoonaansa, niin minun on täysin mahdotonta olla missään tekemisissä koskaan hänen kanssaan! Ja jos tämä ei muuten mene perille sanon sen hänelle kasvotusten, jotta hän vihdoinkin ymmärtäisi, ettei hän ole sellainen ihminen jota haluaisin auttaa millään tavalla koskaan! Näin olen ajatellut jo kuuden vuoden ajan!

• Anonyymi
        UUSI

Kuuluuko peruskohteliaisuuteen myös koskettelu ja silmäpeli?

• Anonyymi
      UUSI

Vakiotrolli sotkee ketjua ja johdattelee tarinaa tyylillisesti toiseen suuntaan. Tyypin tunnistaa hanakasta ja päällekäyvästä otteesta, sekä englannin kielisistä muka nasevista, asiaan kuulumattomista jutuista. 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Herkkä ihminen kun ihastuu varattuun niin voi käydä höpösti.

• Anonyymi
        UUSI

Herkkyys voi olla täydellistä jos ne kohtaa. Nykyisin on runsain mitoin kohtaantomisen kohtaamattomuutta. Vai oliko se kehtausta sittenkin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Herkkyys voi olla täydellistä jos ne kohtaa. Nykyisin on runsain mitoin kohtaantomisen kohtaamattomuutta. Vai oliko se kehtausta sittenkin.

Ehkä se on kehtaamisen puutetta tai asioiden ajattelemista jotenkin liian vaikeasti. Seuraan joskus koiran käytöstä lenkillä. Jos kohtaaminen on hyvä, haistellaan toisen koiran takapuolta hyvässä yhteisymmärryksessä. Jos kohtaaminen on huono räyhätään tai kartellaan. Joskus alkuräyhääminen ja karttelu johtaa hyvään haistelukontaktiin, jonka jälkeen kaikki on hyvin.
        Eli pitäisi luontevammin jotenkin uskaltaa tutustua…

ap

• Anonyymi
        UUSI

Näin pääsi käymään. Tunnen olevani ihan lytyssä. Toivottavasti kykenen vielä korjaamaan itseni.

• Anonyymi
        UUSI

Näin kävi tilanteesta huolimatta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on kehtaamisen puutetta tai asioiden ajattelemista jotenkin liian vaikeasti. Seuraan joskus koiran käytöstä lenkillä. Jos kohtaaminen on hyvä, haistellaan toisen koiran takapuolta hyvässä yhteisymmärryksessä. Jos kohtaaminen on huono räyhätään tai kartellaan. Joskus alkuräyhääminen ja karttelu johtaa hyvään haistelukontaktiin, jonka jälkeen kaikki on hyvin.
        Eli pitäisi luontevammin jotenkin uskaltaa tutustua…

ap

Tahdotko sitten, että haistellaan toistemme pyllyjä? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdotko sitten, että haistellaan toistemme pyllyjä? 🤔

Kyllä pikku haistelut voi tehdä 😁

• Anonyymi
      UUSI

Tämä ei ole minulta.. en ole ihastunut sen kummemmin. Toisen käytös vaan ihmetyttää.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi ihmettelet käytöstä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmettelet käytöstä?

Siksi, koska se on kiinnostunut ja vähän ihastunut, mutta ei vielä myönnä sitä 😆
        Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

No mut haistelkaa ihmiset rohkeasti toisianne, se oli tän aamun pointti 🤭

Mä lähden nyt haistelemaan ulkoilmaa.
      ap

• Anonyymi
        UUSI

Ei kannata haistella. Olen feromonien perusteella ihastunut 20 vuotta nuorempaan. Pelkkää tuskaa!

• Anonyymi
      UUSI

Täysin tolloja olemme, pakko myöntää.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi puhuminen on niin hankalaa...vaikea ymmärtää mitään merkkejä.

• Anonyymi
        UUSI

Koska ollaan Suomessa siksi.

• Anonyymi
      UUSI

oon henkisesti raiskattu täst kaikest kiitos vaan jokaselle

• Anonyymi
      UUSI

Monella varmaan on puhumattomuus ja epätietoisuus syynä.

• Anonyymi
      UUSI

En tie kuinka sä siitä teit pitkällisen ja masokistisen mu mä tein sen ainakin niin että tein riittävän vaikeaa osoitteen selvittämisestä ja itsestäni tein mahdottoman edes välittää useimmalle siksi hieman yllätyin ettäkö joku muukin kuin oma lapseni olisi mua kykenevä rakastamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      14
      2162
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      170
      2141
    3. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      102
      1041
    4. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      847
    5. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      834
    6. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      157
      802
    7. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      35
      796
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      30
      746
    9. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43
      714
    10. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      50
      684
    Aihe