https://youtu.be/A-RmQDw_RrI?si=k6JrPeY3l6E3t_KT
"Antakee vuon männä muista välittämättä, elekeekä juonia turhoo, nuoria pittää tukkee"
Setä neuvoo
10
268
Vastaukset
- Anonyymi
Tavarakassin sisältöä tarkkaa analysointia katsellessa ja kuunnellessa tulee mieleen vuosikymmeniä kestänyt elämä vauraalla maatilalla.
Pihamaalle ilmestyi milloin mikäkin firman edustaja ketunhäntä kainalossaan. - Anonyymi
Itse nuo vanhat ukon jäärät, lindrothit, hartikaiset, juvoset ja joku metsämania nuoleva akka ilmestyivät nuoren pojan Youtube kanavalle juiluamaan.
Olisitte antaneet pojan tehdä sisältöä ihan omin nokkineen, vai oliko jo metsämanilla pelko persiessä, että totuus hyppää silmille?
Nuoret kyllä näkevät vahojen jäärien sielun sisälle.- Anonyymi
Eivät näe kenenkään sielunmaisemaa. Metsa Man kakkonen oppi jo antamaan bannejakin kuin vanha tekijä.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät näe kenenkään sielunmaisemaa. Metsa Man kakkonen oppi jo antamaan bannejakin kuin vanha tekijä.😂
Leikkaisi tyttömäisen tukkansa lyhyemmäksi.
- Anonyymi
Eikö metsämanille riitä, että luimistelee yksin perintötiluksillaan eikä ala kenenkään toisten lapsia kasvattamaan.
Onko yhtäkään omaa lastaan vielä aikuisena nähnyt?- Anonyymi
Onko tuo Timon siirtämä?
- Anonyymi
Kyllä pölynimurikauppiaalla kakaroita piisaa. Ihmetteleevät kenen näköne se tuokii on.
- Anonyymi
5cm kulli häl.
- Anonyymi
No mitä väliä vaikka ei ois vehjettä ollenkaan.
- Anonyymi
Voi kusta seisaaltaan. Näytä mulle nainen joka kusee seisaaltaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070