vain siitä, että tietty ihminen pudotettaisiin pois projektista!
Minä unelmoin
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
En pysty tutustumaan yhteenkään tummatukkaiseen mieheen, ennen kuin koen ettei enää missään kerrota koskaan tietystä häiriköstä! Voin sekä psyykkisesti että fyysisesti todella huonosti! Ja tällaisessa tilanteessa ei ole jaksamista tutustua keneenkään! Kunpa projektia ei olisi koskaan aloitettu minulta lupaa kysymättä!
- Anonyymi
Minä unelmoin lottovoitosta jotta voisin maksaa asiani kerätä kamppeemme ja vaihtaa osoitetta! Elämä häiriötekijöiden kanssa on helvetti.ä. Kaiken maailman sepot saavat voimaan pahoin!. Eilen taas huomasi miten ihmiset eivät osaa käyttäytyä
- Anonyymi
Millaiseen projektiin olet joutunut luvatta mukaan
- Anonyymi
Trolli unelmoi taas
- Anonyymi
Mäkin unelmoin siitä että joku kertoisi
totuuden asioista mitä tehtiin ja miksi tehtiin.
Unelmoin myös siitä että tää kaikki viimeinen kaksi vuotta olis ollutkin vaan jotain pahaa unta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953839
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473215Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002827- 1362510
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612398
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172387Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212334Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090