Tuusniemen perinneviikot menossa. Perinteinen perinnepäivä takahikiällä. Ja tuet ne vaan juoksee. Raha sen teettää.
Ely tukijaispäivät
12
331
Vastaukset
- Anonyymi
Päivän Mullikassa Lukijan osastolla tieto, että Suomi maksanut lähes 100 milj. euron vuosittaiset tuet tiloille, joilla ei ole ollut ainakaan viimeiseen viiteen vuoteen minkäälaisia tuloja maataloustuotteiden myynnistä. Että sellaiset perinteet.
- Anonyymi
Kommunisti saa työttömyys tuet ja kämpän kun leikkii pöpiä kaupungissa.
Ja ne tuet ovat kymmeniä Miljardeja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne tuet ovat kymmeniä Miljardeja.Tuottamattomat maataloustuet ja kylätuet on revitty teollisuustyöläisten selkänahasta. Hävettäis nostaa normaalisti, mutta ei, jos ei oo normaaliutta, kun oppinut kaiken saamaan yhteiskunnan suojatyöpaikoissa, lomakkeita täytellessä, tukieuroa hakiessa joka puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne tuet ovat kymmeniä Miljardeja.Hallintoon uppoaa puolet valtion budjetista ja yksi kolmasosa terveydenhuoltoon.
Verotulot, jolla edellä mainittuja katetaan, tulee yksityiseltä sektorilta. Pääosin teollisuudesta. Slushit sun muut yritysidearahoitukset eivät tähän kuulu. Eivätkä toiminnanohjauksen softat. Heikointa tuottoa tekevät yhteiskunnalla tössä olevat. Näin se vaan menee. Tämän joukon elättäminen se vasta kallista ja raskasta onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne tuet ovat kymmeniä Miljardeja.Huomautan sinua kommunistiksi nimittelijää. Ravinto ja säällinen asuminen on ihmisoikeus. Jotkut kuten sinä kirjoittelija et sitä ymmärrä. Ei ole vissiin eväitä millä ymmärtää. Sori siitä. Sen sijaan tuottamattomista peltotilkuista tukien nostaminen ei ole ihmisoikeus. Rivien välistä annat ymmärtää, että kun on vain vajaat 100 milj., joka maksetaan tuottamattomille tiloille, niin se on vähän johonkin muuhun verrattuna. Se on joka tapauksessa liikaa. Omistamisesta maksamistahan se on ja sinä itse olet täyskommunisti, kun ajattelet olevan oikeutettu samaan pelkän omistamisen perusteella valtion verotuottoja.
- Anonyymi
Fiksut pysyy poissa
- Anonyymi
Narskushow
- Anonyymi
"Kommunisti saa työttömyys tuet ja kämpän kun leikkii pöpiä kaupungissa.
Ja ne tuet ovat kymmeniä Miljardeja."
Kommunisti saa työttömyystuet kun leikkii ökylän isäntää perintötilalla korven keskellä.
Yhteiskunta maksoi laiskureille tukiaisia kun istuttivat peltonsa metsälle. - Anonyymi
Turhat talkoot. Pellolle kuivuneet kerättiin ennen suoraan latoon. Ei oo mikään perinne rutikuivien heinänkorsien seivästys.
- Anonyymi
Onpa todella katsomisen arvoista tubettajan Vihonviimeinenmohikaani sinkkutalkoista tehty video. Sellaisia sinkkutalkoita ne talkoot ovat olleet jo vuosikymmenet. Ja tosiaan luokoon kuivattiin niin paljon kuin vain sää salli. Ja nyt sen sää salli. Jopa suopelloilta. Videon katsojiakin kertynyt mukavasti yli tuhatkunta.
- Anonyymi
Joko tästä tapahtumasta analyysiä saatavalla. Oliko osallistujat parasta A-luokan väkeä. Joka tapahtumastahan se analyysi on koottava ja tiedotettava osallistujien ryhmäkoodit. Onko A-ryhmäläisillä millainen hihakoodi tällä kertaa? Eksyikö yhden yhtäkään b- tai c-luokan osallistujaa joukkoon.
- Anonyymi
Yhessä hässäkässä näin olleen jopa ainakin pari AA-luokan immeistä.
AI-yhteenveto
"Hässäkkä" on monimerkityksinen suomen kielen sana. Yleisimmin se tarkoittaa hämminkiä, sekasortoa tai meluisaa ja kaoottista tilannetta. Toisaalta, sanalla on myös vanhahtava ja nykyään harvemmin käytetty merkitys, joka viittaa naisen sukupuolielimeen. Lisäksi se voi esiintyä joissain yhteyksissä urbaanisanastossa tarkoittaen itseaiheutettua tilannetta, johon on jouduttu pyytämään virkavaltaa. On siis tärkeää huomioida asiayhteys, kun sanaa "hässäkkä" käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070