I just wonder...
Useampia tapauksia, joissa afrikkalainen ihminen on huutanut epäystävällisesti minulle, vaikka ei ole ollut mitään syytä käyttäytyä niin. Tuo käytös on saanut minut pelkäämään tummaihoisia. Onko muut huomanneet samaa, että afrikkalaiset Suomessa ovat epäkohteliaita ja eivät kykene kontrolloimaan käytöstään vaan esim. raivoavat tuntemattomille julkisesti?
Why African ppl in Finland are so rude?
Anonyymi-ap
2
72
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda tuohon afrikkalaisen tilalle persu.
- Anonyymi
Oon ite lähempänä vihervassaria kuin persua, mutta ei kukaan persu ole hyökännyt syyttä verbaalisesti kimppuuni toisin kuin afrikkalainen ihminen, viimeisimpänä siivooja kauppakeskuksessa. Sitä ennen taksikuski. Sitä ennen työkaveri (hoitaja) joka huusi potilaalle.... Siivoojaan ja taksikuskiin en ottanut itse mitään kontaktia, en häirinnyt työntekoa tms vaan pelkästään kävelin eteen päin. Tuosta siivoojasta tein jo ilmoituksen. Samoin nyt jo entisestä työkaverista, joka sai onneksi bännit koko sairaalaan. -ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265