I just wonder...
Useampia tapauksia, joissa afrikkalainen ihminen on huutanut epäystävällisesti minulle, vaikka ei ole ollut mitään syytä käyttäytyä niin. Tuo käytös on saanut minut pelkäämään tummaihoisia. Onko muut huomanneet samaa, että afrikkalaiset Suomessa ovat epäkohteliaita ja eivät kykene kontrolloimaan käytöstään vaan esim. raivoavat tuntemattomille julkisesti?
Why African ppl in Finland are so rude?
Anonyymi-ap
2
362
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda tuohon afrikkalaisen tilalle persu.
- Anonyymi
Oon ite lähempänä vihervassaria kuin persua, mutta ei kukaan persu ole hyökännyt syyttä verbaalisesti kimppuuni toisin kuin afrikkalainen ihminen, viimeisimpänä siivooja kauppakeskuksessa. Sitä ennen taksikuski. Sitä ennen työkaveri (hoitaja) joka huusi potilaalle.... Siivoojaan ja taksikuskiin en ottanut itse mitään kontaktia, en häirinnyt työntekoa tms vaan pelkästään kävelin eteen päin. Tuosta siivoojasta tein jo ilmoituksen. Samoin nyt jo entisestä työkaverista, joka sai onneksi bännit koko sairaalaan. -ap
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424420
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1484165- 643786
- 1233762
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans413600Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe763429- 953002
- 542865
- 252676
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394