Tiedän erään valtion mielisairaalassa työskentelevän joka on psykologi ja terapeutti. Hän on homovastainen. Mielestäni tämä tekee hänestä huonon terapeutin. Hänen ei mielestäni saisi olla terapeuttina.
Terapeutin työhön kuuluu ei tuomitseva asenne ja hyväksyvyys jossain määrin. Ei homovastaisuus. En ole homo mutta minua häiritsisi jos terapeutti olisi homovastainen.
Mietityttääkö tämä asia muitakin?
Terapeutin homovastaisuus
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Asiattomasti käyttäytyvästä terveydenhuollon ammattihenkilöstä voi tehdä kantelun Valviraan.
- Anonyymi
Ei kai homoudella ole mitään tekemistä siinä että terapeutilla käydään . Se on ihmisen suuntaus ja saakin olla ,terapeutti tekee taas omaa työtään ja jos on homovastainen niin siitä voi tehdä Ilmoituksen . Hoito alalla ei ole koskaan kysymys hoitajan tunteista miten hän ajattelee yksityiselämässään , hän saa palkan ainoastaan työstään . Siis yksityis asioita ei vatkota töissä
- Anonyymi
Suomalainen jauhaa homosta joka päivä , muille se ei siis ole edes ajattelemisen arvoinen asia koska ymmärtää ja hyväksyy kaikki ihmiset ihan sellaisina kun he ovat. . Siis ainoastaan vaan ihmisiä kuten nämä jotka jaksaa tehdä aloituksia harva se päivä homoista . Luulisi jo mahtuvan kalloon josku että homoja on ja tulee olemaan ja se on ihan okay meille muille.
- Anonyymi
Epäkohdista voi kirjoittaa.
- Anonyymi
Mietityttää enemmän näiden horinoiden totuus ja tarkoitus, kun koko ajan joka paikassa näet homovastaisuutta. Olisiko kyse omasta asenteestasi kuitenkin ja halustasi nähdä homovastaisuutta ihan joka paikassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2042368
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401582Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1351232Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2881028Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56972Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis296940Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20912- 55906
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19774Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763