Siitä että olen kommunisti
Kysytään suoraan johtuuko nainen
21
312
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunisteillakin on tunteet.
- Anonyymi
siitähän se vähän johtuu
- Anonyymi
Että mikä johtuuko?
- Anonyymi
Ei ainakaan minua Rumaa Turjake Ämmää haittaa.
Minun suvussa oli myös kommunisteja, mutta Suomen valtio kielsi suomalaisilta kommunisti toiminnan. - Anonyymi
Kaikki istit on väärällä asialla.
- Anonyymi
Ei kiihota kommarit.
- Anonyymi
Luulin et persu, mut ei toi sen parempi.
- Anonyymi
Kommunistit joutaa roviolle
- Anonyymi
Sun vaimo tykkää, lähenny sen kaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa kommunismi? Onko se hyvä vai huono asia?
"Kommunismi (latinan sanasta communis, ”jaettu”, ”yhteinen”) tarkoittaa yhteiskuntajärjestelmää, jossa vallitsee tuotantovälineiden ja hyödykkeiden yhteisomistus, sekä poliittista ideologiaa, joka pyrkii tällaisen yhteiskunnan luomiseen." Eikö tuo kuulosta hyvältä?- Anonyymi
Sehän on ihan hirveää kun sitten psykopaattijohtajista ei voi tulla miljönäärejä eikä voi cruisailla luxusjahdilla muiden tekemällä työllä.
- Anonyymi
Kun taidot ilmaista tunteitaan loppuu, alkaa mielivaltainen ivaaminen. Niin se on aina ollut. Just saying.
- Anonyymi
49% suomalaisista ei voisi seurustella persun kanssa. Demareidrn vastaava luku on 16% ja nekin ovat persuja.
https://yle.fi/a/74-20048413 - Anonyymi
Koska käyttäydyt iljettävästi.
- Anonyymi
Yllättävää, tai ehkä ei. Ei ole henkilökohtaisesti mitään kommunisteja vastaan, samaan maahan on mahduttava eri aatteet ja, vaatteet. Mutta samassa taloudessa tämä olisi kyllä hyvin haastavaa, huomioiden minun työ, mikä on osa, minua, ja sinun työsi ja vakaumuksesi naisen ja miehen rooleista samassa taloudessa. Mutta juttumme ei kaatunut tähän. En väheksy kommunisteja, vaikka olen enemmän oikealle mutta en täysi kapitalisti kuitenkaan.
- Anonyymi
Mikäs työ sinulla on?
- Anonyymi
Ihan sama. En välitä, jos oot. Rakastan sua silti 🩷🩶
- Anonyymi
Koska olet taas keksinyt, lapsonen, niin tyhmän aloituksen, niin selvennähän nyt, miten kommunismisi tulee esille. Osaatko?
- Anonyymi
What???
- Anonyymi
Kuin Diego Rivera?
- Anonyymi
Minä olen anarkisti. En usko puoluepolitiikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793