tietää totuuden sun elämästä
Odotan että kaikki saavat töissä
23
559
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sinäkö sen tiedät? 😅
- Anonyymi
Miehen mielikuvitusperhe selviää kohta kaikille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen mielikuvitusperhe selviää kohta kaikille!
Ei ole mielikuvitusperhettä lapsia mulla kyllä toki on ja joskus jopa mietin minkä näköisiä lapsia saisi minkäkin näköisen naisen kanssa se vaan ei ole ihan niin yksinkertainen juttu pitäs tietää noin kymmen sukupolvea taaksepäin minkä näköisiä sukulaisia kummankin vanhemman suvuissa on voidakseen arvailla ulkonäköä edes jokseenkin luotettavasti ja joskus ihan oikeastikin mietin ettäkö montako lasta mies voisi elämänsä aikana saada jos oikei yrittää haasteeksi vaan monesti jää että on usein vaikeaa löytää edes naista joka on kykenevä ottamaan vastuun lapsesta siksi hieman käy naisia sääliksi veikkaan että on vielä sitäkin haastavampaa löytää mies joka on kykenevä ottamaan vastuun lapsesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mielikuvitusperhettä lapsia mulla kyllä toki on ja joskus jopa mietin minkä näköisiä lapsia saisi minkäkin näköisen naisen kanssa se vaan ei ole ihan niin yksinkertainen juttu pitäs tietää noin kymmen sukupolvea taaksepäin minkä näköisiä sukulaisia kummankin vanhemman suvuissa on voidakseen arvailla ulkonäköä edes jokseenkin luotettavasti ja joskus ihan oikeastikin mietin ettäkö montako lasta mies voisi elämänsä aikana saada jos oikei yrittää haasteeksi vaan monesti jää että on usein vaikeaa löytää edes naista joka on kykenevä ottamaan vastuun lapsesta siksi hieman käy naisia sääliksi veikkaan että on vielä sitäkin haastavampaa löytää mies joka on kykenevä ottamaan vastuun lapsesta
Joskus jäin jopa miettimään sitäkin että montako lasta pitäisi olla ettäkö se olisi mahdoton maksueste yhdelle miehelle suomen päättäjien mukaan se on viisi tai enemmän ni on virallisesti vapautettu elatusmaksuista ei ole siis velvoitetta/pakkoa maksaa elatusmaksua
- Anonyymi
hoidan mun lapset aina ne on mun rakkaimmat jote tapa ittes
- Anonyymi
Elämä töissä koostuu melkeen kaikesta.
- Anonyymi
Nyt taas uhkaillaan. Ikävää.
- Anonyymi
Kuka uhkailee ketä miten jos aloitusta tarkoitat ni eipä tuo liene kun pelottelua
- Anonyymi
Mä en ymmärrä näitä juttuja. Ehkä ihan hyväkin niin.
- Anonyymi
Niin mitä siitä si mitä se mihinkään vaikuttaa jos elämästään huolimatta pystyy työnsä hoitamaan ja siitä suoriutuu työstään siis
- Anonyymi
On nää pulaa osaavista työntekijöistä vaikka työttömiä jonoksi asti onkin lähes joka ainoaan työpaikkaan
- Anonyymi
Syyllistyt silloin rikokseen joka on joko yksityisen tai perttömän tiedon levittäminen tai kunnianloukkaus
- Anonyymi
Siveetöntä elämää🤭
- Anonyymi
No, nyt eletään jo vuotta 2025. Ketään ei kiinnosta. Mua ei toisten elämät ainakaan vois vähempää kiinnostaa. Pidän sairaina niitä joita kiinnostaa.
- Anonyymi
Se on mulle kuule ihan sama.
Samoin kuin David Ickelle, jolle naurettiin ja teki lopulta paskapuheella omaisuuden. - Anonyymi
Tule käymään niin saat vielä tarkempaa tietoa minun elämästä. Se on ihan hääviä. m>n
- Anonyymi
Siitä vaan! Pippelikin on keskiarvoa pitempi!
- Anonyymi
Paksuus tärkeämpi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paksuus tärkeämpi...
Sanoopi naapurin ämpärirönttä
- Anonyymi
Ei siinä oo hirveesti mitään tietämistä. 🧐😂😂
- Anonyymi
Miks porukka tykkää omista aloituksistaan
- Anonyymi
Ja mitä sillä on merkitystä jos työnsä tekee ei kuulu kenekään yksityiselämä edes työnantajalle saatika työkavereille ellei yksityiselämä vaikuta työhön jotenkin haitallisesti
- Anonyymi
Ei, jos tekee yötöitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556