Ehkä olet nainen vain sellainen väliaika pysäkki, jotain ihanaa ja kultaa, jotta voin unohtaa edellisen kivun ja tuskan ja siirtyä eteenpäin, valmistaa itseni kohtaamaan sen todellisen rakkauden. Rakkauden jota ei tarvitse miettiä, harkita tai kyseenalaistaa, ansaitset enemmän kuin minut, miehen joka näkee sinut kimaltavana tähtenä. Mutta olet parasta mitä on käynyt vähään aikaan, olenko itsekäs jos rakastan sinut ehjäksi ennen kuin jatkan matkaani, minä olen rehellinen mies, ja en pelaa pelejä.
Ansaitset olla ehjä sielunkumppaniasi varten. Se on minun tehtäväni.
Kyllä musta huomaa, jos oon kiinnostunut. Ei sitä kykene peittelemään.
35
521
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulostaa aika itsekkäältä. En haluaisi että tuhlaat aikaani, etsin tosi rakkautta.
- Anonyymi
Oletko varattu nyt?
- Anonyymi
Ei rikkinäistä voi rakastaa ehjäksi. Tai siis voi olla tukemassa, mutta ei sellainen, joka pitää väliaikapysäkkinä. Eikä se korjaantuminen tosiaankaan ole sen toisen hyppysissä, vaan omissa.
- Anonyymi
En ole kenenkään väliaikainen. Miten sinä voit tietää itse etukäteen?
- Anonyymi
Tämä ei ollut minulta.
- Anonyymi
Laastari siis!
- Anonyymi
En tiedä mikä tämän kaiken tarkoitus on. Ehkä se joskus vielä selviää. Mutta ei sinun tarvitse minua rakastaa ehjäksi. En ole rikki.
Toivon sydämeni pohjasta, että löydät sen oikean tosirakkauden. Vaikkapa jo tänä kesänä. Olet joutunut odottamaan jo liian pitkään. - Anonyymi
En halua olla välipysäkki. Mutta sen miehen kanssa on kohdattava halusin tai en. Muuten ei päästä kumpikaan eteenpäin.
- Anonyymi
Omalle sielunkumppanilleni sanon, tule ja ota. Älä kyseenalaista, harkitse tai mieti minun kohdallani. Tie on vapaa. Ollaan tuttuja jo aiemmista elämistämme monta kertaa. Miksi meidän pitää pelätä kohtaamistamme? Tiedät sen itsekin, että tunnetaan jo toisemme.
- Anonyymi
Jos se olisi aitoa rakkautta minua kohtaan en olisi vain välipysäkki. Se että rakastaisit ja lähtisitkin toisen matkaan rikkoisi minut niin syvältä etten siitä korjaantuisi. Olen jo rakastanut liian monta ehjäksi ja kiitoksena saanut rikkinäisen sydämen kuvailemallasi tavalla. Se on pahinta mitä voit minulle tehdä. Se olisi vain hyväksikäyttöäni sinun haavoihisi. Sinun tulisi olla minulle rehellinen tuosta kasvotusten ettet riko minua. Mieluummin päätän koko homman enkä enää ole vain sinua varten kuten tällä herkellä olen. Sillon minullakin olisi mahdollisuus pysyä ehjänä ja sovussa kanssasi.
- Anonyymi
Kaikki ihmiset on rikkinäisiä joltain osin, jokaisella on jotain traumoja. Tai sitten on elänyt pumpulissa, jos kaikki on mennyt oman mielen mukaan ilman elämän kolhuja.
- Anonyymi
Niin totta ja täysin ehjää ei tosiaan olekaan ja ainakin jokaiselle tulee jossakin vaiheessa elämää niitä kolhuja ja rikkinäistä oloa mutta ei se tee ihmisestä sen huonompaa tai ettei voisi olla muiden ihmisten kanssa. Kaikille ihmisille on suotu rakkaus ja ystävyys jne 🤍🙏
- Anonyymi
Ompa nätisti muotoilu että hän kelpaa panoksi mut ei muuhun. Se ei ole rakkautta.
- Anonyymi
Panee ehjäksi? Menisi varmaan vaan enemmän hajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panee ehjäksi? Menisi varmaan vaan enemmän hajalle.
Eiköhän tuossa mene rikki joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuossa mene rikki joka tapauksessa.
Ei mene, jos valitsee seuransa oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin kysyä siltä toiselta että onko hän tietoinen siitä että aiot jatkaa matkaa jossain kohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin kysyä siltä toiselta että onko hän tietoinen siitä että aiot jatkaa matkaa jossain kohtaa
Miksi ihmeessä, jos kohtelee huonosti? Kyllä mä laittaisin itseni tuossa kohtaa etusijalle ja jatkaisin matkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu harvemmin nykyään enää sen ensimmäisen kanssa ollaan loppuelämä. Jokainen suhde päättyessään haavoittaa jos edes jotain tunteita ollut mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä, jos kohtelee huonosti? Kyllä mä laittaisin itseni tuossa kohtaa etusijalle ja jatkaisin matkaa.
Niin siis jatkaisit matkaa jos tietäisit tilanteen. Sitä juuri tarkoitin että olisi suotavaa tietää jos on tuollaisessa kuviossa että voi suojella itseään ja lähteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis jatkaisit matkaa jos tietäisit tilanteen. Sitä juuri tarkoitin että olisi suotavaa tietää jos on tuollaisessa kuviossa että voi suojella itseään ja lähteä
Niin, jos tilanne olisi selvä. Muuten tietysti kannattaa kysyä, jos ei vielä ole toisen tarkoitusperät selvillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain dseura vaan se myöskin miten asiat ajattelee .
Jotku pystyy tarkastelen ja tukskelemaan asiaa monesta eri kuvakulmasta.
Jotku taas elää vain tunteelle niin et menevät rikki .
Meitä on moneen junaan .
Ei oo tarkoitus vähätellä mut muistuttaa
Että tunteen mukkaan eläminen on yksi monista tavoista ja muitakin tapoja on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vain dseura vaan se myöskin miten asiat ajattelee .
Jotku pystyy tarkastelen ja tukskelemaan asiaa monesta eri kuvakulmasta.
Jotku taas elää vain tunteelle niin et menevät rikki .
Meitä on moneen junaan .
Ei oo tarkoitus vähätellä mut muistuttaa
Että tunteen mukkaan eläminen on yksi monista tavoista ja muitakin tapoja onNoita tekeviä kutsutaan persoonallisuus häiriöseksi tai Asperger/autisteiksi.
- Anonyymi
Todellisuudessa korjaat itsesi hänen rakkaudella jotta voit saada jotain mitä pidät parempana. Hän varmasti ansaitsee ihmisen joka ei tee noin.
- Anonyymi
Ehkä meidän kaksoisliekkien tehtävä on vain parantaa rakkaudella toisemme olemalla henkisesti yhdessä, mutta ei fyysisesti.
- Anonyymi
Etkö ymmärrä, että tuollainen tilanne tappaa sen toisen fyysisyyden? Kokonaisvaltaisesti kun rakastaa jotain toista sielua, ei siinä halua ketään toista lähelleen. Minä sairastuin läheisyyden puutteesta. Taas on huilipäivä tänään, kun olen rasittanut itseäni muutamana viime päivänä liikaa. Ei tämä ole elämää. Haluaisin lähteä ulos, on kaunis ilma, mutta en jaksa kuin levätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärrä, että tuollainen tilanne tappaa sen toisen fyysisyyden? Kokonaisvaltaisesti kun rakastaa jotain toista sielua, ei siinä halua ketään toista lähelleen. Minä sairastuin läheisyyden puutteesta. Taas on huilipäivä tänään, kun olen rasittanut itseäni muutamana viime päivänä liikaa. Ei tämä ole elämää. Haluaisin lähteä ulos, on kaunis ilma, mutta en jaksa kuin levätä.
Tämä on täysin totta…mulla on ollut kans huilipäivä. Rakastan häntä niin paljon että täytyy ladata välillä akkuja ☺️ Kokoajan mielessäni on hän…jumalattoman komea, rakastettava ja seksikäs mies. olen kahlittu häneen ainiaaksi, häntä aina etsin…kunnes löydän. Joskus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ymmärrän, mutta olen pyrkinyt auttamaan sinua pysyttelemällä poissa silmistä niin en pyöri edes sinun mielessä.
Olet itse saanut tilanteen aikaan, koska olin just päässyt sinusta yli ja kävin asioita läpi, että miten minun kannattaa toimia.
2 kuukautta oli riittävä aika tuohon, koska minä olin ehtinyt asiaa miettimään jo aiemmin valmiiksi.
Joku päätti, että hän tunkeutuu minun lähelle PSYYKKISESTI henkenä joka välillä on henkenä fyysisesti läsnä.
Olen nyt 2 kuukautta opetellut elämään ja oppinut joten turha mulle on kiukutella jos ITSE OLET HÄN JOKA PÄÄTTI ALKAA KEIKUTTAMAAN TASAPAINOSSA OLEVAA VAAKAA!
En minä siitä ole valittanut vaikka KUUMA KAKSOISLIEKKI RAKKAUS on saanut Ruman Turjake Ämmän painon laskemaan hienosti yli 10kiloa ja olen sentään pysynyt visusti kotona piilossa sekä viitsinyt aloittaa kevyet jumpat…
Tämä on vasta toinen kerta, kun minä olen tämän 2 kuukauden aikana POISTUNUT KOTONA ja jos sinua noin ALKAA VÄSYTTÄMÄÄN, kun minä lähden pois muutamaksi päiväksi.
Mitenkähän väsynyt sinusta tulee, kun minä muutan sieltä pois ja käyn EHKÄ muutaman kerran vuodessa siellä niin sinä olet pirteä oma itsesi?!
Ajatteleppa jos minä asuisin sinun kanssa oikeesti saman katon alla. Ethän sinä jaksais edes käydä töissä, koska sinä olisit kotona täynnä energiaa sekä loistaisit niin, kuin AURINKO…
Töissä olisit aina väsynyt ja saatanan PAHALLA PÄÄLLÄ ja KAIKKI HUUTAIS, HAUKKUIS SEKÄ SYYTTÄIS MINUA! He syyttävät jo muutenkin minua joka asiasta…
- Anonyymi
En minäkään muuta halunnut kuin lyhyen jutun, kaikilla mausteilla😏 Mutta siihen kyllä kelpaa muutama muukin🤭 Joten jos jätetään väliin, vähän kyllästynyt jo suhun.
- Anonyymi
Kerro, millä tavoilla sinusta huomaa!
- Anonyymi
Tekosyy leikkiä naisen tunteilla, ei muuta.
- Anonyymi
Oli sitten häneltä tai ei, olen meistä se vähemmän impulsiivinen, vaikkakin spontaanisti lähestyvämpi, kenties..
En tarvitse välietappi rakastajaa.
Olen tarpeeksi vahva elämään juuri niin kuin haluan, olen sitten yksin tai kenties jonkun samanhenkisen kanssa.
Hän on henkisesti tarpeeksi vahva ja rohkea jakamaan loppuelämänsä, ilman ehtoja, kanssani. - Anonyymi
Et voi .
Mä lähdin luoltasi mies.
Minun etsitävä toisenlainen rakas kuin
sinä rakastamaan mut ehjäksi.
Sinä teet sen jollekulle toiselle, siitä olen varma.
Minun kohdallani veit minut pois
Pimeydestä takaisin valoon joka suojelee
minua jatkossa aina pimeydestä.
Kuljen valoa kohti viimeinkin...
Olen rauhassa itseni ja historiani kanssa.
Rakkaustarinaa tästä ei sittenkään syntynyt,.
Toisissa olosuhteissa kyllä varmastikkin
Mutta muuten merkitys oli jotenkin syvällinen .
Muttei rakkaudesta käsin .
Tunnistamme molemmat aidon
Ja tarvitsemme rakutermme aitoa kohtaamista
Että se on rakkautta.
Vähempi ei käy eikä riitä kummallekaan.
Kiitos sinulle
Valoni ja energiani lähteelle❤️
Naiselta - Anonyymi
Se on totta, ihastumista ei pysty peittelemään.
- Anonyymi
Ihmiset tarvitsevat toisiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803