Voi naimen

Anonyymi-ap

Kun olet hyvä ja vilpitön.
Vaikka miten yrittäisit iskeä psykologisesti niin muista että elämänkokemus määrittää aika paljon.
Ei pahalla tarkoitettu.
Olet enkeli. Älä yritä olla enää olla musta enkeli koska se ei vain sovi sinulle.

49

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten yrittää iskeä psykologisesti? Minä ainakin yritän lähinnä tervehtyä, psykologiakin voi olla siinä avuksi. Yritän ymmärtää asioita monelta kantilta.

• Anonyymi

Minut iskettiin filosofisesti.

• Anonyymi

😂🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣

Et taida voida seinätapettiil katoava lapsiparka kovin hyvin

• Anonyymi

Oon aina kiltisti. 😇

• Anonyymi

Minähän olen nimenomaan yrittänyt olla enkeli ja yrittänyt olla iskemättä psykologisesti. Asetellut sanat tarkkaan ja niin pois päin. Pytyisin kyllä sanomaan aika pahasti, jos oikeasti haluaisin, mutta en ole niin ilkeä ihminen.

• Anonyymi

No ihan hyvä esitys varmaan tämäkin itsellesi vastaava äijä, peukkua (peeveetä) kaikille

• Anonyymi

Minä taas jotenkin yritän ymmärtää olevani itseäni fiksummassa seurassa. Mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan...

Mutta syytän teitä yhdestä asiasta...
      Sille en voi mitään...

• Anonyymi

Mistä syytät?🩶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syytät?🩶

Eikö se oo sen kravatinhaltijan asia? Har

• Anonyymi

No, en nyt oikeasti.

Mutta jos leikisti. Niin...
      Kansankiihotuksesta...voi elämä teijän kanssa...

• Anonyymi

Pyh. Kansankiihotus on tarkoitettu massalle.
        Jos omasta omat aivot niin ymmärrät missä mennään.
        Nyky politiikka on myös säälittävää teatteria.
        Esim. Persujen sanoma iskee heikossa asemassa oleviin ihmisiin edelleen.
        Nämä ihmiset kuvittelevat että Persut pelastavat Suomen.
        No ihmisen mieli on heikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuomitse ihmisten hätää. Ei ole siitä kyse.
        Eikä muuten persuistakaan.

En nimittäin usko politiikkaankaan.

Ei ole kyse heikkoudesta.
        Siinä mielessä.

Minä katselen asioita ulkopuolisin silmin monitahoisesti, en liian läheltä, en liian kaukaa.

Ihmiset eivät vielä täysin ymmärrä, peilisolujen, empatian merkitystä, älykkyydessä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tuomitse ihmisten hätää. Ei ole siitä kyse.
        Eikä muuten persuistakaan.

En nimittäin usko politiikkaankaan.

Ei ole kyse heikkoudesta.
        Siinä mielessä.

Minä katselen asioita ulkopuolisin silmin monitahoisesti, en liian läheltä, en liian kaukaa.

Ihmiset eivät vielä täysin ymmärrä, peilisolujen, empatian merkitystä, älykkyydessä...

Niin jokainen näkee asiat omasta vinkkelistä.
        Politiikka on ohjelmoitua massahurmosta.
        Kilpailua siitä kuka on paras.
        Mitään päätöstä ei ole oikeasti olemassa.
        Maailma makaa niinkuin petaa.
        On valoisat ja synkät hetket.
        Mutta tarvitaanko me oikeasti kansanedustajia todistamaan miten meillä menee?
        Ei tarvita.
        Miksi ei?
        Siksi koska meidän Suomi ei voi yhtään mitään sille miten maailmalla menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jokainen näkee asiat omasta vinkkelistä.
        Politiikka on ohjelmoitua massahurmosta.
        Kilpailua siitä kuka on paras.
        Mitään päätöstä ei ole oikeasti olemassa.
        Maailma makaa niinkuin petaa.
        On valoisat ja synkät hetket.
        Mutta tarvitaanko me oikeasti kansanedustajia todistamaan miten meillä menee?
        Ei tarvita.
        Miksi ei?
        Siksi koska meidän Suomi ei voi yhtään mitään sille miten maailmalla menee.

Suomen näen kansana.

Media taas on ilmoittanut, ettei toimi enää vallan, vaan totuuden vahtikoirana.

Illuusioden varassa on liian paljon asioita.

Mutta toivon menettämistä ihmisyyteen tai muihin ympärillä en kannata. Sekin on lopulta vain pelolla kontrollointia. Jokainen tuntee oman sydämensä.

Ja tekevät kuten parhaaksi näkevätkään.

En pidä kaiken politisoimisesta. Ihmiset tarvitsevat muutakin. Lepoa. Turvaa. Perustarpeita. Ruokaa. Töitä. Ehkä jopa tulevaisuuden näkymiä, muutakin kuin kauhua. Elämääkin. Toivoa ja Iloa.

Toisaalta. On hyvä nähdä mitä on meneillään.
        Mutta valita taistelunsa viisaasti.

Opetella häviämäänkin. Reilusti. Voittamankin. Reilusti.

Ainakin henkilökohtaisesti.

On niin paljon, mihin ei voi vaikuttaa.
        Muttei se tarkoita, etteikö olisi asioita, joihin voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomen näen kansana.

Media taas on ilmoittanut, ettei toimi enää vallan, vaan totuuden vahtikoirana.

Illuusioden varassa on liian paljon asioita.

Mutta toivon menettämistä ihmisyyteen tai muihin ympärillä en kannata. Sekin on lopulta vain pelolla kontrollointia. Jokainen tuntee oman sydämensä.

Ja tekevät kuten parhaaksi näkevätkään.

En pidä kaiken politisoimisesta. Ihmiset tarvitsevat muutakin. Lepoa. Turvaa. Perustarpeita. Ruokaa. Töitä. Ehkä jopa tulevaisuuden näkymiä, muutakin kuin kauhua. Elämääkin. Toivoa ja Iloa.

Toisaalta. On hyvä nähdä mitä on meneillään.
        Mutta valita taistelunsa viisaasti.

Opetella häviämäänkin. Reilusti. Voittamankin. Reilusti.

Ainakin henkilökohtaisesti.

On niin paljon, mihin ei voi vaikuttaa.
        Muttei se tarkoita, etteikö olisi asioita, joihin voi.

Hyvin kiteytit.
        Politiikka on mitä on ja tulee olemaan.
        Juostaan vaaliuurnalle äänestämään sitä omaa "agendaa".
        Kuitenkin koet tulevaksi petetyksi koska asiat ei menneetkään niinkuin itse toivot.

Orpo jyrisee nyt Putinille.
        Se että äänestää Orpoa ei taas liikuta Putinia nimeksikään.

No unohdetaan koko keskustelu...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin kiteytit.
        Politiikka on mitä on ja tulee olemaan.
        Juostaan vaaliuurnalle äänestämään sitä omaa "agendaa".
        Kuitenkin koet tulevaksi petetyksi koska asiat ei menneetkään niinkuin itse toivot.

Orpo jyrisee nyt Putinille.
        Se että äänestää Orpoa ei taas liikuta Putinia nimeksikään.

No unohdetaan koko keskustelu...

Ei. Vaan en usko, että meillä on edes oppositiota. Sen enempää, kuin puolueita. Siksi, persut oli vain esimerkki.

Uskon, että isossa kerhossa. Kaikki pelaavat yhdessä. Niin itä, kuin länsi. Yhteisen agendansa puolesta. Jossa häviäjänä on kansa...

Monet kansat...

En koe tulleeni petetyksi sen enempää, kuin kaikkien muidenkin.

...mutta. Katselen ihan rauhassa. Miten aikovat toimia. On hyvä erottaa omat vastuunsa. Muiden vastuista.

Ja olla kantamatta vastuuta, muiden sotkuista., ja, vain siitä, mistä voi olla itse vastuussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vaan en usko, että meillä on edes oppositiota. Sen enempää, kuin puolueita. Siksi, persut oli vain esimerkki.

Uskon, että isossa kerhossa. Kaikki pelaavat yhdessä. Niin itä, kuin länsi. Yhteisen agendansa puolesta. Jossa häviäjänä on kansa...

Monet kansat...

En koe tulleeni petetyksi sen enempää, kuin kaikkien muidenkin.

...mutta. Katselen ihan rauhassa. Miten aikovat toimia. On hyvä erottaa omat vastuunsa. Muiden vastuista.

Ja olla kantamatta vastuuta, muiden sotkuista., ja, vain siitä, mistä voi olla itse vastuussa.

Tyhjänlänlyttäjiä pitämässä itseään puuhakkaina vaan neki todnäk emt, palstasetä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi juku harmi höh -targetoikaa joku yksilö porukalla esim sit. Mm äijäkööri vastaan yhtä naista lasta tai vanhusta on aina yksi vaihtoehto, että varmasti pärjäävät

• Anonyymi

Ihan sama. Sait mut huonoon kuntoon.

• Anonyymi

En kai sentään?🤍

• Anonyymi

Mene pois. Lopeta kyyläminen.

• Anonyymi

Sinä pikkupaska et minun olemistani tai keinojani määrittele.

• Anonyymi

Onpas täällä ikäviä alotuksia

• Anonyymi

Joo, no vaikka. Vai ootko liia herkkä tänne nettiiin? SivusTa

• Anonyymi

oon lojaali mun miehelle en tarvii muit. riipasee ku ei voida olla yhes. hän on henkisesti läsnä munkaa kokoaja. kulkee munkaa.
      kulissisuhteet ja omakotitalot ei natsaa ymmärrettävästi

• Anonyymi

Mistäs sä tässä oikein puhut??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs sä tässä oikein puhut??

Koita ny hyvä ihminen edes jotain kasata näistä palstaäijän seteistä jos sillä kerran taivaaseen pääsee tai muuta

• Anonyymi

ja mitä tähä sun alotuksee tulee en ees lukenu sitä

• Anonyymi

Luulin olevani enkeli. En ole niin hyvä. On vain hyviä aikeita.

• Anonyymi

Minä en ole koskaan gubbe itte edes väittänytkään, no joo höhöö mutta parille oon antanut aivan tarpeeksi etumatkaa tyhjä kirkas katse vastauksena, että very well then

• Anonyymi

kuule aika monta kertaa on pyydetty poliisilta apua, tulos on aina syytökset mielenterveyteen ja lastensuojelu mietitään mikä sinussa on vikana kun saat rikollisuutta osaksesi. nyt ei enää jaksa, nyt hoidetaan asiat sitten muuten pois.

• Anonyymi

Onpa palstasetä ikävä kuulla, ettei ole tällaista kommun husetia josta saa monet palvelut saman katon alta

• Anonyymi

ja hyvätkin enkelit saa Puolustaa, joten en minä hyökkää minä tappelen vastaan ❤️ ei hyvät enkelit tee kaikkea mitä käskette tai uhraa itseään tai elämäänsä. se ei ole meidän tarkoitus. Meille on annettu polku jota, kuljemme, ikävää jos se ei miellytä tai tuo teille tarpeeksi hyötyä 🙂 koittaa vaan kestää ❤️🙂

• Anonyymi

ei todellakaan ole, en tiedä miksi minun luultiin olevan sellainen hyvä enkeli joka haluaisi auttaa minulle täysin vierasta ihmistä, en ole koskaan halunnut sellaiseen rooliin, enkä tule koskaan haluamaankaan, yksin oleminen on ihan parasta ja ne joiden kanssa haluan aikaani viettää ovat omat lähisukulaiseni, osa-aikainen työnteko

• Anonyymi

Mikä polku on ”annettu”??

• Anonyymi

Ei pahalla, hyvillä on vapaa tahto eli ei ole pakko totella jos lakeja noudattaa 🙂😂🤣

• Anonyymi

Minä en tottele yhtäkään sellaista ihmistä, jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä koskaan! Eikä sellaista voi koskaan minulta edes vaatia, siksi projekti on ollut alusta loppuun asti täysin turha projekti! Sitä ei olisi koskaan saanut aloittaa! Se on saanut pelkkää pahaa aikaan monella tapaa ja tehnyt elämästä helvettiä!

• Anonyymi

Oletko vähän simppeli? Totella??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän simppeli? Totella??

Sinä osoitat yksinkertaisuuttasi lähes päivittäin näissä palstaäijän yksinpuheluissa. Tuo henkinen tila on taannuttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä osoitat yksinkertaisuuttasi lähes päivittäin näissä palstaäijän yksinpuheluissa. Tuo henkinen tila on taannuttanut

Et ymmärrä. Jatka typerää turhaa jankuttamistasi

• Anonyymi

Et tiedä elämästä yhtään mitään. Valitettavasti

• Anonyymi

Kerro mies kuitenki esimerkkejä näistä psykologisista iskuista näille taaveteille

• Anonyymi

Nämä.psykologiset iskut osuu ainakin sinuun ja pahasti.
        Itseasiassa jokainen aloitus iskee sinuun

• Anonyymi

Mustaenkeli on vain minun..
      Älä sekaanu sellaisiin asioihin mitä et ymmärrä...😇😁

• Anonyymi

Myöhäistä olen jo.

• Anonyymi

En ole.

• Anonyymi

Rumana Turjake Ämmänä en voi muuta ENKELINÄ tehdä, kuin jakaa KAUNEUTTA NAISILLE JA KOMEUTTA MIEHILLE 🥰😘😍😮‍💨🙏🏻😇❤️‍🔥💞

• Anonyymi

Sen verran on tuota elämänkokemusta näen tälläisen manipuloinnin ja kontrolloinin läpi. 🫩

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe