Olisi panna ja näyttää miten naiselle tehdään oikea orgasmi.
Oikea orgasmi.
Helppoa sua nainen
52
643
Vastaukset
- Anonyymi
No ei susta oo siihen.
Muuten oisit jo täällä.- Anonyymi
Helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti.
En usko. Harmi ettet oo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Harmi ettet oo.
Ei se ole uskon asia.
Tiedät itsekkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole uskon asia.
Tiedät itsekkin.Kyllä se aika uskomaton tai uskon asia on.
Enkä tosiaankaan tiedä.
Todista se! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole uskon asia.
Tiedät itsekkin.Vai että sä aloittaja oot T alkuinen?
Sepä mielenkiintoista.
-t-
- Anonyymi
Sinäpäs sen n sanoit hyvin ❤️
- Anonyymi
Eikö vaan .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vaan .
❤️
❤️
- Anonyymi
Mene niitten akkojes luo.
- Anonyymi
Noh noh.
- Anonyymi
Onpa katkeraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh.
Saatko sinä näistä palstaäijän tekstien kappaleista jotain…ajatuksia? On varmaan aika surrealistisia mikäli näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa katkeraa
Olet jotenkin tällä kohtaa palstasedän monologia lähtenyt rakentelemaan jotain? Paitaa tai prsees taisi lähestyä asiaa omasta kulmastaan. Näin teillä tyhjäntoimittajilla. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh noh.
Sää oot niin kiinni tässä., en tiiä edes illuusiotasi kuvata, että todellisuus on oletettavasti huomattavasti latteampi
- Anonyymi
Onko ikävä?
- Anonyymi
Riippuu ketä.
Ikävä sana liian mahtipontinen.
- Anonyymi
Kertoo paljon, kun sanot että naiselle ”tehdään” orgasmi. Kuulostaa mekaaniselta suoritukselta, jossa ei väliä kuka siellä toisessa päässä on ja miten hän asiat kokee ja mitä hän haluaa.
- Anonyymi
Tämä naisen tyytyväisyys tai tyydyttäminen taitaa herättää ainakin palstasedässä vaikeita tunteita🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naisen tyytyväisyys tai tyydyttäminen taitaa herättää ainakin palstasedässä vaikeita tunteita🤔
Minä en täällä muuten kauaa enää ilmaiseksi anaalisoi, harmi jos joillain meni luvut hukkaan
- Anonyymi
jaa no siinä on toi henkinen puoli tärkein jos on päästään samanlainen ko mä. envoi harrastaa yhe illa keissei kosk miehen pitää palvoo mua aika pitkälti oon mikä oon,ei tuu muuttuu, haluun kaiken viedä sielunki ja siihe asti se tulee menemää paremmi ku kivasti. ku lähetää menee väärää suuntaa sielt ei paluut oo. sen sanon,mitään tussuja en kaipaa sitte yhen yhtä. kädettömiä lusmuja suuret puheet oikeestaa mitä enemmän äijä pumppaa jossain salil sitä heikompi hän todennäkösesti on. että pysy säki kaukana vaa
- Anonyymi
Saisinpa olla kehoasi vasten ja näyttäisit miten monta kertaa
- Anonyymi
Miksi oletetaan naisen haluavan orgasmia miehen kanssa, koska ei siihen miestä tarvita. Miehistä ei ole mitään muuta kuin haittaa, koska naiset voivat paremmin yksin ja kun on jo kokemusta parisuhteesta ei sekään enää kiinnosta! Aivan liian moni mies on jotenkin säälittävä reppana ja kykenemätön puhumaan! Ei sellaista enää jaksa!
- Anonyymi
Kirjoitatko palatasetä naisen masturbaatiosta? Puhutaan asioista oikeilla nimillä, tytöillä on ja pojilla on se mitä lukee lippalakissa
- Anonyymi
Sulla varmaan on paljon kokemusta. Kuinka kova pukki sä oot?
- Anonyymi
Anna toisen olla Pukki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna toisen olla Pukki
Joo, ei sen niin väliä minkään kirjaimen kohdalla. Sivusta hoh hoo
- Anonyymi
puolustaakseen hyökkäyksissä kotiaan uskontoaan sieluaan, kroppaansa, terveyttään, lapsiaan, huoltajuutta, työtään, ammattiaan ja rahojaan ja tulevaisuuttaan isänmaataan ja niitä joita rakastaa saa tapella perkele ja hakata takaisin!
- Anonyymi
Eikös se olisi antaa?
- Anonyymi
Jep. Aloittaja on ekspertti kertomaan, että on huono pano ilman että sanoo olevansa huono pano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Aloittaja on ekspertti kertomaan, että on huono pano ilman että sanoo olevansa huono pano.
👍🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍🤣
👍
- Anonyymi
Eli siellä olisi jo teoria hallussa ainakin👍
- Anonyymi
Ei vissiin oo helppoa ku täällä viestit
- Anonyymi
Ei oo helppoo Ei. T :kuka tahansa pystyy siihen mekaanisesti. Et sä ole sen kummempi kun kukaan muukaan, ajattelit itsesi mitä tahansa. Sun itsekkyytesi pilaa lopulta kaiken.
- Anonyymi
Olen kyllä T alkuinen mutta en itsekäs.
Mikä on sinun etukirjain?
- Anonyymi
No niin, näytä sitten. En usko muuten.
- Anonyymi
Riippuu kuka kysyy?
T:T(a.p) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu kuka kysyy?
T:T(a.p)ohi
- Anonyymi
Sulla jo tämän perusteella aika paljon vielä opittavaa naisista
- Anonyymi
Enkös ollut ruma porsas? Ja vielä kysyt miksi ei kiinnosta?
- Anonyymi
nii mullekki aina sitä perus oot liian äijä ei sytytä. ihan sama mulle jos ukko niin pieni ettei kestä mun persoonaa ni yhyy. sivusta
- Anonyymi
Kaikki on sallittua sodassa ja rakkaudessa kaksoisliekkirakkauteni .Ollaanko taas niinkuin ennenkin? Eikö sinunkin pitäisi olla? 🔥😘
- Anonyymi
Oi joi...🫣
- Anonyymi
Riippuu mistä roikkuu 🤭
- Anonyymi
Keskity vaan sen lehmäsi panemiseen jonka olet vihille asti vienyt.
- Anonyymi
Palstavosut on kaikkien käytössä..
- Anonyymi
😂
- Anonyymi
Orkasmi
- Anonyymi
👍
- Anonyymi
Oikean kanssa voi onnistua, mutta vaatii työtä. Helteellä liiallinen urheilu voi olla epäterveellistä.
- Anonyymi
😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793