Portin parkkipaikka

Anonyymi-ap

Mikäköhän logiikka oli uusituttaa parkkipaikan asfaltti? Varsinainen kuningasidea oli maalauttaa parkkipaikan viivoja suoraan ja vinottain. Odotan mielenkiinnolla mitä vinoparkkeerauksesta seuraa ruuhka-aikoina.

11

413

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eurajoen kunta maksaa ton. Taas meni verorahoja ihan turhaan.

• Anonyymi

Vinoparkit aivan turhia

• Anonyymi

Kaikki uusi on kepukunnissa epäilyttävää ja pahasta.

• Anonyymi

Mene ääskorttisi kanssa Äääsmarkettiin!

• Anonyymi

Mitä kummaa ja ainaista vispilänkauppaa K-marketilla ja kunnalla on?
      Ennen parkkipaikan kävely- tai pyöräreittiä reunustivat poikittaiset parkkiruudut, siis pysäköityjenautojen ovet avautuivat kävelyreitille päin. Kenkähän älynväläys? Maalakaanko taas samanmoinen vaarallinen reitti?

• Anonyymi

Olisivat saman tien Portissa tiedottaneet: 'Pääsy vain autoilijoilla, muut pysykööt pois!' Viesti on täysin selvä, vain autoille. Vinoparkit estävät pyörätieltä kulun markettiin.

• Anonyymi

Mitenköhän vinoparkkeeraus onnistuu talvella, kun viivoja ei näy?

• Anonyymi

No mitenhän ylipäätään parkkipaikan keskipaikoille on pysäköity, eihän ne viivat näy silloinkaan?

• Anonyymi

On tainnut K-kauppias itse suunnitella omien näkemysten ja arvojensa mukaisen parkkipaikan. Ammattisuunnitelijat ja tämän päivän käytäntöjä ja ojhjeita noudattavat eivät rakenna marketin parkkipaikkaa ilman kevyen liikenteen väyliä. Samoin aiempi kävylyreitti oli tökerö ja vaarallinen, sillä parkissa olevien autojen ovet avautuvat pyörteiltä tulevalle reitille.
      Muuten minun puolesta K-räkään piha ja koko putgikki sai olla aivan minkämoinen tahansa, mutta Postissa on pakko käydä!

• Anonyymi

Mummo vaeltamassa roolaattorinsa kanssa autojen seassa kohti porttikauppaa, eilen näin.
      Parkkipaikalle pitäisi ehdottomassa laittaa varoitus ja näkyvä kyltti. "Porttiin saapuminen vain autoilla!"

• Anonyymi

Mustalaisille oma paikka oven eteen. Siihen ne aina ajavt kuitenkin, kun autolla ei pääse sisälle myymälään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      110
      5762
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4271
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      47
      2587
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2428
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1845
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1514
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1362
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1230
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      25
      1131
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1081
    Aihe