Eipä enää ole paikallisessa pankissa enää mitään järkeä toiminnassa.Ei saa mitään yhteydenottoa asiakaspalveluun eikä viesteihin vastata tai soittopyyntöihin.Mihin on hävinnyt palvelut ko.pankista? Veikö savolaiset viimmeisetkin pankkipalvelut Kuhmosta ? Pitää vaihtaa pankkia näköjään.
Op-Kuhmon pankkipalvelut
15
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Aika hanurista kun ei saa lainaa
- Anonyymi
Lainaa saa kun vakuudet on kunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaa saa kun vakuudet on kunnossa.
Ei muuten saa, on kokeiltu.
- Anonyymi
Kyllä ne soittaa kun jätät viestiä, minullekin soittivat jo 3 viikon päästä, asian olin kyllä jo ratkaissut muuta kautta.
- Anonyymi
Kiinteistössä ilmastointiongelma.
- Anonyymi
Paskapulju
- Anonyymi
OP pettää aina.
- Anonyymi
Pari kuukautta meni vastauksen saamiseen. Toki välillä piti muistutella josko vastausta saisi.
- Anonyymi
OP:llä valtakunnallinen asiakasnumero ja varmasti vastaavat.
- Anonyymi
Joo on se ja vastaa, sitten kun pyydät Kuhmon konttoriin, kysyvät onko Kuhmossa Op.
- Anonyymi
Kylläpä on kokemusta siihenkin numeroon soitosta.EIVÄT soittaneet takaisin on mennyt kohta KAKSIKUUKAUTTA ja kukaan ei ole soittopyyntöön vastannut Kuhmon -OP pankista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on se ja vastaa, sitten kun pyydät Kuhmon konttoriin, kysyvät onko Kuhmossa Op.
Voit esittää asiasi valtakunnalliseen numeroon eikä pyytää mitään soiton siirtoa.
Kerro mitä palveluja haluat ja he sitten antavat sinulle ajan milloin voit mennä lähimpään konttoriin asiasi kanssa.
- Anonyymi
Jos homma ei ala toimimaan yhditymisenkäån jälkeen, onneksi on olemassa vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Mitäs menitte muiden völjyyn!!!
- Anonyymi
Aika Helsinki painotteista on nykyään Op:n toiminta, paikallisuus hävinnyt päätöksistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282547- 1142126
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?981825- 1221819
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91557Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161401157Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891041Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu211022Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35987