Rakastan sinua ❤️
Oletko valmis? Meidän tarinaan
61
977
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kirjoittaisin naiselle rakkauskirjeen jos vaan jotenkin uskaltaisin. Ujostuttaa vain liikaa. Mieheltä sivusta.
- AnonyymiUUSI
Ujostelu on meillä molemminpuolista 🤭
- AnonyymiUUSI
Jos tiedät ,että on vapaa eikä kirjeen lähettäminen riko hänellä mitään, niin anna ihmeessä mennä.
Mikä on pahinta..tulla torjutuksi.Eiköhän meistä aikuisista jokainen ole tullut torjutuksi jossain vaiheessa....hänkin.
Toivotan onnea sinulle ja rakkauteesi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos tiedät ,että on vapaa eikä kirjeen lähettäminen riko hänellä mitään, niin anna ihmeessä mennä.
Mikä on pahinta..tulla torjutuksi.Eiköhän meistä aikuisista jokainen ole tullut torjutuksi jossain vaiheessa....hänkin.
Toivotan onnea sinulle ja rakkauteesi.ehkä se että näyttää kirjeen muille ja yhdessä pitävät sua hulluna ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ehkä se että näyttää kirjeen muille ja yhdessä pitävät sua hulluna ?
Ole sen yläpuolella.Rakkaus on kaunis asia.Jos näyttää ,niin osoittaa olevansa typerys johon ei kannata haaskata aikaa.Uskon kuitenkin ,että suurin osa aikuisista osaa käyttäytyä.
Useimmista olisi mukava saada kaunis kirje vaikka ei aina tunteet kohtaakaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ehkä se että näyttää kirjeen muille ja yhdessä pitävät sua hulluna ?
Onko näin käynyt jollekin, vai miksi pelkäät että noin kävisi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ujostelu on meillä molemminpuolista 🤭
No niin on ,nyt on vaan päästävä sen yli.
- AnonyymiUUSI
Kirjekin olis (on) Ihana ♥️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No niin on ,nyt on vaan päästävä sen yli.
Ei se niin kamalaa ole, normaalia kun toisesta tykkää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivotan onnea sinulle ja rakkauteesi.Varatullekin voi kirjoittaa kun varattu on vapaa sen jälkeen sulle ❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Toki
- AnonyymiUUSI
Olen valmis. Niin minäkin rakastan sinua ❤️
- AnonyymiUUSI
Näin se kyllä taitaa olla ❤️
- AnonyymiUUSI
Öööö.... Eeeen 🤔
Ehkä ens vuonna. - AnonyymiUUSI
Hauska ajatusleikki. Jos saisinkin tietää, että hän rakastaa minua, niin lupaan levittää sitä onnen tunnetta ja hyvää parhaani mukaan kaikkialle ympäristöön.
- AnonyymiUUSI
Se olisi ympäristörikos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ympäristörikos.
Kiitos, laitetaan tällä päivä käyntiin.
- AnonyymiUUSI
Pitäkää ne turvat kiin ni ja hakekaa noihin kiusaamisii jo hoitoa!palstasetä ja palstaäijä! Sanokaa ne suoraan toisillenne!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi ympäristörikos.
Miksi kirjoitit tähän näin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoitit tähän näin?
se on mieleltään sairas
- AnonyymiUUSI
Joulu vietetään jo yhdessä. sivusta
- AnonyymiUUSI
Joo kaipaamani naisen kanssa olisin valmis jos hän minunn kanssani.
Rakastan kaipaamaani naista. mies - AnonyymiUUSI
Ei se toinen ole kuitenkaan rakastunut sinuun. Voi tulla vuosien kiusaaminen kun erehtyy niin luulemaan.
- AnonyymiUUSI
Et ole oppinut manipuloinnin syvää aaabeeceetä
- AnonyymiUUSI
En halua vastata. Jäi epäselväksi oletko se todella sinä jormatellervo.
- AnonyymiUUSI
Tottakai oon valmis 💗
- AnonyymiUUSI
Oletko valmis? Lucifer tulee. I'll be back, and i'll make your body burn.
- AnonyymiUUSI
Höpäp höpö onko lissulla rahaa kun esität rakastunutta niin kuin hampilekurinkin kanssa
- AnonyymiUUSI
☕️🤎☕️
- AnonyymiUUSI
Olen. Tavarat pakattuna, reppu selässä.
- AnonyymiUUSI
T saa makkaraa.
- AnonyymiUUSI
Herra 1lk?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T saa makkaraa.
Niin saa 🥵
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T saa makkaraa.
Ihkuu! Kuka tarjoo? J-mieskö?🩷
- AnonyymiUUSI
Kaipaamani miehen kanssa olisin valmis, mutta en tiedä yhtään, mikä hänen tilanne on nykyisin. Elän kuin "uhkapelurina". En tiedä, missä harjoittelussa ja työssä olen kahden kuukauden päästä. Kaikki on levällään. Monet menisivät paniikkiin, mutta minulla ei ole vaihtoehtoja. Pelkään sitä, jos otan häneen yhteyttä, hän ajattelee, että haluan hyötyä hänestä.
- AnonyymiUUSI
Outoa, miksi se kuvittelisi että haluat hyötyä?
- AnonyymiUUSI
Minä en uskalla kun vihaat mua kuitenkin...
- AnonyymiUUSI
Riippuu aivan siitä millainen suhteesi on ollut tai on siihen T n joka on huomattavasti vanhempi miestä.Massamurhaajan ja kaikki muut hyväksyn mutta sitä akkaa en sinun pirtaasi halua.
- AnonyymiUUSI
tuli jotenkin mieleen kun jos joidenkin hengityskin haisee, niin nuo mini-mahhasharjat
Plackers. - AnonyymiUUSI
Olen valmis, en malta enää odottaa.
- AnonyymiUUSI
Olin mutta nyt en edes itse tiedä missä mennään. Olenko vai enkö ? Väsyin odottamaan🔥🤍
- AnonyymiUUSI
Olen
Tule ja kysy mua siihen. - AnonyymiUUSI
Olen valmis ja meidän kaunis tarinahan on ollut käynnissä jo tovin ❤️
Muut ovat kuviosta nyt ulkona ja yhteytemme on kauniimpi kuun koskaan aiemmin ❤️
Opimme toisistamme kokoajan uusia asioita ja löydämme ainavain enemmän molempia kiinnostavia asioita joita yhdessä tehdä 🍄🟫- AnonyymiUUSI
Tekokyttäysäly näitä postaa tai hakkeri joka haluaa tuottaa niille pahaa oloa ketkä kaipaa joko naista tai miestä.Nimittäinbtämä on IKÄVÄPALSTA!
- AnonyymiUUSI
Ketkä muut esim? Mitä ne oli sulle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketkä muut esim? Mitä ne oli sulle?
Satunnaisia panokavereita...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Satunnaisia panokavereita...
Hienoa 👍
- AnonyymiUUSI
Silti tunnet tarvetta palstailla? Miksi ihmeessä, kun voisit jutella noista asioista suoraan hänen kanssa?
- AnonyymiUUSI
Sinäpäs sen hyvin sanoit. Näin on näreet❤️😍🥰😘
- AnonyymiUUSI
jos oikeassa elämässä joku sanoisi noin ja tuntisin hänet vetoa, niin kohta voisi olla hetki jolloin vain sanoisin antaa palaa, lähdetään uuteen suhteeseen ❤️
- AnonyymiUUSI
Mä pidän kaikenlaiset kirjeet salassa. Miksen rakkauskirjeenkin sitten.
- AnonyymiUUSI
Jeesus ei saavu mutta LKucifer tulee.
- AnonyymiUUSI
Jeesus tulee PIAN oletko valmis?
- AnonyymiUUSI
Enemmän kuin valmis 😻 Minäkin sinua❤️🤗
- AnonyymiUUSI
Oon taas mukana. Alan uskoa että on olemassa kaksoisliekkirakkautta. Silloin ymmärrän, paremmin meitäkin. Ja tätä mitä koemme nyt. Rakkaus on aina ihme. Ja tämä yhteys meidän välillä on niin syvä että ihan ihmeissään saa olla. Oh my gosh 💫🤍
- AnonyymiUUSI
No sanos muuta mun oma liekkini. Eihän tätä yhteyttä varmaan kukaan usko, mut se on olemassa ja oon siitä tosi onnellinen. En luopuisi enää koskaan siitä. Rakastan sua ikuisesti niin tässä elämässä,kuin tulevissakin ❤️🌞💫🔥
- AnonyymiUUSI
Kaunis viesti jollekin. Toivottavasti kohtaatte joskus.
- AnonyymiUUSI
ready for happy day...
- AnonyymiUUSI
Hänen kanssaan kyllä. ❤️
- AnonyymiUUSI
Et sinä nisti rouva kaus muuttanut.Ihan pyöräily matkan päähän.😆
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8762
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180761Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675