Olin näihin aikoihin 15vuotias. Veljeni oli 19. Vanhempamme olivat lähteneet viettämään viikonloppua mökille joten minä ja veljeni jäimme kahdestaan kotiin. Veljellä ja hänen kavereilla oli tapana viettää iltaa kun jonkun porukat ei ollut kotona. Se tarkoitti siis sitä että veljeni kaverit tulivat meille. Alkuillan pysyttelin omassa huoneessa kunnes tuli nälkä ja menin keittiöön. Olohuone ja keittiö ovat vierekkäin. Kävin moikkaamassa veljeni kavereita. Veljeni sanoi että he ovat menossa saunaan, mutta yksi kaveri nimeltä Niko (keksitty nimi) oli vielä matkalla joten minun piti avata hänelle ovi jotta pääsee muiden kavereiden kanssa saunaan. Meidän talossamme oli yläkerta, välikerros ja kellari jossa sauna oli. Sisään tultiin välikerroksesta. Yläkerrassa oli minun huone, veljeni huone, vanhempien makuuhuone, isän työhuone ja vessa.
Olin olkkarissa odottelemassa milloin ovikello soi ja menen päästämään Nikon sisään että voisin mennä takaisin huoneesee. Siinä hetken lehteä selailin kunnes ovikello soi ja menin avaamaan oven ”moi muut pojat on jo saunassa” minä sanoin
”Okei suuntaan sit sinne” Niko vastasi
Hetken siinä katottii toisiamme silmiin kunnes kysyin et ”miten sul muuten menee”
”Ihan hyvin ei täs mitää” Niko vastasi ”en kyl tiiä onks järkevää mennä saunaa ku viime yön oli paha migreeni joka loppu vast aamul nii en haluu et alkaa uudestaa” Niko kertoi. Mulla oli päällä pinkki toppi ja musta gollegehousut. Olin suht isoilla rinnoilla varustettu nuori tyttö ja näin kun Niko katsoi suoraan rintoihin. ”Voidaahan me myös ihan vaa jutella” sanoin Mikolle
”Joo käy seki” Niko vastas
”Mennää yläkertaa nii ei noi muut pakota sua sinne saunaa ku kuiteski tulee hakee lisää juotavaa” sanoin
Mentiin yläkertaan ja istuttiin mun sängylle. Siin hetki jutelti jotain perus juttuja kunnes huomasin Nikon katseen olevan mun rinnoissa. ”Kyl niihin saa koskee” sanoin nikolle
” ai häh” Niko vastas
”Kyl mä oon huomannu ku oot kattonu mun rintoja” sanoin. Otin Nikon kädestä kiinni ja ohjasin sen mun rinnoille. Siinä samalla ku Niko siinä sitä hetken hieroi huomasin hengitykseni tihentyvän. Tunsin hieman kostuvan. Nousin seisomaan ja Niko nousi perässä. Aloimme suutelemaan tais siinä pari kielariakin vaihtua. Niko kaato mut mun sängylle. Otettiin molemmat laitamme pois. Siinä samalla kun Niko otti mun rintaliivejä pois avasin Nikon vyötä. Siitä toisten riisumisesta ei oikein tullut mitään joten otettiin vaan ite vaatteemme pois ja mentiin mun peiton alle makaamaan. Suudeeltiin kiihkeästi ja ohajsin samalla nikon kättä mun pilluun päin. Siinä sitten Niko hyväili mun klitorista ja mä runkkasin jo ihan hyvää tahtia Nikon kalua. Niko kuiskas et ”oota mä tuun kohta en haluu vielä tulla” sanoin nikolle ”Tuu pliis mun sisään” siinä sitte Nikon työns kalunsa mun sisään ja ihan siinä vaiheessa vast tajusin kuinka iso kalu Nikolla oli. Se tuntui ihanalle siinä sitte pantiin ihan kunnolla kunnes Niko tuli mun sisään. Se oli ihana ilta pantiin ainaki kolme kierros. Viimeiset kaks kertaa piti olla mahdollisimman hiljaa ettei veljeni ja kaverinsa kuulisi. Niko asui jo omassa kämpässä joten sovimme näkevämme siellä seuraavana viikonloppuna. Silloin olin siellä koko viikonlopun (sanoin äidille että menen parhaan kaveri luokse yötä). Se oli niin ihanaa seksiä minua 4vuotta vanhemman kanssa.
Veljen kaverin kanssa
Anonyymi-ap
0
290
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481271- 1581077
- 61942
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli179747Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27746Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51741- 8732
- 11719
- 346708
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78665