Veljen kaverin kanssa

Anonyymi-ap

Olin näihin aikoihin 15vuotias. Veljeni oli 19. Vanhempamme olivat lähteneet viettämään viikonloppua mökille joten minä ja veljeni jäimme kahdestaan kotiin. Veljellä ja hänen kavereilla oli tapana viettää iltaa kun jonkun porukat ei ollut kotona. Se tarkoitti siis sitä että veljeni kaverit tulivat meille. Alkuillan pysyttelin omassa huoneessa kunnes tuli nälkä ja menin keittiöön. Olohuone ja keittiö ovat vierekkäin. Kävin moikkaamassa veljeni kavereita. Veljeni sanoi että he ovat menossa saunaan, mutta yksi kaveri nimeltä Niko (keksitty nimi) oli vielä matkalla joten minun piti avata hänelle ovi jotta pääsee muiden kavereiden kanssa saunaan. Meidän talossamme oli yläkerta, välikerros ja kellari jossa sauna oli. Sisään tultiin välikerroksesta. Yläkerrassa oli minun huone, veljeni huone, vanhempien makuuhuone, isän työhuone ja vessa.

Olin olkkarissa odottelemassa milloin ovikello soi ja menen päästämään Nikon sisään että voisin mennä takaisin huoneesee. Siinä hetken lehteä selailin kunnes ovikello soi ja menin avaamaan oven ”moi muut pojat on jo saunassa” minä sanoin
”Okei suuntaan sit sinne” Niko vastasi
Hetken siinä katottii toisiamme silmiin kunnes kysyin et ”miten sul muuten menee”
”Ihan hyvin ei täs mitää” Niko vastasi ”en kyl tiiä onks järkevää mennä saunaa ku viime yön oli paha migreeni joka loppu vast aamul nii en haluu et alkaa uudestaa” Niko kertoi. Mulla oli päällä pinkki toppi ja musta gollegehousut. Olin suht isoilla rinnoilla varustettu nuori tyttö ja näin kun Niko katsoi suoraan rintoihin. ”Voidaahan me myös ihan vaa jutella” sanoin Mikolle
”Joo käy seki” Niko vastas
”Mennää yläkertaa nii ei noi muut pakota sua sinne saunaa ku kuiteski tulee hakee lisää juotavaa” sanoin
Mentiin yläkertaan ja istuttiin mun sängylle. Siin hetki jutelti jotain perus juttuja kunnes huomasin Nikon katseen olevan mun rinnoissa. ”Kyl niihin saa koskee” sanoin nikolle
” ai häh” Niko vastas
”Kyl mä oon huomannu ku oot kattonu mun rintoja” sanoin. Otin Nikon kädestä kiinni ja ohjasin sen mun rinnoille. Siinä samalla ku Niko siinä sitä hetken hieroi huomasin hengitykseni tihentyvän. Tunsin hieman kostuvan. Nousin seisomaan ja Niko nousi perässä. Aloimme suutelemaan tais siinä pari kielariakin vaihtua. Niko kaato mut mun sängylle. Otettiin molemmat laitamme pois. Siinä samalla kun Niko otti mun rintaliivejä pois avasin Nikon vyötä. Siitä toisten riisumisesta ei oikein tullut mitään joten otettiin vaan ite vaatteemme pois ja mentiin mun peiton alle makaamaan. Suudeeltiin kiihkeästi ja ohajsin samalla nikon kättä mun pilluun päin. Siinä sitten Niko hyväili mun klitorista ja mä runkkasin jo ihan hyvää tahtia Nikon kalua. Niko kuiskas et ”oota mä tuun kohta en haluu vielä tulla” sanoin nikolle ”Tuu pliis mun sisään” siinä sitte Nikon työns kalunsa mun sisään ja ihan siinä vaiheessa vast tajusin kuinka iso kalu Nikolla oli. Se tuntui ihanalle siinä sitte pantiin ihan kunnolla kunnes Niko tuli mun sisään. Se oli ihana ilta pantiin ainaki kolme kierros. Viimeiset kaks kertaa piti olla mahdollisimman hiljaa ettei veljeni ja kaverinsa kuulisi. Niko asui jo omassa kämpässä joten sovimme näkevämme siellä seuraavana viikonloppuna. Silloin olin siellä koko viikonlopun (sanoin äidille että menen parhaan kaveri luokse yötä). Se oli niin ihanaa seksiä minua 4vuotta vanhemman kanssa.

1

4276

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
        Ikävä
        81
        1158
      2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
        Kajaani
        27
        749
      3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
        Ylitornio
        11
        732
      4. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
        Ikävä
        90
        695
      5. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
        Ikävä
        30
        687
      6. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        46
        658
      7. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
        Savonlinna
        14
        655
      8. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
        Ikävä
        68
        639
      9. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
        Ikävä
        27
        607
      10. Mitä söpö

Mies mietit?
        Ikävä
        56
        600
      11. 60
        573
      12. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
        Ikävä
        41
        571
      13. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
        Ikävä
        82
        568
      14. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
        Ikävä
        46
        540
      15. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
        Ikävä
        43
        534
      16. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
        Ikävä
        129
        517
      17. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
        Ikävä
        52
        493
      18. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
        Hyrynsalmi
        13
        492
      19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
        Rakkaus ja rakastaminen
        31
        465
      20. Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?

Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.
        Ikävä
        27
        457
      Aihe