Jätät taas roikkumaan ikävässä, niin kuin aina ennenkin. Jätät ilmoille kysymyksiä, mihin et vastaa. Toiminnallasi tuot outoja ajatuksia mieleeni. Pidätkö sittenkin? Leikitkö kanssani? Haluatko tehdä elämästäni kurjaa? Miksi teit näin, kun tiedät tunteeni? Olenko vain joku pelinappula, jota on kiva kiusata? Pyysin sinua ottamaan yhteyttä vain siinä tapauksessa, jos tunteesi ovat muuttuneet? Ovatko? Etkö ymmärrä kuinka paljon voit satuttaa?
Pahalta tuntuu
32
469
Vastaukset
- Anonyymi
Laitappa viestiä ihan suoraan. Täällä ei tiedä keneltä kenelle menee.
- Anonyymi
Laitappa, teeppä, kirjoitappa. Silla se tämä sporttinen sparraus jatkuu näissä palstaäijän sönkötyksissä. Raskassoutuista o
- Anonyymi
Tunteeni eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan,en tiedä oliko tuo viesti minulle,mutta vastaanpa kuitenkin väärinkäsityksen estämisen vuoksi.
- Anonyymi
Eli, et rakasta minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli, et rakasta minua?
En kirjoittanut niin luepa tarkemmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut niin luepa tarkemmin
Hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan, joten ajattelen näin.. jos tunteet eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan, joten ajattelen näin.. jos tunteet eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan.
Ja höpö,höpö ,käsität vain asiat niin kuin koet ne itsellesi edullisemmaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetti tämä keskustelu oikein on? Toivottavasti oli palstasedältä itselleen, kuten lähtökohtaisesti monologia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin käsittää edullisemmaksi, jos itse rakastan ja hän ei?
- Anonyymi
Otahan itseäsi niskasta kiinni. Kukaan ei tuosta tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.
- Anonyymi
Onko sinulla ollut kauankin tämä tilanne päällä, että hätyyttelet mielessäsi jotain yksilöä pommittamalla näitä palstasedän aloituksia? Mistä lie syystä olet kehitellyt oikeutuksen tilittää ja muodostaa psyk.oottisia skeemoja luonnollisesta henkilöstä. Ehkä se on ok sinun piireissä, mutta yleisen moraalin ja hyvien tapojen mukaan ei
- Anonyymi
"Pyysin sinua ottamaan yhteyttä vain siinä tapauksessa, jos tunteesi ovat muuttuneet? Ovatko?"
No ottiko yhteyttä? Jos otti, niin sitten tunteet ovat muuttuneet.- Anonyymi
En usko, kun mikään ei viitannut siihen. Vain omat tunteeni palasivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, kun mikään ei viitannut siihen. Vain omat tunteeni palasivat.
Samoin niin palasivat mutta tiedän että ihan turhaa , olen sitä tuolle minun sydämmelleni yrittänyt sanoa ,mutta se ei kuuntele minua.
- Anonyymi
Jos olet tunnustanut tunteesi palstalla, kukaan ei tiedä mitään oikeasti. Toivottavasti ymmärrät tuon.
- Anonyymi
Ihan muualla, kuin täällä. En nyt ihan niin tyhmä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan muualla, kuin täällä. En nyt ihan niin tyhmä ole.
Siinä tapauksessa on typerää kirjotella täällä. Ole yhteydessä oikeassa elämässä äläkä arvuuttele palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa on typerää kirjotella täällä. Ole yhteydessä oikeassa elämässä äläkä arvuuttele palstalla.
En ole yhteydessä, enkä kysy. Kerran vastauksen saanut, miksi kysyä uudelleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole yhteydessä, enkä kysy. Kerran vastauksen saanut, miksi kysyä uudelleen?
Kyselet ahkerasti kuitenkin palstalla 😂
- Anonyymi
Jo kolmas ahdistunut jodlaus tälle palstaäijälle. Lmeiseeui löysästi kasattu kerronta tuhansilla avoimilla kysymyksillä resonoi riittävästi sinnepäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla tuntuu riittävän itse palstalla arvuuttelija loputtomasti pokkaa russuttaa tälle palstaäijälle omiin kuvitelmiin liittyen, etkä ironisesti itse tätä ymmärrä, vaan tilität ja tilität ja aloitat aukomaan päätä jossain vaiheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä niin, toivottavasti yliriemukas aloittajasetä itse tämän hurmoksellisen palsta_elämän keskellä👍 Sinin näkemys elämästä on selkeästi tämä palsta, mutta ovatko muut ehdollistuneet ikäänkuin samaan? Siitä PN viitteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä niin, toivottavasti yliriemukas aloittajasetä itse tämän hurmoksellisen palsta_elämän keskellä👍 Sinin näkemys elämästä on selkeästi tämä palsta, mutta ovatko muut ehdollistuneet ikäänkuin samaan? Siitä PN viitteitä
On* minusta ihmisellä menee näin ollen aika heikosti, se korostuu mitä vähemmän tuntee sitä yksilöä josta kehittelee illuusioita ja surrealistisia kuvitelmia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Kirjoita päiväkirjaan äläkä julkiselle palstalle, jos et halua kommenttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita päiväkirjaan äläkä julkiselle palstalle, jos et halua kommenttia.
Kiusaan teitä vain🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaan teitä vain🤣
Teinit on tuommoisia.
- Anonyymi
Oletko palstasetä kokeillut jo tehdä esim rikosilmoituksen? Käydään nyt kaikki mahdollisuudet ja spektrin läpi🥱
- Anonyymi
Sun ja sun palstasetä. Voitko joskus olla empaattinen edes jollekin pienelle asialle? Aina sama palstasetä kommentti joka paikassa.
- Anonyymi
Taas pilattiin hyvä ajatuksenvirta ihmeellisillä väitteillä. Eiköhän tänne kirjoiteta omia ajatuksia elämästä ja tunteista. Jos ei vastaajilla ole mitään järkevää sanottavaa, niin eikö voisi olla kommentoimatta.
- Anonyymi
Kyselyketjun perustukset laskettu.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233