Pahalta tuntuu

Anonyymi-ap

Jätät taas roikkumaan ikävässä, niin kuin aina ennenkin. Jätät ilmoille kysymyksiä, mihin et vastaa. Toiminnallasi tuot outoja ajatuksia mieleeni. Pidätkö sittenkin? Leikitkö kanssani? Haluatko tehdä elämästäni kurjaa? Miksi teit näin, kun tiedät tunteeni? Olenko vain joku pelinappula, jota on kiva kiusata? Pyysin sinua ottamaan yhteyttä vain siinä tapauksessa, jos tunteesi ovat muuttuneet? Ovatko? Etkö ymmärrä kuinka paljon voit satuttaa?

32

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitappa viestiä ihan suoraan. Täällä ei tiedä keneltä kenelle menee.

• Anonyymi

Laitappa, teeppä, kirjoitappa. Silla se tämä sporttinen sparraus jatkuu näissä palstaäijän sönkötyksissä. Raskassoutuista o

• Anonyymi

Tunteeni eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan,en tiedä oliko tuo viesti minulle,mutta vastaanpa kuitenkin väärinkäsityksen estämisen vuoksi.

• Anonyymi

Eli, et rakasta minua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli, et rakasta minua?

En kirjoittanut niin luepa tarkemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kirjoittanut niin luepa tarkemmin

Hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan, joten ajattelen näin.. jos tunteet eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan, joten ajattelen näin.. jos tunteet eivät ole muuttuneet mihinkään suuntaan.

Ja höpö,höpö ,käsität vain asiat niin kuin koet ne itsellesi edullisemmaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä hemmetti tämä keskustelu oikein on? Toivottavasti oli palstasedältä itselleen, kuten lähtökohtaisesti monologia on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voin käsittää edullisemmaksi, jos itse rakastan ja hän ei?

• Anonyymi

Otahan itseäsi niskasta kiinni. Kukaan ei tuosta tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.

• Anonyymi

Onko sinulla ollut kauankin tämä tilanne päällä, että hätyyttelet mielessäsi jotain yksilöä pommittamalla näitä palstasedän aloituksia? Mistä lie syystä olet kehitellyt oikeutuksen tilittää ja muodostaa psyk.oottisia skeemoja luonnollisesta henkilöstä. Ehkä se on ok sinun piireissä, mutta yleisen moraalin ja hyvien tapojen mukaan ei

• Anonyymi

"Pyysin sinua ottamaan yhteyttä vain siinä tapauksessa, jos tunteesi ovat muuttuneet? Ovatko?"

No ottiko yhteyttä? Jos otti, niin sitten tunteet ovat muuttuneet.

• Anonyymi

En usko, kun mikään ei viitannut siihen. Vain omat tunteeni palasivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, kun mikään ei viitannut siihen. Vain omat tunteeni palasivat.

Samoin niin palasivat mutta tiedän että ihan turhaa , olen sitä tuolle minun sydämmelleni yrittänyt sanoa ,mutta se ei kuuntele minua.

• Anonyymi

Jos olet tunnustanut tunteesi palstalla, kukaan ei tiedä mitään oikeasti. Toivottavasti ymmärrät tuon.

• Anonyymi

Ihan muualla, kuin täällä. En nyt ihan niin tyhmä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan muualla, kuin täällä. En nyt ihan niin tyhmä ole.

Siinä tapauksessa on typerää kirjotella täällä. Ole yhteydessä oikeassa elämässä äläkä arvuuttele palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa on typerää kirjotella täällä. Ole yhteydessä oikeassa elämässä äläkä arvuuttele palstalla.

En ole yhteydessä, enkä kysy. Kerran vastauksen saanut, miksi kysyä uudelleen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole yhteydessä, enkä kysy. Kerran vastauksen saanut, miksi kysyä uudelleen?

Kyselet ahkerasti kuitenkin palstalla 😂

• Anonyymi

Jo kolmas ahdistunut jodlaus tälle palstaäijälle. Lmeiseeui löysästi kasattu kerronta tuhansilla avoimilla kysymyksillä resonoi riittävästi sinnepäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla tuntuu riittävän itse palstalla arvuuttelija loputtomasti pokkaa russuttaa tälle palstaäijälle omiin kuvitelmiin liittyen, etkä ironisesti itse tätä ymmärrä, vaan tilität ja tilität ja aloitat aukomaan päätä jossain vaiheessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä niin, toivottavasti yliriemukas aloittajasetä itse tämän hurmoksellisen palsta_elämän keskellä👍 Sinin näkemys elämästä on selkeästi tämä palsta, mutta ovatko muut ehdollistuneet ikäänkuin samaan? Siitä PN viitteitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä niin, toivottavasti yliriemukas aloittajasetä itse tämän hurmoksellisen palsta_elämän keskellä👍 Sinin näkemys elämästä on selkeästi tämä palsta, mutta ovatko muut ehdollistuneet ikäänkuin samaan? Siitä PN viitteitä

On* minusta ihmisellä menee näin ollen aika heikosti, se korostuu mitä vähemmän tuntee sitä yksilöä josta kehittelee illuusioita ja surrealistisia kuvitelmia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu?

Kirjoita päiväkirjaan äläkä julkiselle palstalle, jos et halua kommenttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoita päiväkirjaan äläkä julkiselle palstalle, jos et halua kommenttia.

Kiusaan teitä vain🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiusaan teitä vain🤣

Teinit on tuommoisia.

• Anonyymi

Oletko palstasetä kokeillut jo tehdä esim rikosilmoituksen? Käydään nyt kaikki mahdollisuudet ja spektrin läpi🥱

• Anonyymi

Sun ja sun palstasetä. Voitko joskus olla empaattinen edes jollekin pienelle asialle? Aina sama palstasetä kommentti joka paikassa.

• Anonyymi

Taas pilattiin hyvä ajatuksenvirta ihmeellisillä väitteillä. Eiköhän tänne kirjoiteta omia ajatuksia elämästä ja tunteista. Jos ei vastaajilla ole mitään järkevää sanottavaa, niin eikö voisi olla kommentoimatta.

• Anonyymi

Kyselyketjun perustukset laskettu.

• Anonyymi

Mitä tarkoitat?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4368
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      148
      3139
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2458
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      48
      2370
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2025
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1606
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1602
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      153
      1445
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe