Ammattitaidottomat selostajat

Anonyymi-ap

On alas vajottu kun selostaja kuvailee Haralan juoksua tajuttoman hyväksi, jää maailman kärjelle 0.5 sekuntia eli matkassa lähes 5 metriä, miesten keihäässä 79m on kuulemma hyvä tulos, Salmisen vähän yli 14 metriä loistotulos, joopa parhaat loikkii 14.80-15.20m.

23

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitävät katsojia ihan ääliöinä, luulevat ettei seurata kansainvälisten kisojen tuloksia.

• Anonyymi

Ylen julkikusija selostajat samaa tasoa kuin Suomen urheilijat.

• Anonyymi

Ei ole pakko katsoa jos noin ketuttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko katsoa jos noin ketuttaa!

Sinähän se oikea valopää oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän se oikea valopää oot.

Se on kumma kun näistä TV-ohjelmista valitetaan, eihän niitä ole pakko katsoa tai kuunnella TV toinen valopää.

• Anonyymi

Tajuttoman hyvä oma tulos. MOT.

• Anonyymi

Jos kerran huipuksi mainitaan ja nauttii huippujen tukea rahallisesti niin eiköhän silloin pidä verrata ihan muihin kuin omaan tasoon, huippu-urheilua kuitenkin mitataan suoraan ajalla tai senteillä.

• Entisenä tähtiurheilijana laetan eänen poekkeen kun kahtelen urheilua. Siellä on liikaa näetä eksperttejä!

• Anonyymi

Elmo Lakan vuosia jatkunut täysin ansaitsematon hehkutus voisi jo loppua niin selostajien kuin urheilijan itsensä taholta, nytkin Joensuussa tietenkin elmo oli Ylellä pääroolissa vaikkei ollut edes paras suomalainen juoksussa.

• Anonyymi

Elmon juoksut on aikoja sitten juostu, kymmeneen vuoteen ei ole tapahtunut pienintäkään kehitystä, miksei älyä siirtyä syrjään.

• Anonyymi

Taitaa Lakalla viirata päässä, puhui itsestään kolmannessa persoonassa, sanoi että näin kävi Elmolle.

• Anonyymi

Alatupa jysäytti hurrrrrjan ajan 400m:llä, 46.10, 🤣🤣

• Anonyymi

Mikä on sinun aikasi 400metrillä?🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valmistajan mukaan 16.2 sekuntia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkähän takia minä juoksisin ympyrää kun ei oo sellaseen mitään tarvetta, riittää kun tuo hamsteri juoksupyörässä juoksee.

• Anonyymi

Puoli tuntia

• Alle minnuutin paenelin reilusti jo 14 vuotiaana 400metrie vanhalla urheilukentällä. Nyt menis vähän kauemmin.

• Anonyymi

No johan.

• Anonyymi

Niin kaikki muutkin paineli nuorena!

• Anonyymi

Mulla kyllä menee vieläkin lyhyt matka alle 10 sekunnin.

• Anonyymi

Paljonko sohvalta jääkaapille? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko sohvalta jääkaapille? 😄

Eipä oo sohvaa

• Kipinkapinkaapille menneepi nyt noppeesti ja äkkie takasi ja uuvvestaan kohta heti .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe