Tiedän sen. Pystyisin antamaan pataan tarvittaessa jokaiselle vastaan tulevalle ihmiselle. Koskaan ei ole vielä tullut tarvetta tuollaiseen.
Olen paras tappelussa
18
572
Vastaukset
- Anonyymi
Vai sillä lailla, voin kertoa, että kadulla voi voittaa, mutta sitten oikeudessa häviää ja tuhoaa elämänsä.
- Anonyymi
Pataan voi vetää myös jäämättä kiinni. Naamioituu yms. maskeeraus (tekotukka, tekoparta, kasvojen ihon värjäys jne.
- Anonyymi
Onko sulla suuret luulot itsestään
- Anonyymi
Mikä on kehitysvammainen? Miten sen määrittelet?
- Anonyymi
Voisin vetää heti pataan tota kehitysvammiseksi haukkujaa
- Anonyymi
Persut täällä öyhöttää ja SDP on tuleva pääministeripuolue.
- Anonyymi
Onneksi olkoon Antti Lindman👏🌹🌈
- Anonyymi
Lindtman
- Anonyymi
Siussa olis ainesta pelastusarmeijan joulupatavahdiksi, kun on noi patahommat lähellä sydäntä.
- Anonyymi
Muista jouluna käydä Pelastusarmeijan padat läpi koko maassa, kiitos.
- Anonyymi
Olen tappelussa ollut aina voittaja
- Anonyymi
Osaan lyödä, potkia, kuristaa, heittää, osaan hallinta otteet. Olen kova tappelussa. Minulla on kova kestävyyskunro, olen nopea ja notkea.
- Anonyymi
Voitin minun yhden 30v opettajan jo 15 vuotiaana painissa.
- Anonyymi
Nyt olen 21v. Armeijassa voitin entisen painijan painissa ja potkubyrkkeilyssä mennen tullen.
- Anonyymi
Se entinen painija oli nelikymppinen Kapiainen.
- Anonyymi
Olin itsekin kova tappelemaan nuorena parikymppisenä 20v sitten. Notkea, nopea ja taitava. Voitin kerran viisi miestä samaan aikaan. Kaikki kanveesiin.
- Anonyymi
Pääsin spagaatin takaperin ja jopa etuperin voltin paikoiltaan ilman vauhtia. Harva pystyy.
- Anonyymi
Silti lähes kaikki pystyisivät vetämään sinua hanuriin aika helposti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦463929Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1483845Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.783638Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1633138En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152703- 372464
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2462307- 1292097
- 412068
- 372031