Tiedän sen. Pystyisin antamaan pataan tarvittaessa jokaiselle vastaan tulevalle ihmiselle. Koskaan ei ole vielä tullut tarvetta tuollaiseen.
Olen paras tappelussa
19
858
Vastaukset
- Anonyymi
Vai sillä lailla, voin kertoa, että kadulla voi voittaa, mutta sitten oikeudessa häviää ja tuhoaa elämänsä.
- Anonyymi
Pataan voi vetää myös jäämättä kiinni. Naamioituu yms. maskeeraus (tekotukka, tekoparta, kasvojen ihon värjäys jne.
- Anonyymi
Onko sulla suuret luulot itsestään
- Anonyymi
Mikä on kehitysvammainen? Miten sen määrittelet?
- Anonyymi
Voisin vetää heti pataan tota kehitysvammiseksi haukkujaa
- Anonyymi
Persut täällä öyhöttää ja SDP on tuleva pääministeripuolue.
- Anonyymi
Onneksi olkoon Antti Lindman👏🌹🌈
- Anonyymi
Lindtman
- Anonyymi
Siussa olis ainesta pelastusarmeijan joulupatavahdiksi, kun on noi patahommat lähellä sydäntä.
- Anonyymi
Muista jouluna käydä Pelastusarmeijan padat läpi koko maassa, kiitos.
- Anonyymi
Olen tappelussa ollut aina voittaja
- Anonyymi
Osaan lyödä, potkia, kuristaa, heittää, osaan hallinta otteet. Olen kova tappelussa. Minulla on kova kestävyyskunro, olen nopea ja notkea.
- Anonyymi
Voitin minun yhden 30v opettajan jo 15 vuotiaana painissa.
- Anonyymi
Nyt olen 21v. Armeijassa voitin entisen painijan painissa ja potkubyrkkeilyssä mennen tullen.
- Anonyymi
Se entinen painija oli nelikymppinen Kapiainen.
- Anonyymi
Olin itsekin kova tappelemaan nuorena parikymppisenä 20v sitten. Notkea, nopea ja taitava. Voitin kerran viisi miestä samaan aikaan. Kaikki kanveesiin.
- Anonyymi
Pääsin spagaatin takaperin ja jopa etuperin voltin paikoiltaan ilman vauhtia. Harva pystyy.
- Anonyymi
Silti lähes kaikki pystyisivät vetämään sinua hanuriin aika helposti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574