Tiedän sen. Pystyisin antamaan pataan tarvittaessa jokaiselle vastaan tulevalle ihmiselle. Koskaan ei ole vielä tullut tarvetta tuollaiseen.
Olen paras tappelussa
18
831
Vastaukset
- Anonyymi
Vai sillä lailla, voin kertoa, että kadulla voi voittaa, mutta sitten oikeudessa häviää ja tuhoaa elämänsä.
- Anonyymi
Pataan voi vetää myös jäämättä kiinni. Naamioituu yms. maskeeraus (tekotukka, tekoparta, kasvojen ihon värjäys jne.
- Anonyymi
Onko sulla suuret luulot itsestään
- Anonyymi
Mikä on kehitysvammainen? Miten sen määrittelet?
- Anonyymi
Voisin vetää heti pataan tota kehitysvammiseksi haukkujaa
- Anonyymi
Persut täällä öyhöttää ja SDP on tuleva pääministeripuolue.
- Anonyymi
Onneksi olkoon Antti Lindman👏🌹🌈
- Anonyymi
Lindtman
- Anonyymi
Siussa olis ainesta pelastusarmeijan joulupatavahdiksi, kun on noi patahommat lähellä sydäntä.
- Anonyymi
Muista jouluna käydä Pelastusarmeijan padat läpi koko maassa, kiitos.
- Anonyymi
Olen tappelussa ollut aina voittaja
- Anonyymi
Osaan lyödä, potkia, kuristaa, heittää, osaan hallinta otteet. Olen kova tappelussa. Minulla on kova kestävyyskunro, olen nopea ja notkea.
- Anonyymi
Voitin minun yhden 30v opettajan jo 15 vuotiaana painissa.
- Anonyymi
Nyt olen 21v. Armeijassa voitin entisen painijan painissa ja potkubyrkkeilyssä mennen tullen.
- Anonyymi
Se entinen painija oli nelikymppinen Kapiainen.
- Anonyymi
Olin itsekin kova tappelemaan nuorena parikymppisenä 20v sitten. Notkea, nopea ja taitava. Voitin kerran viisi miestä samaan aikaan. Kaikki kanveesiin.
- Anonyymi
Pääsin spagaatin takaperin ja jopa etuperin voltin paikoiltaan ilman vauhtia. Harva pystyy.
- Anonyymi
Silti lähes kaikki pystyisivät vetämään sinua hanuriin aika helposti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1542908- 2352183
- 502148
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2371990Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä821456Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve391340- 1221178
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3171060Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65895