Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
Jos tiedät missä se asuu, niin miksei? Ethän mikään vihollinen ole, et tahdo pahaa sille, et halua loukata tai mitään sellaista. Miksi et vaan voisi mennä käymään ja jutella sen kanssa.
Entä jos sillä toisellakin olisi tunteita sinua kohtaan, ehkä se sanoisi sen heti sinulle kun vaan näksisi sinut. Ehkä se tietäisi heti miksi tulit, ei olisi tarvetta selitellä mitään. Kaikki olisi selvää.
Jos et tiedä missä se asuu niin ota yhteyttä muuta kautta. Sano että haluat jutella.
Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
58
476
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Mua lähellä on hän ❤️
Noin 30 askeleen päässä, mut silti en uskalla 🤭- AnonyymiUUSI
Ootko noin tarkkaan laskenut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ootko noin tarkkaan laskenut.
Noin eli en tiedä ihan varmasti 😂
Mut ei varmaan kauas heitä, siinä 20-30 askelta arvioisin eli noin sadasosasekunnin päässä😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei varmaan kauas heitä, siinä 20-30 askelta arvioisin eli noin sadasosasekunnin päässä😂Ylös vai alas vaiko oikea tai vasen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylös vai alas vaiko oikea tai vasen?
Ylös 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei varmaan kauas heitä, siinä 20-30 askelta arvioisin eli noin sadasosasekunnin päässä😂Miten se voi olla niin lähellä, kerrostalossa vastapäisessä asunnossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se voi olla niin lähellä, kerrostalossa vastapäisessä asunnossa?
Raput ylös 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raput ylös 😂
No olis aika kuumottavaa, jos noin lähellä asuisi. Onko korva katossa koko ajan? 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Raput ylös 😂
Hah! No niinpä tietysti... mutta kyllä sinne askelia enempi tulee, kokeile laskea ne, kävele sen oven taakse...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah! No niinpä tietysti... mutta kyllä sinne askelia enempi tulee, kokeile laskea ne, kävele sen oven taakse...
Rapu ylös
🦀
👆 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pikku pukeis? 🤭
Rapussa valo, voin törmätä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No olis aika kuumottavaa, jos noin lähellä asuisi. Onko korva katossa koko ajan? 🤣
Ei sentään 😂
Vois tulla näkkileipäkohtaus🤗🤭❤️
- AnonyymiUUSI
Mä ainakin olen arka tekemään enää aloitteita. Miehet kyllä innostuvat kovasti, mutta nykyään tuntuu olevan muotia sellainen kuumaakylmääkissahiirileikki.
En jaksa. Miehet on niin vaikeita.
Helpompi kun käy välillä seksilomalla jossain Juupajoella. Maalaispoika on pitkään tyytyväinen.- AnonyymiUUSI
🐁🐈
🤫🪤
😂🤭 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🐁🐈
🤫🪤
😂🤭🥶🥵
❤️😂 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🥶🥵
❤️😂Voit jättää epätoivon tähän näin.
Sulje kaikki välilehdet.
- AnonyymiUUSI
Antaa haaveilijoiden haaveilla, kenenkään ei ole pakko olla kaivattuunsa yhteydessä.
- AnonyymiUUSI
Ei tuolla tavalla voi mennä toisen omaan tilaan tunkeutumaan, jos vaikka aikaakin jo kulunut. Mä kunnioitan sen toisen omaa elämää ja minulla on mun oma elämä. En ole mikään stalkkeri tai vainooja.
- AnonyymiUUSI
Kirjoittaisi edes vaikka 🔥😘
- AnonyymiUUSI
Mitä haluaisit lapussa lukevan?
- AnonyymiUUSI
Kyllä me ihan puhelimitse sovimme koska näemme ja missä. En menisi ikinä hänen kotiin ilman että olisin hänen kanssa asian etukäteen sopinut. Hänelle olen kyllä antanut luvan tulla kotiini kun hänestä siltä tuntuu. Uskoisin jo tietäväni mitä toisistamme ajattelemme ja mitä toisiamme kohtaan tunnemme.
Olen kiitollinen jokaisesta yhteisestä päivästämme.- AnonyymiUUSI
Onpa ihana panosuhde. Melkoinen vässykkä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pääsee sisään vain luvan kysyttyään puhelimitse
- AnonyymiUUSI
En tiedä kuin kaupunginosan, missä hän asuu.
Tässä on tapahtunut niin paljon kaikkea välissä. Olemme kummatkin muuttuneet paljon. Haluaisin tavata. Ei ole mitään kaunoja. Paljon oli välittämistä. Olen miettinyt pitkään, että laittaisin fb:n kautta viestiä. Yksi ystäväni sanoi, ettei se olisi hyvä idea, koska mies särkisi taas sydämeni ja sitä hän ei ystävänä minulle halua. 💔 - AnonyymiUUSI
Asiat ei ole noin yksinkertaisia. Siellähän voisi olla vaikka hänen naisystävänsä.
- AnonyymiUUSI
So what? Onhan niitä, mutta ei ole pakko välittää niistä muista. Et ole niille toisille naisille mitään velkaa. Ette ole kaikki jotain ihmeen siskoja keskenänne, aivan kaikkea muuta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
So what? Onhan niitä, mutta ei ole pakko välittää niistä muista. Et ole niille toisille naisille mitään velkaa. Ette ole kaikki jotain ihmeen siskoja keskenänne, aivan kaikkea muuta.
Samaa mieltä. Kolmas pyörä olis hauska🤭🤗❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terkuin vararengas 🤭🤗😂
Jäi tost äskösest - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Öö, en ala toisen omaa omimaan. Herranjestas sentään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂
aina voi vaihtaa parempaan
~sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisillä ole mitään moraalia. Mulla on ja toimin sen mukaan täysin tänä päivänä. Mulla ei vissiin ole kaivattua, koska hän on uskollinen minulle, eikä halua p*nna muiden kanssa. On mielikuvitushahmo, ei todellinen. Mutta voi sentapaista toivoa elämäänsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🛞🛞🛞
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisillä ole mitään moraalia. Mulla on ja toimin sen mukaan täysin tänä päivänä. Mulla ei vissiin ole kaivattua, koska hän on uskollinen minulle, eikä halua p*nna muiden kanssa. On mielikuvitushahmo, ei todellinen. Mutta voi sentapaista toivoa elämäänsä.
No mielikuvitushahmon kanssa on aina kivaa. Ei tule riitaa. Tai jos tulee niin sitten on asiat omassa päässä todella huonosti...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🛞🛞🛞
Joo, mut kun ei kiinnosta naiset. Olen hetero, valitettavasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä "toisen omaa" omit jos menet sille juttelemaan? Onko se jonkun lain mukaan kielettyä?
Ja kuinka tämä omistussuhde oikein määritellään? Kirjoitetaanko paperit niinkun autosta tai muusta arvotavarasta? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🛞🛞🛞
Hei ukko, se vararengas jäi 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Satuolentoako odotat 🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei ukko, se vararengas jäi 😂
🛞🛞🛞 🛞💨💨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mielikuvitushahmon kanssa on aina kivaa. Ei tule riitaa. Tai jos tulee niin sitten on asiat omassa päässä todella huonosti...
🧟♀️🧟
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten sitä "toisen omaa" omit jos menet sille juttelemaan? Onko se jonkun lain mukaan kielettyä?
Ja kuinka tämä omistussuhde oikein määritellään? Kirjoitetaanko paperit niinkun autosta tai muusta arvotavarasta?Tietysti kauppakirjat 🤭😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Satuolentoako odotat 🤭
En odota satuolentoa, vaan asetan riman riittävän korkealle. Koska minä voin tehdä niin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka tämä omistussuhde oikein määritellään? Kirjoitetaanko paperit niinkun autosta tai muusta arvotavarasta?Aloituksessa oli kyse kylään menosta yllättäen. Kyllä olis kaivatun nainen naama norsunv*ttuna, jos sinne pölähtäisin. Ja olen minä miehen kanssa jutellut vaikka mitä. Yllätysvierailu ei vaan toimi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🛞🛞🛞 🛞💨💨
😂🤭
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En odota satuolentoa, vaan asetan riman riittävän korkealle. Koska minä voin tehdä niin.
Ei ihme että oot yksin. Vähä joustoa niin poikamiespäivät on ohi😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa oli kyse kylään menosta yllättäen. Kyllä olis kaivatun nainen naama norsunv*ttuna, jos sinne pölähtäisin. Ja olen minä miehen kanssa jutellut vaikka mitä. Yllätysvierailu ei vaan toimi.
Olet siis jutellut mutta jossain muualla.
Mitä siitä naisesta välität, mitä se sinulle on? Sen kun juttelet miehen kanssa. Jos se suhde siitä juttelusta hajoaa niin eipä ollut paljosta kiinni.
- AnonyymiUUSI
En voi mennä koskaan
Henkilöä jota rakastan ei oo olemas.
Oli vain tyyppi joka trollasi ja huijasi minua!
Esitti muuta mitä oli.
Ehkä nyt on palaset paikoillaan kun myönsiki sen .
Jatketaan erillään
Mut ei se poista sitä et
Mun elämästä hävisi iso unelma.
En jaksa uskoa enää et koko maas olid
Sitä oikeasti pitkää
Vaalea ja kookasmunaisenpaa miestä
Mitä oon koko elämäni etsinyt ja ikävöinyt.
Ei sitä vaan OOO
Se sattuu ku tajuat ettei oma unelma toteudu ikinä
Olisin halunnu rakastaa ja tulla rakastetuksi mut
Sain täyslaidalises paskaa
Net trolli en suunnasta .
Toivottavasti niillä oli edes hauskaa
Eivätkö mieti miten muhun sattuu
Miten mahdan pärjätä
Kaipaatko ikinä
Ku eihän trollit tee muuta ku ovat
Täysiä vitsejä.
Aitous on niille ihan tuntematon käsite!
Se ei silti poista sua et mäki olisin halunnu
Rakastaa ja olla onnellinen
Ja löytää viimein onneni
Mut sitä ei mulle suotu ja annettu ..
Lähettiin ihan paska kokemus
Jotaki universumin tai Jumalan tahtoa
Tuhota mun elämästä kaikki mitä tahdon
Pois!
Ja paskaa vaan perkeleesti tilalle
Anteeksi mua itketketyää
Yritän ymmärtää miten asiat meni
Ja päästä tunteen rippeitäki yli
Ja uutta kohti
Vaikka ei oo mitää järkeä missään
Eikä järkeä jatkaa mitää
Vitututtaaki niin et pää hajoo.
Naiselta.- AnonyymiUUSI
Voi ei. Varmasti et oo ainut. Äijät huijaa sen minkä ehtii
En ikinä luottais enkä alkais nettisuhteeseen. - AnonyymiUUSI
Et taida olla nainen!
- AnonyymiUUSI
Tämä ap:n kuvailema kohtaus voisi olla suoraan suomalaisesta tv-sarjasta, mutta ei, sitähän ei voisi millään tapahtua arkisessa elämässämme. Miksi näin?
- AnonyymiUUSI
Niin, tosi hyvä kysymys. Miksi ei? Mikä estää suomalaisia ihmisiä vaan tekemästä asioita, vaan sanomasta tunteita ääneen, toimimasta tunteiden mukaisesti.
Se on joku painostava taakka mikä painaa maahan koko ajan. Joku selittämätön pelko.
Päässä kulkee vaan "entä jos entäs jos entäs jos", jos kaikki menee jotenkin pieleen. Ei uskalla ottaa pienintäkään riskiä. Ettei tunnu nololta. Häpeän pelko.
Ainoastaan voimakkaassa humalatilassa voi puhua tunteista vapaasti, ja kaikki on jo unohtunut seuraavana päivänä, ja kaikki on taas niinkuin ennenkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, tosi hyvä kysymys. Miksi ei? Mikä estää suomalaisia ihmisiä vaan tekemästä asioita, vaan sanomasta tunteita ääneen, toimimasta tunteiden mukaisesti.
Se on joku painostava taakka mikä painaa maahan koko ajan. Joku selittämätön pelko.
Päässä kulkee vaan "entä jos entäs jos entäs jos", jos kaikki menee jotenkin pieleen. Ei uskalla ottaa pienintäkään riskiä. Ettei tunnu nololta. Häpeän pelko.
Ainoastaan voimakkaassa humalatilassa voi puhua tunteista vapaasti, ja kaikki on jo unohtunut seuraavana päivänä, ja kaikki on taas niinkuin ennenkin.Se syy on " mitä tuokin nyt minusta ajattelee"...
- AnonyymiUUSI
Tein niin. Ja sanoin mitä tunnen.
Hän ilahtui mut käänsi sen niin et kylhän se toinenkin hänest tykkää.
Selvät rukkaset kun noin vältteli meidän suhteest puhumista.- AnonyymiUUSI
No onkohan teillä nyt oikein mitään suhdetta edes? Ei ihan kuullosta että olisi.
- AnonyymiUUSI
Tee niin tai näin, aina menee väärin päin😂
🤭🤗 - AnonyymiUUSI
Tee niin tai näin, aina menee väärin päin😂
Päin puuta
🤭🤗
- AnonyymiUUSI
Mitä jos vaan tappaisit sen jota mietit
😂🤭🤗 - AnonyymiUUSI
Ei ikävä kyllä tapahdu ainakaan täällä. Hän ei lähtenyt tanssimaan, joten nyt on hylättävä tämä pitkäaikainen ihastus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746