Olipas valittu tosi huonot ....

Anonyymi-ap

Olipas valittu tosi huonot kappaleet tango finaaliin, ei yhtään oikeaa tangoa oltu valittu,tätä menoa tangomarkkinat kuihtuvat ja loppuvat kokonaan TOSI SURKEAA.Toinen suuri moka oli kun tuomarit eivät valinnut parasta ja yleisön suosikkia Kyösti Lindemania finaaliin.Katsotaanpa kuka vetää eniten porukkaa tanssilavoille,luulen että Kyösti vetää enempi kuin kuninkaalliset yhteensä.

9

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitenkähän tuomarit olisivat voittajan valinneet, kun hehän ne jatkoon menijät juuri valitsikin. Aivan kummallinen kappale voitti uuden tangonkin kilpailun, koska niin vaikea , ja väkisin kasattu kaikesta lappiaiheesta, ei jäänyt edes sävel mieleen, ja tuntui olevan vaikea lurina. Railio ei oikein ole tangolaulajan oloinen tulkitsija, eikä joku muukaan, ja nythän alettiin etsimään jotain nykytangoa, todellakin saadaan tangot vähitellen häviämään, ja eihän niitä enää kuulekkaan , kuin ehkä Järvi radiossa vanhojen toivomina. Ei aika mennnyt koskaan palaa, niinkuin entisesä tangossa sanotaan.

• Anonyymi

Kuuntelin itse tuota tangofinaalia toisesta huoneesta ja kun tuota uutta "tangoa" alettiin laulaa, reaktioni oli kysyä "Mitä ihmettä nuo oikein mouruavat? Kuulostaa kiimaiselta kissalta.".

• Anonyymi

TUOMARIT VAIHTOON,ei näin huonoja laulajia ja kappaleita ole ollut koskaan ollut finaalissa.Ennen oli Arja Koriseva,Saija Tuupanen,Jari Sillanpää,Jaska Mäkynen,Kauko Simonen ja moni muu olivat oikeita tangolaulajia,heillä on oikea tangoääni,eikä mitään rääkkyjiä ja kiljuvia laulajia niin kuin nyt oli.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä tuomaripeli teki hallaa tangomarkkinoiden jatkoa ajatellen,kun parhaat ei päässeet finaaliin,niin eipä hyvien tangolaulajien kannata osallistua kisaan,vain tuomareiden lellikit pärjää.KYÖSTI VETÄÄ TANSSIJOITA JA MUUTAKIN YLEISÖÄ LAVOILLE ENEMPI KUIN KUNINKAALLISET.

• Anonyymi

Parempi se on,että yleisö tykkää se tietää keikkoja.

• Anonyymi

Täytihän Veetille valita huonompi vastustaja, niin saatiin hänestä kunkku, sillä jos Kyösti olisi ollut vastassa, niin olisikin ollut epävarmempaa olisiko tuomarien suosikki voittanutkaan. Selvää tuomaripeliä, ja muka yleisö sai äänestää, ja pantiin pöytä valmiiksi omalle suosikille, höpöhöpö höpsis naurettavaa, meni maku koko touhuun. Oliko yhtään ristiriitaa tuomarien valinnoissa, olisi kiva tietää kuka oli niin voimakas, että ajoi kisan tällaiseen tulokseen.

• Anonyymi

Enpä ole vuosiin katsonut. Uusia tuntemattomia kruunaillaan joka vuosi. Tuollekkin riittäisi joka 3. vuosi.

• Anonyymi

Ei todellakaan kannata järjestää, sillä tuomaripeli näkyi läpi koko touhun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      39
      2701
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      53
      2507
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2212
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      334
      1923
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      135
      1655
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1338
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1197
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1106
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1076
    Aihe