Vai samaan aikaan tullut urheilu
Kiinnostiko Seinäjoki
25
198
Vastaukset
- Anonyymi
Seinäjoki, iliman muuta.
Hyvä että Sussu Hakko, entinen Erkinheimo tuli toiseksi, mutta ansaitsi paikkansa.
Kuninkaaksi valittiin parempi,tykkäsin. - Anonyymi
Urheilu ei kiinnosta missään lajissa, muuta katsottavaa/tekemistä löytyy yllin kyllin
- Anonyymi
Sama täällä ei vähemmän voi urheilu kiinnostaa . Lllaan me ihmiset siinäkin eri,ainua . Minulla on läheinen jolle urheilu on henki ja elämä jaksaa selitetellään tuloksi mitä kukakin on saavuttanut . Siis tanko kilpailut olivat todella mieleen ,
- Anonyymi
Kaikkien aikojen " tangokisat" eikö YLE pysty parempaan. Aloittakaa Maunukselasta, ottakaa tuomariksi esim Jaska Mäkynen, Eino Grön ym tangontaituri.
- Anonyymi
Maunuksela on liereineen ihana näky.
- Anonyymi
Ylellä ei ole mitään tekemistä tuomariston kanssa, kyllä se on se tangomarkkinoiden organisaatio joka tuomarit sinne palkkaa ja valitsee.
Nykyään ei riitä että osaa laulaa tangoa vaan pitää osata paljon muutakin ja tuomaristo näkee esiintyjistä paljon enemmän kuin telkkarista katsojat jotka näkee vain sen kaksi esitystä.
Kenellä tangokuninkaallisella on riittänyt keikkaa pelkällä tangon laulamisella ? Minä en tiedä ainuttakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maunuksela on liereineen ihana näky.
Punainen lieri on kyllä hyvin kaunis, pitää vaan olla vahva itsetunto, sitähän kuninkaalla on.
- Anonyymi
Lähinnä provinssi.
Tosin se ei nykyisellään ole erityisemmin rock. Mutta aikoinaan oli tosi hyvä festari.
Toinen tietenkin itikan makkara.
Mutta muuten ei kummempaa mielipidettä. Pikkanen ja vähän syrjäinen maaseutukaupunki.
=DW= - Anonyymi
Kiinnosta kun tuo oman kylän tyttä vielä tuli ja voitti!
- Anonyymi
Jo oli aikakin.2013 yritti eka kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo oli aikakin.2013 yritti eka kertaa.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!
- Anonyymi
ei kiinnostanut kumpikaa - ei tangot eikä urheilu:) sellainen kranttu mie oon!
- Anonyymi
Tuomaristo teki tempun, paras laulaja hoidettiin pois yleisöäänestyksessä .
- Anonyymi
Veeti ja Kyösti yleisöäänestyksen, mutta Maunuksela halusi Railion, joka on hänen mielestään parempi tangolaulsja
- Anonyymi
Ja taasyksi joll alkaa mielikuvitus lentämään.
Paras sinulle, ei tarkoita että niin on kaikille. Kyllä voittajat ovat paikkansa ansainneet molemmat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veeti ja Kyösti yleisöäänestyksen, mutta Maunuksela halusi Railion, joka on hänen mielestään parempi tangolaulsja
Tais Railio olla yleisön valinta jo semifinaaleihin ja varmaankin oli jo sinne semifinaaliin saanut niin paljon ääniä että oli pien pakko valita finaaliin. Pitäähän se toki finaalissa olla selvä ero osallistujien kesken, ei kaikki voi olla yhtä hyviä.
- Anonyymi
Tässä ikäluokassa? En tunne ketään, ketä tango tai ravit kiinnostaisi.
- Anonyymi
Oho, minä taas tunnen monta, jotka käyvät raveissa ja lavoilla tanssimassa.
- Anonyymi
Pidän enemmän matalaäänisistä laulajista.
Nyt niistä otteissa, varsinkin miehet lauloi hyvin korkealta. Onko se tenoria.
Alkoholilla on paljon haittavaikutuksia, mutta varsinkin mieslaulajien ääneen tulee oikea vivahde, kun sitä on alkoholilla voideltu, esim Loiri ja Kari-Tapio.
Kaipa nykyiset tangokuninkaalliset syvyyttä ääneensä saa.- Anonyymi
Rööki se on, mikä äänen pilaa.
- Anonyymi
Tangokuninksslisia on pian 50, mutta kolmea kuuntelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tangokuninksslisia on pian 50, mutta kolmea kuuntelen.
Niin on, ei kaikkia edes muista tai tiedä. On joukossa aivan käsittämättömän huonoja laulajiakin kuten Marita Taavitsainen, jonka laulamista on varmasti yhtä vaikea kuunnella kuin hänen laulaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, ei kaikkia edes muista tai tiedä. On joukossa aivan käsittämättömän huonoja laulajiakin kuten Marita Taavitsainen, jonka laulamista on varmasti yhtä vaikea kuunnella kuin hänen laulaa.
Kuninkaista kaikkein huonoin on viime vuoden tangokuningas, kuningattarista vanhemmista Kovero ja uudemmista Vikman. Livenä olen nähnyt lähes kaikki voittajat tähän mennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuninkaista kaikkein huonoin on viime vuoden tangokuningas, kuningattarista vanhemmista Kovero ja uudemmista Vikman. Livenä olen nähnyt lähes kaikki voittajat tähän mennessä.
Koverosta ja Harrista samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koverosta ja Harrista samaa mieltä.
Tangokuningas vuodelta 1987 Harri Lahti pesee nää uudet mennen tullen, niin upea ääni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983762Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna353242- 603209
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682884Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672809On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158