Kiinnostiko Seinäjoki

Anonyymi-ap

Vai samaan aikaan tullut urheilu

25

198

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seinäjoki, iliman muuta.
      Hyvä että Sussu Hakko, entinen Erkinheimo tuli toiseksi, mutta ansaitsi paikkansa.
      Kuninkaaksi valittiin parempi,tykkäsin.

• Anonyymi

Urheilu ei kiinnosta missään lajissa, muuta katsottavaa/tekemistä löytyy yllin kyllin

• Anonyymi

Sama täällä ei vähemmän voi urheilu kiinnostaa . Lllaan me ihmiset siinäkin eri,ainua . Minulla on läheinen jolle urheilu on henki ja elämä jaksaa selitetellään tuloksi mitä kukakin on saavuttanut . Siis tanko kilpailut olivat todella mieleen ,

• Anonyymi

Kaikkien aikojen " tangokisat" eikö YLE pysty parempaan. Aloittakaa Maunukselasta, ottakaa tuomariksi esim Jaska Mäkynen, Eino Grön ym tangontaituri.

• Anonyymi

Maunuksela on liereineen ihana näky.

• Anonyymi

Ylellä ei ole mitään tekemistä tuomariston kanssa, kyllä se on se tangomarkkinoiden organisaatio joka tuomarit sinne palkkaa ja valitsee.
        Nykyään ei riitä että osaa laulaa tangoa vaan pitää osata paljon muutakin ja tuomaristo näkee esiintyjistä paljon enemmän kuin telkkarista katsojat jotka näkee vain sen kaksi esitystä.
        Kenellä tangokuninkaallisella on riittänyt keikkaa pelkällä tangon laulamisella ? Minä en tiedä ainuttakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maunuksela on liereineen ihana näky.

Punainen lieri on kyllä hyvin kaunis, pitää vaan olla vahva itsetunto, sitähän kuninkaalla on.

• Anonyymi

Lähinnä provinssi.

Tosin se ei nykyisellään ole erityisemmin rock. Mutta aikoinaan oli tosi hyvä festari.

Toinen tietenkin itikan makkara.

Mutta muuten ei kummempaa mielipidettä. Pikkanen ja vähän syrjäinen maaseutukaupunki.

=DW=

• Anonyymi

Kiinnosta kun tuo oman kylän tyttä vielä tuli ja voitti!

• Anonyymi

Jo oli aikakin.2013 yritti eka kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jo oli aikakin.2013 yritti eka kertaa.

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan!

• Anonyymi

ei kiinnostanut kumpikaa - ei tangot eikä urheilu:) sellainen kranttu mie oon!

• Anonyymi

Tuomaristo teki tempun, paras laulaja hoidettiin pois yleisöäänestyksessä .

• Anonyymi

Veeti ja Kyösti yleisöäänestyksen, mutta Maunuksela halusi Railion, joka on hänen mielestään parempi tangolaulsja

• Anonyymi

Ja taasyksi joll alkaa mielikuvitus lentämään.
        Paras sinulle, ei tarkoita että niin on kaikille. Kyllä voittajat ovat paikkansa ansainneet molemmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veeti ja Kyösti yleisöäänestyksen, mutta Maunuksela halusi Railion, joka on hänen mielestään parempi tangolaulsja

Tais Railio olla yleisön valinta jo semifinaaleihin ja varmaankin oli jo sinne semifinaaliin saanut niin paljon ääniä että oli pien pakko valita finaaliin. Pitäähän se toki finaalissa olla selvä ero osallistujien kesken, ei kaikki voi olla yhtä hyviä.

• Anonyymi

Tässä ikäluokassa? En tunne ketään, ketä tango tai ravit kiinnostaisi.

• Anonyymi

Oho, minä taas tunnen monta, jotka käyvät raveissa ja lavoilla tanssimassa.

• Anonyymi

Pidän enemmän matalaäänisistä laulajista.
      Nyt niistä otteissa, varsinkin miehet lauloi hyvin korkealta. Onko se tenoria.
      Alkoholilla on paljon haittavaikutuksia, mutta varsinkin mieslaulajien ääneen tulee oikea vivahde, kun sitä on alkoholilla voideltu, esim Loiri ja Kari-Tapio.
      Kaipa nykyiset tangokuninkaalliset syvyyttä ääneensä saa.

• Anonyymi

Rööki se on, mikä äänen pilaa.

• Anonyymi

Tangokuninksslisia on pian 50, mutta kolmea kuuntelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tangokuninksslisia on pian 50, mutta kolmea kuuntelen.

Niin on, ei kaikkia edes muista tai tiedä. On joukossa aivan käsittämättömän huonoja laulajiakin kuten Marita Taavitsainen, jonka laulamista on varmasti yhtä vaikea kuunnella kuin hänen laulaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, ei kaikkia edes muista tai tiedä. On joukossa aivan käsittämättömän huonoja laulajiakin kuten Marita Taavitsainen, jonka laulamista on varmasti yhtä vaikea kuunnella kuin hänen laulaa.

Kuninkaista kaikkein huonoin on viime vuoden tangokuningas, kuningattarista vanhemmista Kovero ja uudemmista Vikman. Livenä olen nähnyt lähes kaikki voittajat tähän mennessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuninkaista kaikkein huonoin on viime vuoden tangokuningas, kuningattarista vanhemmista Kovero ja uudemmista Vikman. Livenä olen nähnyt lähes kaikki voittajat tähän mennessä.

Koverosta ja Harrista samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koverosta ja Harrista samaa mieltä.

Tangokuningas vuodelta 1987 Harri Lahti pesee nää uudet mennen tullen, niin upea ääni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe