Mulla kysymys moottorista Tohatsu MFS20E vuosimalli 2023, käsikäynnisteinen. Eli 20 Hp ruiskukone. Ostin käytettynä viime viikolla.
Lähteekö muilla herkästi käyntiin?
Minun täytyy riuhtoa jotain 5 - 7 kertaa ennen kuin käynnistyy lämpimänä (= noin puoli tuntia ajon jälkeen). Kylmäkäynnistys näillä helteillä vaatii vähän vähemmän = ehkä 3-4 vetoa. Olisiko käynnistäessä tehtävissä jotakin paremmin? Vai jotakin korjattavaa? Valmistajan esitteiden perusteella odotin parempaa...
Kuinka monta vetoa käynnistymiseen? Tohatsu 20 hp ruisku
5
408
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista tulppa mulla veto ja aina käyntiin ekalla.
- Anonyymi
Lämminkone 2 - 3 vetoo
- Anonyymi
Tohatsu 3,5hp 4T, kylmänä käynnistyy ryypyn kanssa 2-3 nykäisyä, kone ottaa kovat kierrokset ja jos ryyppyyn koske niin sammuu ja sitten ei lähde pyörimään kirveellekään van joutuu odottamaan 5-10min
Lämpimänä joskus 100-150 🤣nykäisyä niin lähtee pyörimään. Olkapää jo paskana. Ei auta ryyppy, ei auta kaasu olipa missä asennossa tahansa. Kolme kesää ajettu ja kesässään noin 8-10 tuntia.
Toinen kone 64 vuodelta Fleet Scott, lähtee hipaisustakin pyörimään oli kylmä tai kuuma - Anonyymi
Olisit ostanut sähköstartilla varustetun .
- Anonyymi00005
Ilta paranee chatin avulla 💋 Tsekkaa täältä https://Heather.hoty.lat/Heather#/?/?/qiwn8ijqw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741104
- 691044
- 48964
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51905
- 49694
- 32674
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50580
- 38536