Merenhelmi

Anonyymi-ap

Olipa hieno tanssi-ilta Merenhelmessä. Jari Sillanpää esiintymässä. Olin kuskina ystävälleni ja käytiin katsomassa menot. Teranssilla porukka vetää omia juomia huolella. Kuulin ohimennen kun pariskunta oli tilannut useamman juoman ja joka kerta ykkösolutta. Tarjoilija aukaisi tilatut juomat tiskin alla piilossa ja selin asiakkaaseen päin tarjoili juomat. Eikö nykyisellä pitäjällä ole anniskeluoikeuksia? Ykkösolueen et tarvitse anniskeluoikeuksia.

6

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rynkytie 9:ssä eli camping-alueella näyttäis olevan edelleen AO-Markkinoinnilla anniskelulupa, baari nimeltään Cafe Bar Merihelmen Pirturanta. Merenhelmi on kuiva paikka, limu- ja pilsnerilinjalla mennään.

Mitä veikkaatte, montako kuukautta paikka pysyy vielä pystyssä ennen kuin konkka kutsuu?

• Anonyymi

Ehkä pikkujoulukauden. Kevät voi olla tiukkaa

• Anonyymi

Melkein käytiin kahavilla, ajetaan kuitenkin tuosta säännöllisesti ohitse ja paikka puolessavälissä matkaa.
      Parkkeerattiin auto jo ja noustiin autostakin, koiran kanssa. Pihalla oli iso ja epäystävällinen kyltti
      "KOIRIEN ULKOILUTTAMINEN KIELLETTY"

Mentiin takaisin autoon, on niitä kahvi- ja lounaspaikkoja muitakin.
      Merenhelmi boikottiin.

Aiemmin Merihelmessä poikettiin usein, käytettiin koiraa siinä ympäristössä pisulla. Kiinteät jätökset TIETYSTI kerätään pusseihin ja viedään roskiin.

Olen näihin nipotuskyltteihin tosi tottunut kaupunkilaisena. En markkinointialan ihmisenä millään uskoisi, että maaseudun pienellä yrityksellä on varaa tuolla tavalla karkoittaa asiakaskunnasta kaikki koiraperheet

Mutta kukin harrastaa markkinointia tyylillään

• Anonyymi

Jotenkin kuvittelisin, että tanssi-illat eivät ole se juttu, millä tuommoinen yritys menestyy vaan tuotto tulee päivän aikana pysähtyvistä ohikulkijoista, jotka syövät lounaan tai käväisevät pikaisesti pulla- tai sämpyläkahvilla. Joku kerran viikonlopussa -konsertti tuskin tuottaa tarpeeksi, arkipäivinä tulee se tuotto ja nimenomaan maukkaasta lounaasta.

Mekin olisimme lounaalle pysähtyneet. Vertailtiin netistä matkan varren lounaslistoja ja Merenhelmi voitti. Oltaisiin tultu syömään, mutta valitettavasti tämän perheen pysäytti "KOIRIEN ULKOILUTTAMINEN KIELLETTY" -kyltti.
      Mentiin siihen lounasruokalistaltaan toiseksi parhaaseen paikkaan

Siinä meni neljän henkilön lounas, mutta ei voi mitään. Lounaspaikassa, johon perheemme siirtyi, oli vehreä nurmi pikkukoiran tassutella ja ihana varjoisa terassi koiralle varattuine vesikuppineen

• Anonyymi

Lounaslista olisi ollut Oulu-Rovaniemi -välin paras.

Mutta: "KOIRIEN ULKOILUTTAMINEN KIELLETTY"

Pienillä jutuilla voi pilata paljon

• Anonyymi

Tosi hyvä muuten oli se Olhavan Paussi. Koiraystävällinen paikka, poikettiin pikaisesti kahvilla. Lemmikit olivat tervetulleita. Siellä oli vesikuppikin koiralle. Meillä toki omat kipot ja kupit mukana, mutta oli hienoa, että koirat oli huomioitu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3562
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2927
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2338
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2301
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2163
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      116
      2078
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe